Seruste mám takýto problém a neviem kde začať podrobnejšie hladať:
Motor BRD po vymene hlavy, šroby nove, gumky nove na vstrekoch, všetko dotiahnute na moment, rozvody na pripravky...
auto po repase hlavy jazdilo cca 2tyždne (500km) bez problemu, potom na dialnici nahle vraj stratilo výkon, rozsvietilo sa žhavenie a motor zdochol a nejde natočiť
toči jak blazen ale nechytí
nestretol sa s tym niekto? pripadne nevedel by ma niekto naviesť kde začať hladať?
konektory kable zastrčka poistky skontrolovane, mechanicky všetko tiež OK
predtým pamať bez závady teraz VAGína hlási toto :
chyby idu zmazať po opetovnom štarte zase naskočia
005399 - hlavni rele (J271): chyba v elektrickem obvodu
P1517 - 007 - zkrat na kostru - Sporadická
008518 - napajeni skupiny vstrikovace A: preruseni
P2146 - 009 - preruseni / zkrat na kostru
2.0 TDi PPD BRD 125kw
Moderátoři: šulda, Moderátoři
2.0 TDi PPD BRD 125kw
Naposledy upravil(a) Tunerko dne 14 říj 2011, 23:35, celkem upraveno 2 x.
Seat Ibiza 6K1 r.v.99 -> swap na 1,9TDi PD ASZ+bižutéria = 229PS/484Nm -> 1/4míle 13:714sec
Seat Alhambra 2.0 TDi 8v Stylance LUX 103Kw/320Nm
Seat Alhambra 2.0 TDi 8v Stylance LUX 103Kw/320Nm
BRT by snad nemělo být PPD ale normální PD osmiventil, takže jako na každým PDčku
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 252
- Registrován: 26 led 2014, 22:17
- Bydliště: Litvínov