Záměna bloku

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
tojasam
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Registrován: 01 bře 2010, 22:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Jihlava

Záměna bloku

Příspěvek od tojasam »

Ahoj všem zajímalo by mě jestli by byla možná záměna bloku z 1,9 TD kodAAZ za blok 1,9TDI kod 1Z.Jedná se mě pouze o blok,klika a pisty by šly z tdi.Bloky se zdají stejné a nevím jak pujde hlava.Moc děkuji za názory
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10336
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Jeden je 028103101AC a druhý ...AD. Může se to lišit, ale taky nemusí.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
G3 tdi-gti
Přispěvovatel
Příspěvky: 345
Registrován: 16 srp 2007, 11:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Chlumec nad Cidlinou

Příspěvek od G3 tdi-gti »

Dle mě to jde,bloky budou mýt jiné číslo,jelikož tdi blok má díru pro snímač klik.hřídele.
VW LEGO TECHNIC EVOLUTION

G3 TDI GT... :-)

G3 TDI GTI ... :-))
tuner
Aktivista
Příspěvky: 2767
Registrován: 24 led 2006, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno

Příspěvek od tuner »

Lisi se, TDI ma diru na cidlo a diru na sroub cidla a je zesilenej, jinak by mel byt stejnej. takze ti staci vyvrtat 2 diry jednu cca17mm a druhou5mm a vyriznout do ni M6 zavit. Jaste muze byt ruzna aretace tesneni hlavy TDI pruzny krouzky AAZ ocelovy koliky
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
Uživatelský avatar
Vali
Přispěvovatel
Příspěvky: 627
Registrován: 26 úno 2007, 22:50
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Vali »

Opravdu? Takze tvrdite ze jde dat TDI hlava na komurkovej blok? Ja mam takovej pocit, ze to nejde. :?
I like to DIESEL DIESEL, I like to D I E S E L
tuner
Aktivista
Příspěvky: 2767
Registrován: 24 led 2006, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno

Příspěvek od tuner »

nemuzu to potvrdit ani vyvratit, nemam tu nic co bych mohl porovnat, treba tesneni pod hlavu, bloky nebo hlavy. Vyvrtat diru pro cidlo taky nebude zadna sranda aby presne vyslo tam kam ma, pokud to vubec pujde.
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

ne TD blok jde hlava z např. 1Zbez problémů, problém je pak samozřejmě se snímačem na klice, ale jako MTDI na TD bloku jsem to už viděl
tojasam
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Registrován: 01 bře 2010, 22:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od tojasam »

Mám tady blok z galaxy kde praskl píst a válec je v háji,mám tady i motor z TD kde ja v háji hlava.Mám i přichystaný písty ale nějak jsem to nestilh,tak mě napadlo když už mam písty a kruhy že než shanět motor tak bych vrtnul blok na čidlo,dát kliku,hlavu tdi a mohlo by se jezdit dále.Ten blok bude pevnostně stejnej? Vydrží to něco a nějaký ty koně navíc?
tuner
Aktivista
Příspěvky: 2767
Registrován: 24 led 2006, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno

Příspěvek od tuner »

blok je o neco slabsi nez pro TDI, pisty mas nachystany doufam z nejakyho novejsiho motoru ALH a podobne a nebo dej pisty z 2l. To cidlo musis trefit presne na to impulzni kolo, podivej se jak to na ne vychazi na tdi a pak to vrtni
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
tojasam
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Registrován: 01 bře 2010, 22:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od tojasam »

Písty jsou Octavia tak asi ASV ale ta slabost toho bloku mě zaráží,vydrží to?
tuner
Aktivista
Příspěvky: 2767
Registrován: 24 led 2006, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno

Příspěvek od tuner »

Bude muset vydrzet. Postav je vedle sebe a porovnejjak vypadaji uvnitr a venku, treba to nebude tak hrozny
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
Ferenzzo
Přispěvovatel
Příspěvky: 656
Registrován: 30 lis 2009, 13:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od Ferenzzo »

z 2litru jdou písty do 1.9?
VW Caddy life 1,9 TDI ... 77 kW (ve vývinu)
Audi TT 1,8T ...153 kW odbrždeno (prodáno)
Opel Astra 1,7TD ...předěláno na mechaniku...pracant do vinohradu :))
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

po výbrusu jo, akorát nevím co by se dalo použít za těsnění pod hlavou na tady ty motory koncepce A3
tuner
Aktivista
Příspěvky: 2767
Registrován: 24 led 2006, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno

Příspěvek od tuner »

nechat si udelat tesneni. dat pro jistotu misto sroubu stefty od ARP
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“