
Mate benzin nebo naftu? A proc?:) Jaky vykon?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Si rikam:) takovy B100 jak by mu chutnalo akorat by mozna zacalo chcat cerpadlo:)
Dodge Durango 2005 AWD Limited 5.7i V8 HEMI - 257kW/570Nm - 20L/100km, 0-100 za 7s
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem

Mongo píše:ked uz CR tak alfu 2.4 JTDnic v zlom ale ten motor sa mi skratka pozdava.... ci uz starsie 103 a 110kw alebo tie posledne 20v ide to ako ujebane aj v serii do toho zvuku 5 valca sa clovek zamiluje okamzite a jazdi to max o 1-1.5 l naviac ako rotacka...
súhlas preto som si jednu zaobstaral a je tak ako hovoriš

Jo, 25 dvacítka je fenomen, asi půjdu taky do tractoru, bohužel sehnat nedokurvenou 25 je problém, ale stejně bych preferoval Zetor 30 tříválec, dle mého názoru nejlepší soc. tractor v poměru spolehlivost versus výkon o spotřebě nemluvě /tu by mu mohl závidět mnohý dnešní výrobek současné produkce/..Ale jsou proto také tak ceněny, kdo jej má, chce s ním umřít.... 

nepropadat panice...
Na kolik se tak cení 3011?jericho-3 píše:Jo, 25 dvacítka je fenomen, asi půjdu taky do tractoru, bohužel sehnat nedokurvenou 25 je problém, ale stejně bych preferoval Zetor 30 tříválec, dle mého názoru nejlepší soc. tractor v poměru spolehlivost versus výkon o spotřebě nemluvě /tu by mu mohl závidět mnohý dnešní výrobek současné produkce/..Ale jsou proto také tak ceněny, kdo jej má, chce s ním umřít....
Děda ještě za totáče koupil na zahrádkářský svaz 3011 z ČVUT kde učil, má asi 460 motohodin origo, jen budka ohnilá jak to stálo léta venku, dneska teda už v garáží.
nafta
Stále chválím naftu...
mám A6 3litr, jezdím v průměru za 8,2 a to s výkonem 176kW.
Nejdříve mne i v servisu strašili, že musím tankovat kvalitní naftu.... po prvních 100t, jsem se na to vykašlal a stavím u jakékoliv benzinky včetně obchoďáků atp. nikdy jsem neměl žádný problém, auto najelo další 100t naprosto bez problémů.
Jasně říkám naftu s dobrým výkonem. Ne pro rychlou jízdu, ale pro bezpečnost. Auto udělá přesně to co mu plynovým pedálem řeknu ve chvíli, kdy to potřebuji.
mám A6 3litr, jezdím v průměru za 8,2 a to s výkonem 176kW.
Nejdříve mne i v servisu strašili, že musím tankovat kvalitní naftu.... po prvních 100t, jsem se na to vykašlal a stavím u jakékoliv benzinky včetně obchoďáků atp. nikdy jsem neměl žádný problém, auto najelo další 100t naprosto bez problémů.
Jasně říkám naftu s dobrým výkonem. Ne pro rychlou jízdu, ale pro bezpečnost. Auto udělá přesně to co mu plynovým pedálem řeknu ve chvíli, kdy to potřebuji.
******************
Chci nový šicí stroj: šicí stroje
vyšívání - výšivky zdarma a myslíte na Vánoce 2011
Chci nový šicí stroj: šicí stroje
vyšívání - výšivky zdarma a myslíte na Vánoce 2011
Tak nakonec hlasovalo dost lidi a je pekny vysledek, prvni rotacka, pak PDcka.
Diky za ucast panove!
Diky za ucast panove!
Dodge Durango 2005 AWD Limited 5.7i V8 HEMI - 257kW/570Nm - 20L/100km, 0-100 za 7s
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem

-
- Aktivista
- Příspěvky: 4700
- Registrován: 23 úno 2009, 12:03
- Bydliště: České Budějovice
Odpovědi: 0
taky máš frézu?cippis píše:máme doma všechny naftový varianty, a můžu hlasovat jen jednou FŇUK.
Chybí mi dvoutaktní diesel v hlasování, ten by byl taky

Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI