ano pre to ze mas pridretu ihlu ta nepusta vsetko do valcu ale do prepadusikin1987 píše:a to je reseni kdyz ti tece vstrik abnormalne do prepadu jo?jurki888 píše:co ja viem tazko sa repasuju?ja si to robim sam objednam spicku za 60estaru vysrobujem dam spat podlozky nasrobujem a auto ide ako hodinky;-)
Startování za studena
Moderátoři: šulda, Moderátoři
nepsal si,ze menis jen spicku? ktera resi jen rozprasovani?
i tak za blbou spicku teda brutani cena.
i tak za blbou spicku teda brutani cena.
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
tam se kazi vic veci,ale ja nechcu kecat,protoze neznam presne z ceho se sklada a jak funguje.jurki888 píše:ved to je jedine co sa na tom kazi spicka ked je pripchata tak ti ousta do prepadu logicky kam ti prejde nafta jedine do prepadu a myslim ze je lepsie dat 60eaz 70e jak vyvalit zbytocne 330za novy vstrek;-)nie?
taky bych byl rad kdybyb mi vstriky 100% dobre rozprasovaly,ale abych za to dal pres 6 tis tak to ne.
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ale za kus samozrejme.
tady je test bez demontaze za 600 kc kus.
repas 4800 test zdarma:D
tady je test bez demontaze za 600 kc kus.
repas 4800 test zdarma:D
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
trochu mimo http://www.profiautodily.cz/sindex.php? ... akc=detail asi 45 eur v elite ji taky maji po sleve asi za tolik
to dobre cislo se hodi muzu zjistit za kolik to su schopny sehnat rekl bych asi 800-900 ,ale i tak to je palka kdyz neni jistota,ze se vstrik za mesic zadre
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Zrovna dnes se mi stalo, ze jsem skoro nenastartoval (2.4JTD 100kW) a zda se, ze je to DRV (chyba P1671, tlak 60 Baru a ani tuk vic, jako pri odpojenem). Pak se to za delsi cas nejak spravi a jede dal bez problemu. Pak se mi to povedlo vyvolat 2x tak, ze jsem jen kratce spustil starter, tak na 0.5s (poprve se to stalo, kdyz jsem startoval s kvaltem bez spojky...) Muze to nejak souviset? Pisete o krouzcich - v tom je nejaky rotacni element a je mozny, ze by to tim kratkym pulsem nejak skocilo jinam? Myslel jsem, ze je to proste elektromagnet...sikin1987 píše:pokud motor nestartuje kvuli DRV je to,protoze jsou v prdeli krouzky na nem. jinak sem veskery problemy s DRV u JTD jsou naopak se zdechanim a ne startovanim.
ty to teda matles dohromady,ze s ev tom nidko nevyzna. Nevim co potrebujes vedet? ale odpovedel bych NE 

ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Pokousel jsem se napsat, ze je vadny elektricky - proste v nekterych pripadech se prerusi asi civka co v tom je, popisoval jsem spis stav, kdy se mi chyba dari vyvolat (spusteni starteru na kratky okamzik), to se stane tak 1:4, kdyz startuju normalne tak se to jeste nevyskytlo. Divne, no. Vymena je jasna, uz jsem o nem vsechno precetl. Kdyz funguje, tak IMHO funguje dost dobre, tlak to drzi presne bez nejakych spicek a vykyvu, prechody taky skvele bez zakmitu. Jak se stane, ze to pak zacne zase fungovat jsem doposud nepochopil, mozna kdyz to trosku vychladne, mozna jak se v tom hrabu, ale lomcovani konektorem a dratama vliv nema.
Jestli vymena pomuze, tak ho rozpitvam a zkusim objasnit tu zahadu
Jestli vymena pomuze, tak ho rozpitvam a zkusim objasnit tu zahadu
Naposledy upravil(a) JardaB2 dne 20 led 2012, 21:22, celkem upraveno 2 x.
