
start po ránu není co by měl tdi
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 210
- Registrován: 06 čer 2011, 07:45
- Bydliště: Košice
Predvstrek mas kolko? Ja som mal iba jednu žhavku funkčnu a predvstrek 25, tak tiež štartovalo zle, chytalo po jednom. Ked som vypol a hned naštartoval, tak OK. Vymenil som žhaviče, nastavil som predvstrek na 55 potom to chytalo dobre, ale nevladal točit štarter, po nažhaveni baterka nemal štavu. Po vymene baterky štarky su ako v lete.
Ked maš podozrenie na padajucu naftu, napoj čerpadlo na flašu a druhe rano uvidiš, či to pomože. Ked bude štartovat aj y flaše zle, tak chod po predvstreku +žhaviče +baterka. Ked je dobry motor, a ma dobre tlaky, tak do musi chytat dobre aj pri -15.

S pozdravom : Jano
Skoda Octavia 1 Combi 2004, 1.9 TDI 81Kw, ASV-AHF
Skoda Octavia II Combi 2012, 2.0TDI CFHC L&K
Skoda Octavia 1 Combi 2004, 1.9 TDI 81Kw, ASV-AHF
Skoda Octavia II Combi 2012, 2.0TDI CFHC L&K
- octaviajedna
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 356
- Registrován: 14 říj 2011, 01:29
- Bydliště: Vysočina
předvsřik nevím jaká je hodnota.jojo zkusím to napojit na flašku a uvidím....Ján Horosz píše:Predvstrek mas kolko? Ja som mal iba jednu žhavku funkčnu a predvstrek 25, tak tiež štartovalo zle, chytalo po jednom. Ked som vypol a hned naštartoval, tak OK. Vymenil som žhaviče, nastavil som predvstrek na 55 potom to chytalo dobre, ale nevladal točit štarter, po nažhaveni baterka nemal štavu. Po vymene baterky štarky su ako v lete.Ked maš podozrenie na padajucu naftu, napoj čerpadlo na flašu a druhe rano uvidiš, či to pomože. Ked bude štartovat aj y flaše zle, tak chod po predvstreku +žhaviče +baterka. Ked je dobry motor, a ma dobre tlaky, tak do musi chytat dobre aj pri -15.
- milansilvia
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 597
- Registrován: 26 lis 2008, 16:23
- Bydliště: Košice
- octaviajedna
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 356
- Registrován: 14 říj 2011, 01:29
- Bydliště: Vysočina
- octaviajedna
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 356
- Registrován: 14 říj 2011, 01:29
- Bydliště: Vysočina
Pánové tak tenhle problém řeším taky. Baterka je nová žhavky jsou tam necelý rok, provedl jsem ale jejich kontrolu a jsou ok. Tak by mě zajímalo proč to chytá při teplotách pod nulu stačí i -3 divně. jakoby se rozbehl na dva možná tři a pak už beží fakt netušim. jestli odcházejí vstříky či co. Když je teplé tak je to ok ale stačí ráno dojet do práce a odpoledne je to to samé.
Bugi
- octaviajedna
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 356
- Registrován: 14 říj 2011, 01:29
- Bydliště: Vysočina
já dal dnes novou baterku 85Ah 800A tak v neděli uvidím co to bude dělat.Ale už mám pár info od lidí že to vyřešili baterkou.Pokud ani to nepomůže tak repasem starteru popř navíšení startovací dávky.Starter pomalu točí a ovlivňuje tím dávku na start.BugiJČ píše:Pánové tak tenhle problém řeším taky. Baterka je nová žhavky jsou tam necelý rok, provedl jsem ale jejich kontrolu a jsou ok. Tak by mě zajímalo proč to chytá při teplotách pod nulu stačí i -3 divně. jakoby se rozbehl na dva možná tři a pak už beží fakt netušim. jestli odcházejí vstříky či co. Když je teplé tak je to ok ale stačí ráno dojet do práce a odpoledne je to to samé.
Je to boj

Tak tohle by bylo možné ještě ten starter jinak nevím mu.Ještě me napadá jaké napětí má být na přívodu na žhavičky po otočení klíčku??octaviajedna píše:já dal dnes novou baterku 85Ah 800A tak v neděli uvidím co to bude dělat.Ale už mám pár info od lidí že to vyřešili baterkou.Pokud ani to nepomůže tak repasem starteru popř navíšení startovací dávky.Starter pomalu točí a ovlivňuje tím dávku na start.BugiJČ píše:Pánové tak tenhle problém řeším taky. Baterka je nová žhavky jsou tam necelý rok, provedl jsem ale jejich kontrolu a jsou ok. Tak by mě zajímalo proč to chytá při teplotách pod nulu stačí i -3 divně. jakoby se rozbehl na dva možná tři a pak už beží fakt netušim. jestli odcházejí vstříky či co. Když je teplé tak je to ok ale stačí ráno dojet do práce a odpoledne je to to samé.
Je to boj
Bugi
- octaviajedna
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 356
- Registrován: 14 říj 2011, 01:29
- Bydliště: Vysočina
Jestli to točí tak tak jenom se převaluje tak to je na GO startéruBugiJČ píše:Kostry jsou ok. Napada mě jedině ten starter jinak nevim.honzas1 píše:a pak ještě mužeš zkontrolovat popř očistit kostry.... v tom se taky občas ztraci proud a pak starter tolik netočí
Cena zaleží na tom co je tam opotřebené ale max 2000kč
Seat toledo rv04 66kw rotačka
tak to celé zejtra okouknu. ješte jsem si sundal kryt abych kouknul jestli padá nafta ale nemyslím si v létě jsem tenhle problém měl tak si myslim že jsem ho dokonale odstranil.zkusím jedině ten startér potom už mě napadají jen vstřiky. A jedna otázka do kola. Jaké mapětí má být na žhavičkách při žhavení?davemo píše:Jestli to točí tak tak jenom se převaluje tak to je na GO startéruBugiJČ píše:Kostry jsou ok. Napada mě jedině ten starter jinak nevim.honzas1 píše:a pak ještě mužeš zkontrolovat popř očistit kostry.... v tom se taky občas ztraci proud a pak starter tolik netočí
Cena zaleží na tom co je tam opotřebené ale max 2000kč
Bugi