závada 1336

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Ripper
Přispěvovatel
Příspěvky: 217
Registrován: 10 bře 2008, 19:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Litvínov

závada 1336

Příspěvek od Ripper »

Tohle mi hlásí VAG u řídící jednotky přístrojové desky. Co to znamená? Bylo to v pořádku, akorát jsem teď místo origo radia Beta dával jiné. Jsou tam zapojené k napájení jen tři dráty stálé +, spínané + a kostra. Před tím jsem ještě osadil zadní dveře reprákama a to je asi tak vše co jsem dělal. A teď je tam ta chyba. Nic nepozoruju, akční členy přístrojovky fungují normálně. Vše funguje, pouze na klimě mi to hlásí nějaké závady na servomotorku ale to tam bylo i dříve, to s tím zřejmě nesouvisí. Tady je ta závada:
VAG-COM verze: SVO 304.0

Číslo dílu: 3B0 920 827 A
Díl a/nebo verze: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V08
Kódování: 05115
Číslo dílny: WSC 00000
Další informace: WVWZZZ3BZ3E217728 VWZ7Z0B6281719
1 závad nalezeno.
01336 - koncernovy datovy bus - Komfort
80-00 - v provozu po jednom vodici

Zkuste mi někdo poradit. Je to Passat 1,9 Tdi 96kW, 4 motion, r.v. 2002.
Díky
1x VW Passat 1.9 TDI PD 96kW 4 motion+ chip
2x Superb 2, 2.0 TDI CR 125 kW
amater
Aktivista
Příspěvky: 1115
Registrován: 07 bře 2007, 07:38
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od amater »

no ved to tam mas napisane - "v provozu po 1 vodici".... normalne ide po dvoch.... tipujem ze ked si robil repraky do zadnych dveri tak si niekde pricvikol Canovy kablik....
Ripper
Přispěvovatel
Příspěvky: 217
Registrován: 10 bře 2008, 19:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Litvínov

Příspěvek od Ripper »

No ale kde ho mám hledat. Měl jsem jenom sundané plastové kryty prahů v interiéru a tam žádné kabely nevedly a samozřejmě oddeklované dveře Všechno jsem dělal opatrně. Auto jsem ale měl nyní v servisu na výměne oleje, olej. filtru, kabinového filtru a vzduch. filtru. Kdybych aspoň věděl jak ten kabel vypadá a kudy vede. Když to hlásí přístrojovka, tak to ale asi bude někde vepředu ne. Tam jsem měnil to radio. Nemůže to být tím, že tam není to origo radio?.
1x VW Passat 1.9 TDI PD 96kW 4 motion+ chip
2x Superb 2, 2.0 TDI CR 125 kW
alreadys
Aktivista
Příspěvky: 1280
Registrován: 27 črc 2009, 21:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od alreadys »

Ano rádiem to může být taky tak zkus odpojit
Ripper
Přispěvovatel
Příspěvky: 217
Registrován: 10 bře 2008, 19:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Litvínov

Příspěvek od Ripper »

No jo, jenže je to úplně obyčejné a běžné radio
http://www.zbozi.cz/vyrobek/sony-cdx-gt440u/
Zapojené mám pouze stálé plus, spínané plus a kostru. Jen mě napadá, že jsou odpojené přívodní dráty, které byly zapojeny do té Bety a nevím, jestli právě tím, že jsou tyto vodiče odpojené -nevyužité, tak třeba přerušil nějaký okruh. Nyní nejsou zapojeny dráty s označením: S- kont, MUTE,
K- BUS, GA a symbol sluníčka (zřejmě inenzita osvětlení). Tak si říkám, jestli není nutné některé z těchto vodičů mezi sebou propojit. VIS mi doporučuje zkontrolovat CAN BUS vedení. Nevím ale kde je a kudy vede.
1x VW Passat 1.9 TDI PD 96kW 4 motion+ chip
2x Superb 2, 2.0 TDI CR 125 kW
Ripper
Přispěvovatel
Příspěvky: 217
Registrován: 10 bře 2008, 19:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Litvínov

