Startování za studena
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Kuckalo, ale jen náznaky. Postupně, jak se snižovalo napětí baterky, tak přestalo. Díky nízkým otáčkám startéru nijak zvlášť nepomohlo ani připojení další baterky.
Nenapsal jsem ve svém druhém příspěvku ze včerejška v 6:47pm, že po výměně uhlíků startér točí o poznání lépe.
Když mi bylo poprvé řečeno, že je to startérem, nechtěl jsem si to připustit (a nejen já) vždyť přece motorem točí! Dnes to vidím tak, že kombinace nedostatečných otáček startéru/motoru společně s poklesem palubního napětí byla pravděpodobnou příčinou špatných startů. Tuhle teoriii podporuje i fakt, že k problému se startováním nedošlo tzv ze dne na den, ale všímal jsem si toho poslední cca 3-4 měsíce. Proto nejprve výměna vzduchového filtru (asi je málo prúchodný) poté palivového (ten už byl zralý na výměnu) s neznatelným výsledkem. Pak následovala kontrola úbytků napětí na přívodech ke žhavícím svíčkám a startéru-vše OK. ...
Ovšem myslím si, že je ještě něco v nepořádku protože se mi snížila spotřeba cca o 0,5L/100km. Na tak nízkou průměrnou spotřebu jsem nedosáhl za celé čtyři roky co tohle auto mám a to jezdím pořád stejně (alespoň si to myslím). Je to sice příjemné, ale co když je ještě někde něco v nepořádku. Na výkonu nepozoruji žádnou změnu.
Nicméně ještě uvidím, až bude -10°C
ale jsem se rozepsal
Nenapsal jsem ve svém druhém příspěvku ze včerejška v 6:47pm, že po výměně uhlíků startér točí o poznání lépe.
Když mi bylo poprvé řečeno, že je to startérem, nechtěl jsem si to připustit (a nejen já) vždyť přece motorem točí! Dnes to vidím tak, že kombinace nedostatečných otáček startéru/motoru společně s poklesem palubního napětí byla pravděpodobnou příčinou špatných startů. Tuhle teoriii podporuje i fakt, že k problému se startováním nedošlo tzv ze dne na den, ale všímal jsem si toho poslední cca 3-4 měsíce. Proto nejprve výměna vzduchového filtru (asi je málo prúchodný) poté palivového (ten už byl zralý na výměnu) s neznatelným výsledkem. Pak následovala kontrola úbytků napětí na přívodech ke žhavícím svíčkám a startéru-vše OK. ...
Ovšem myslím si, že je ještě něco v nepořádku protože se mi snížila spotřeba cca o 0,5L/100km. Na tak nízkou průměrnou spotřebu jsem nedosáhl za celé čtyři roky co tohle auto mám a to jezdím pořád stejně (alespoň si to myslím). Je to sice příjemné, ale co když je ještě někde něco v nepořádku. Na výkonu nepozoruji žádnou změnu.
Nicméně ještě uvidím, až bude -10°C
ale jsem se rozepsal
Jde o to, že jakmile to chytne na laně na škub..je možné , že startování sežere proud, který při roztažení nechybí..Takže něco sebere vadný startér, něco zapříčiní špatná baterie/startovat tenhle motor 44Ah baterií lze pouze v náhlém pohnutí mysli/, popřípadě ukostření , když je jinak motor v pořádku..A jestli je to pouze v mrazu a žhavení funguje, změřil bych , i když je to přímý vstřik, kompresi válců... 
nepropadat panice...
-
autickar21
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 466
- Registrován: 06 srp 2009, 13:09
- Bydliště: Slovensko
Přeju Všem Pěkné Vánoce.
Dnes jsem udělal přepadový test vstřikovačů (více vzhledem k svátkům dělat nemůžu) a zjistil jsem následující: Jeden ze vstřikovčů propouští naftu do přepadu a to tak, že hodně! Zatímco tři měly za asi 10 vteřin volnoběhu necelý 1ml čtvrtý měl 35ml. Déle jsem nemohl motor nechat běžet protože sběrná nádobka by přetekla. Co na to říkáte?
Zdá se, že potřebuji sehnat ve svém okolí (Třinec) někoho, kdo by udělal repasi nebo bude stačit vyčistit ultrazvukem? Poraďte prosím, děkuji.
Dnes jsem udělal přepadový test vstřikovačů (více vzhledem k svátkům dělat nemůžu) a zjistil jsem následující: Jeden ze vstřikovčů propouští naftu do přepadu a to tak, že hodně! Zatímco tři měly za asi 10 vteřin volnoběhu necelý 1ml čtvrtý měl 35ml. Déle jsem nemohl motor nechat běžet protože sběrná nádobka by přetekla. Co na to říkáte?
Zdá se, že potřebuji sehnat ve svém okolí (Třinec) někoho, kdo by udělal repasi nebo bude stačit vyčistit ultrazvukem? Poraďte prosím, děkuji.
vycistit ultrazvukem muzes,ale sance na zmenu je hodne mala.
ale na repas ani nemysli. zaprve za to chteji snad vsude neskutecny penize anejlevnejsi za 3500 nejdrazsi repas co sem slysel byl za 5600. a zadruhe tyhle vstriky se spatne repasuji a vysledek je takovy,ze za rok je vstrik zase KO. urcite bych koupil za 5 tis raci treba 4-5 vstriku z bouracky a nechal otestovat,ktere jsou Ok a ty namontoval.
ale na repas ani nemysli. zaprve za to chteji snad vsude neskutecny penize anejlevnejsi za 3500 nejdrazsi repas co sem slysel byl za 5600. a zadruhe tyhle vstriky se spatne repasuji a vysledek je takovy,ze za rok je vstrik zase KO. urcite bych koupil za 5 tis raci treba 4-5 vstriku z bouracky a nechal otestovat,ktere jsou Ok a ty namontoval.
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
a to je reseni kdyz ti tece vstrik abnormalne do prepadu jo?jurki888 píše:co ja viem tazko sa repasuju?ja si to robim sam objednam spicku za 60estaru vysrobujem dam spat podlozky nasrobujem a auto ide ako hodinky;-)
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
za jakej? aspon vim,ze mi zadny netece tak extremne,protoze aj bez zhaveni startuju dost pekne.
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm