start po ránu není co by měl tdi

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Ján Horosz
Přispěvovatel
Příspěvky: 210
Registrován: 06 čer 2011, 07:45
Odpovědi: 0
Bydliště: Košice

Příspěvek od Ján Horosz »

Predvstrek mas kolko? Ja som mal iba jednu žhavku funkčnu a predvstrek 25, tak tiež štartovalo zle, chytalo po jednom. Ked som vypol a hned naštartoval, tak OK. Vymenil som žhaviče, nastavil som predvstrek na 55 potom to chytalo dobre, ale nevladal točit štarter, po nažhaveni baterka nemal štavu. Po vymene baterky štarky su ako v lete. :) Ked maš podozrenie na padajucu naftu, napoj čerpadlo na flašu a druhe rano uvidiš, či to pomože. Ked bude štartovat aj y flaše zle, tak chod po predvstreku +žhaviče +baterka. Ked je dobry motor, a ma dobre tlaky, tak do musi chytat dobre aj pri -15.
S pozdravom : Jano
Skoda Octavia 1 Combi 2004, 1.9 TDI 81Kw, ASV-AHF
Skoda Octavia II Combi 2012, 2.0TDI CFHC L&K
Uživatelský avatar
octaviajedna
Přispěvovatel
Příspěvky: 356
Registrován: 14 říj 2011, 01:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od octaviajedna »

Ján Horosz píše:Predvstrek mas kolko? Ja som mal iba jednu žhavku funkčnu a predvstrek 25, tak tiež štartovalo zle, chytalo po jednom. Ked som vypol a hned naštartoval, tak OK. Vymenil som žhaviče, nastavil som predvstrek na 55 potom to chytalo dobre, ale nevladal točit štarter, po nažhaveni baterka nemal štavu. Po vymene baterky štarky su ako v lete. :) Ked maš podozrenie na padajucu naftu, napoj čerpadlo na flašu a druhe rano uvidiš, či to pomože. Ked bude štartovat aj y flaše zle, tak chod po predvstreku +žhaviče +baterka. Ked je dobry motor, a ma dobre tlaky, tak do musi chytat dobre aj pri -15.
předvsřik nevím jaká je hodnota.jojo zkusím to napojit na flašku a uvidím....
Uživatelský avatar
milansilvia
Přispěvovatel
Příspěvky: 597
Registrován: 26 lis 2008, 16:23
Odpovědi: 0
Bydliště: Košice

Příspěvek od milansilvia »

Ahoj ,tiež mi padala nafta najlepšie je prevrtať sací kôš myslím 6mm vrták a dať spätné ventily jeden za filter a druhý za čerpadlo. Akurát davať pozor pri montáži na smer prietoku.
VW GOLF 4 1,9 TDI AHF 81 KW EGR OFF zatiaľ séria
SEAT TOLEDO 1L, AFN 81KW, EGR OFF, KAT OFF
Uživatelský avatar
octaviajedna
Přispěvovatel
Příspěvky: 356
Registrován: 14 říj 2011, 01:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od octaviajedna »

milansilvia píše:Ahoj ,tiež mi padala nafta najlepšie je prevrtať sací kôš myslím 6mm vrták a dať spätné ventily jeden za filter a druhý za čerpadlo. Akurát davať pozor pri montáži na smer prietoku.
takze jeden mezi filtr a cerpadlo a druhy na vracecku mezi cerpadlo a nadrz ano?dik
honzas1
Přispěvovatel
Příspěvky: 818
Registrován: 25 led 2011, 14:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od honzas1 »

ale zaleží co máš za motor.. ja mam na pd zpětný ventil na zpatečce nebo co to je za bazmekt.. tak kdyžtak bych to pichl mezi čerpadlo a filtr.. tam to je nejjistější..
polo 1.4tdi AMF
Uživatelský avatar
octaviajedna
Přispěvovatel
Příspěvky: 356
Registrován: 14 říj 2011, 01:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od octaviajedna »

honzas1 píše:ale zaleží co máš za motor.. ja mam na pd zpětný ventil na zpatečce nebo co to je za bazmekt.. tak kdyžtak bych to pichl mezi čerpadlo a filtr.. tam to je nejjistější..
PD nemám mám klasiku.Asi to dám za filtr k čerpadlu a druhý za čerpadlo směrem k nádrži na vracečku.
honzas1
Přispěvovatel
Příspěvky: 818
Registrován: 25 led 2011, 14:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od honzas1 »

jj tak to bude nejlepší :)
polo 1.4tdi AMF
BugiJČ
Přispěvovatel
Příspěvky: 244
Registrován: 10 dub 2011, 10:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Tábor

Příspěvek od BugiJČ »

Pánové tak tenhle problém řeším taky. Baterka je nová žhavky jsou tam necelý rok, provedl jsem ale jejich kontrolu a jsou ok. Tak by mě zajímalo proč to chytá při teplotách pod nulu stačí i -3 divně. jakoby se rozbehl na dva možná tři a pak už beží fakt netušim. jestli odcházejí vstříky či co. Když je teplé tak je to ok ale stačí ráno dojet do práce a odpoledne je to to samé.
Bugi
Uživatelský avatar
octaviajedna
Přispěvovatel
Příspěvky: 356
Registrován: 14 říj 2011, 01:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od octaviajedna »

