pomoc-turbo

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

miro TDI
Sběrač informací
Příspěvky: 48
Registrován: 21 říj 2006, 11:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Karviná

Příspěvek od miro TDI »

musí turbo ven a vyčistit regulaci a pak pojede jak dřív uvidíš
tomáš karbus
Aktivista
Příspěvky: 1521
Registrován: 09 říj 2006, 22:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Pozdeň

Příspěvek od tomáš karbus »

jiste ze se bavime o kluznych "slovičkaři jedni" a kulickova se take skutecne pouzivaj vetsinou u zavodnich auticek a ruznych prestaveb kdyz projdete nabidku garettu jsou tam take-sice min vydrzi,ale maj jednodussi konstrukci a u aut kde se motor vyhodi po trech ctyrec sprintech je pro ne jednodussi pouzivat tyto turba vzdyt se pak stejne kompletuje motor novi a vse co nahodou vydrzelo se vyhodi tez
patrick
Přispěvovatel
Příspěvky: 249
Registrován: 21 úno 2007, 19:40
Odpovědi: 0
Bydliště: J. Morava

Příspěvek od patrick »

opravdu se nedá nějak udělat kontrola regulačního ventilu pro PD, moc se mi turbo nechce tahat ven.
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2367
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Odpovědi: 0
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

MKTech píše:Od kdy jsou v turbech ložiska ? Chtěl bych ho totiž vidět které by vydrželo ty otáčky.
Tam je pokud me pamět neklame jen pouzdro.
Puzdro alebo inak povedane /profesionalne/ klzne lozisko. Ak sa mylim opravte ma. :) A na margo gulickovych lozisk: Bezne sa davaju do vysokovykonnych turbin napr garetky s oznacenim R pripadne RS su ulozene na gulickach a vrtia sa aj na 130000 rpm...........
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
Uživatelský avatar
jjjarous
Nováček
Příspěvky: 14
Registrován: 02 kvě 2006, 21:43
Odpovědi: 0
Bydliště: TP

Příspěvek od jjjarous »

Dela to ventil, kterej najdes mezi filtrboxem a naftovym filtrem.. (hm)
VW Golf III TDi 81 kw
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“