Příspěvek od Ripper »

Tak jsem ted zjistil, že to radiem není. Vrátil jsem tam Betu a hlásí to chybu pořád. A zjistil jsem, že stejnou chybu to hlásí i po diagnostice ŘJ Getaway. Tak mi někdo poraďte, kde mám hledat problém. Kudy vedou ty vodiče CAN BUS. Jestli vedou třeba v tom husím krku ve dveřích, nabo jestli jsou jenom uvnitř auta apod. Abych se měl aspoň čeho chytit. Díky.
1x VW Passat 1.9 TDI PD 96kW 4 motion+ chip
2x Superb 2, 2.0 TDI CR 125 kW
Ripper
Přispěvovatel
Příspěvky: 217
Registrován: 10 bře 2008, 19:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Litvínov

Příspěvek od Ripper »

Tak jsem ted trochu pohledal a počet na netu. Dočetl jsem se něco v tom smyslu, že to vedení CAN BUS propojuje dvě řídící jednotky, které spolu přes dva vodiče komunikují. Takže se v mém případě nabízí, že vedení mezi Getaway a přístrojovou deskou je někde přerušené. Napište mi prosím někdo, zda mám pravdu, nebo jestli to je úplná blbost. Pokud mám pravdu, tak mi napište kde mám v autě řídící jednotku Getawaya jestli je řídící jednotka přístrojovky v samotné přístrojovce (jakože si myslím, že jo), nebo někde jinde a případně jaj vypadá. Vlastně jak vypadají obě. Je tedy možné, že jak jsem tahal ty dráty k reprákům, tak jsem porušil kabel. I když jsem byl hodně opatrný. Díky za rady všem
1x VW Passat 1.9 TDI PD 96kW 4 motion+ chip
2x Superb 2, 2.0 TDI CR 125 kW
alreadys
Aktivista
Příspěvky: 1280
Registrován: 27 črc 2009, 21:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od alreadys »

Getaway je součást budíku jesli máš vag tak zkontroluj ve všech jednotkách vedení getway ale jinak tuto hlášku má dost aut a funguje to i po jednom drátu a obvzlášť u passata tam to většinou dělá komfortka je kolikrát pod vodou jinak to vedení jsou dva slabé drátky oranžovo hnědý canL a oranžovo zelený canH
Ripper
Přispěvovatel
Příspěvky: 217
Registrován: 10 bře 2008, 19:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Litvínov

Příspěvek od Ripper »

alreadys píše:Getaway je součást budíku jesli máš vag tak zkontroluj ve všech jednotkách vedení getway ale jinak tuto hlášku má dost aut a funguje to i po jednom drátu a obvzlášť u passata tam to většinou dělá komfortka je kolikrát pod vodou jinak to vedení jsou dva slabé drátky oranžovo hnědý canL a oranžovo zelený canH
Vag mám. Jak mám zkontrolovat ten getaway ve všech jednotkách? Nerozumím tomu. Závadu mi to hlásí když načtu řídící jednotku přístrojové desky a Getaway.
1x VW Passat 1.9 TDI PD 96kW 4 motion+ chip
2x Superb 2, 2.0 TDI CR 125 kW
vosic
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 21 dub 2009, 21:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Chlumec nad Cidlinou

Příspěvek od vosic »

Tuhle chybu jsem teď řešil u Superba 2002 2.0 85kW, bylo to spojeno s tím, že po nastartování climatronic neukazoval venkovní telpotu do doby než se auto pořádně prohřálo a nakonec zahabrovali budíky a od té doby blbnul centrál, po kontrole kdy se přepájeli všechny propojky ve svazkách a na zkoušku se dala jiná komfortka a jinej climatronic byl nakonec problém v budíkách, příčina asi byla, že do auta trochu zatejkalo na straně spolujezdce.Po výměně budíků všechny jednotky bez chyb...
VW golf III 1.9TD cabriolet,T4 2.5TDI, audi a4 b5 afn
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“