BugiJČ píše:Pánové tak tenhle problém řeším taky. Baterka je nová žhavky jsou tam necelý rok, provedl jsem ale jejich kontrolu a jsou ok. Tak by mě zajímalo proč to chytá při teplotách pod nulu stačí i -3 divně. jakoby se rozbehl na dva možná tři a pak už beží fakt netušim. jestli odcházejí vstříky či co. Když je teplé tak je to ok ale stačí ráno dojet do práce a odpoledne je to to samé.
já dal dnes novou baterku 85Ah 800A tak v neděli uvidím co to bude dělat.Ale už mám pár info od lidí že to vyřešili baterkou.Pokud ani to nepomůže tak repasem starteru popř navíšení startovací dávky.Starter pomalu točí a ovlivňuje tím dávku na start.
Je to boj ;)
BugiJČ
Přispěvovatel
Příspěvky: 244
Registrován: 10 dub 2011, 10:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Tábor

Příspěvek od BugiJČ »

octaviajedna píše:
BugiJČ píše:Pánové tak tenhle problém řeším taky. Baterka je nová žhavky jsou tam necelý rok, provedl jsem ale jejich kontrolu a jsou ok. Tak by mě zajímalo proč to chytá při teplotách pod nulu stačí i -3 divně. jakoby se rozbehl na dva možná tři a pak už beží fakt netušim. jestli odcházejí vstříky či co. Když je teplé tak je to ok ale stačí ráno dojet do práce a odpoledne je to to samé.
já dal dnes novou baterku 85Ah 800A tak v neděli uvidím co to bude dělat.Ale už mám pár info od lidí že to vyřešili baterkou.Pokud ani to nepomůže tak repasem starteru popř navíšení startovací dávky.Starter pomalu točí a ovlivňuje tím dávku na start.
Je to boj ;)
Tak tohle by bylo možné ještě ten starter jinak nevím mu.Ještě me napadá jaké napětí má být na přívodu na žhavičky po otočení klíčku??
Bugi
honzas1
Přispěvovatel
Příspěvky: 818
Registrován: 25 led 2011, 14:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od honzas1 »

a pak ještě mužeš zkontrolovat popř očistit kostry.... v tom se taky občas ztraci proud a pak starter tolik netočí
polo 1.4tdi AMF
Uživatelský avatar
octaviajedna
Přispěvovatel
Příspěvky: 356
Registrován: 14 říj 2011, 01:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od octaviajedna »

honzas1 píše:a pak ještě mužeš zkontrolovat popř očistit kostry.... v tom se taky občas ztraci proud a pak starter tolik netočí
kde všude je na těchto motorech ukostření?Prosím podrobněji popsat děkuji
BugiJČ
Přispěvovatel
Příspěvky: 244
Registrován: 10 dub 2011, 10:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Tábor

Příspěvek od BugiJČ »

honzas1 píše:a pak ještě mužeš zkontrolovat popř očistit kostry.... v tom se taky občas ztraci proud a pak starter tolik netočí
Kostry jsou ok. Napada mě jedině ten starter jinak nevim.
Bugi
Uživatelský avatar
davemo
Přispěvovatel
Příspěvky: 694
Registrován: 06 srp 2010, 19:31
Odpovědi: 0
Bydliště: OVA-Zabřeh

Příspěvek od davemo »

BugiJČ píše:
honzas1 píše:a pak ještě mužeš zkontrolovat popř očistit kostry.... v tom se taky občas ztraci proud a pak starter tolik netočí
Kostry jsou ok. Napada mě jedině ten starter jinak nevim.
Jestli to točí tak tak jenom se převaluje tak to je na GO startéru
Cena zaleží na tom co je tam opotřebené ale max 2000kč
Seat toledo rv04 66kw rotačka
BugiJČ
Přispěvovatel
Příspěvky: 244
Registrován: 10 dub 2011, 10:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Tábor

Příspěvek od BugiJČ »

davemo píše:
BugiJČ píše:
honzas1 píše:a pak ještě mužeš zkontrolovat popř očistit kostry.... v tom se taky občas ztraci proud a pak starter tolik netočí
Kostry jsou ok. Napada mě jedině ten starter jinak nevim.
Jestli to točí tak tak jenom se převaluje tak to je na GO startéru
Cena zaleží na tom co je tam opotřebené ale max 2000kč
tak to celé zejtra okouknu. ješte jsem si sundal kryt abych kouknul jestli padá nafta ale nemyslím si v létě jsem tenhle problém měl tak si myslim že jsem ho dokonale odstranil.zkusím jedině ten startér potom už mě napadají jen vstřiky. A jedna otázka do kola. Jaké mapětí má být na žhavičkách při žhavení?
Bugi
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“