Startování za studena

Alfa Romeo, Fiat, Lancia...

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
jurki888
Aktivista
Příspěvky: 2564
Registrován: 07 srp 2006, 23:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Nitra

Příspěvek od jurki888 »

sikin1987 píše:
jurki888 píše:co ja viem tazko sa repasuju?ja si to robim sam objednam spicku za 60estaru vysrobujem dam spat podlozky nasrobujem a auto ide ako hodinky;-)
a to je reseni kdyz ti tece vstrik abnormalne do prepadu jo?
ano pre to ze mas pridretu ihlu ta nepusta vsetko do valcu ale do prepadu
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od sikin1987 »

nepsal si,ze menis jen spicku? ktera resi jen rozprasovani?
i tak za blbou spicku teda brutani cena.
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Uživatelský avatar
jurki888
Aktivista
Příspěvky: 2564
Registrován: 07 srp 2006, 23:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Nitra

Příspěvek od jurki888 »

ved to je jedine co sa na tom kazi spicka ked je pripchata tak ti ousta do prepadu logicky kam ti prejde nafta jedine do prepadu a myslim ze je lepsie dat 60eaz 70e jak vyvalit zbytocne 330za novy vstrek;-)nie?
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od sikin1987 »

jurki888 píše:ved to je jedine co sa na tom kazi spicka ked je pripchata tak ti ousta do prepadu logicky kam ti prejde nafta jedine do prepadu a myslim ze je lepsie dat 60eaz 70e jak vyvalit zbytocne 330za novy vstrek;-)nie?
tam se kazi vic veci,ale ja nechcu kecat,protoze neznam presne z ceho se sklada a jak funguje.
taky bych byl rad kdybyb mi vstriky 100% dobre rozprasovaly,ale abych za to dal pres 6 tis tak to ne.
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
bjukemen
Aktivista
Příspěvky: 1363
Registrován: 22 lis 2007, 01:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od bjukemen »

..odchadza hlavne spätny ventil vtedy ušta vstrek vela do prepadu ale automaticky nemusi byť zly,vymena cca 40€
Alfa Romeo 156 sw 2,4 JTD 110kw@ 142,3kw

Obrázek
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

To máš pravdu, ale jak to zjistit...a kde sehnat ten zpěták...O odzkoušení nemluvě..Jde to systémem pokus-omyl tak pro sebe, ale opravit to někomu a vzít si za to prachy nejde...
nepropadat panice...
bjukemen
Aktivista
Příspěvky: 1363
Registrován: 22 lis 2007, 01:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od bjukemen »

..na slovensku si dam otestovať vstreky s protokolom a vynema ventilu je 40€
Alfa Romeo 156 sw 2,4 JTD 110kw@ 142,3kw

Obrázek
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od sikin1987 »

ale za kus samozrejme.
tady je test bez demontaze za 600 kc kus.
repas 4800 test zdarma:D
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Uživatelský avatar
Miki2t
Přispěvovatel
Příspěvky: 319
Registrován: 13 bře 2011, 14:24
Odpovědi: 0

Příspěvek od Miki2t »

trochu mimo http://www.profiautodily.cz/sindex.php? ... akc=detail asi 45 eur v elite ji taky maji po sleve asi za tolik
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od sikin1987 »

to dobre cislo se hodi muzu zjistit za kolik to su schopny sehnat rekl bych asi 800-900 ,ale i tak to je palka kdyz neni jistota,ze se vstrik za mesic zadre
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
JardaB2
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 19 led 2012, 17:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od JardaB2 »

sikin1987 píše:pokud motor nestartuje kvuli DRV je to,protoze jsou v prdeli krouzky na nem. jinak sem veskery problemy s DRV u JTD jsou naopak se zdechanim a ne startovanim.
Zrovna dnes se mi stalo, ze jsem skoro nenastartoval (2.4JTD 100kW) a zda se, ze je to DRV (chyba P1671, tlak 60 Baru a ani tuk vic, jako pri odpojenem). Pak se to za delsi cas nejak spravi a jede dal bez problemu. Pak se mi to povedlo vyvolat 2x tak, ze jsem jen kratce spustil starter, tak na 0.5s (poprve se to stalo, kdyz jsem startoval s kvaltem bez spojky...) Muze to nejak souviset? Pisete o krouzcich - v tom je nejaky rotacni element a je mozny, ze by to tim kratkym pulsem nejak skocilo jinam? Myslel jsem, ze je to proste elektromagnet...
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od sikin1987 »

ty to teda matles dohromady,ze s ev tom nidko nevyzna. Nevim co potrebujes vedet? ale odpovedel bych NE (LOL)
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
JardaB2
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 19 led 2012, 17:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od JardaB2 »

Njn, asi bude spatnej ten regulator - uz mam objednany novy a kdyz to klapne tak zitra zajedu i pro cely jety cerpadlo a par nahradnich vstriku ;-)
alfik
Aktivista
Příspěvky: 1842
Registrován: 05 led 2008, 14:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Vsetin-Cz

Příspěvek od alfik »

tak ten regulátor vyhod a pozri či sú neni praskle ty o-krúžky... Ak nie,tak tí tečú vstreky,alebo je v háji čerpadlo...
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
JardaB2
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 19 led 2012, 17:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od JardaB2 »

Pokousel jsem se napsat, ze je vadny elektricky - proste v nekterych pripadech se prerusi asi civka co v tom je, popisoval jsem spis stav, kdy se mi chyba dari vyvolat (spusteni starteru na kratky okamzik), to se stane tak 1:4, kdyz startuju normalne tak se to jeste nevyskytlo. Divne, no. Vymena je jasna, uz jsem o nem vsechno precetl. Kdyz funguje, tak IMHO funguje dost dobre, tlak to drzi presne bez nejakych spicek a vykyvu, prechody taky skvele bez zakmitu. Jak se stane, ze to pak zacne zase fungovat jsem doposud nepochopil, mozna kdyz to trosku vychladne, mozna jak se v tom hrabu, ale lomcovani konektorem a dratama vliv nema.
Jestli vymena pomuze, tak ho rozpitvam a zkusim objasnit tu zahadu ;)
Naposledy upravil(a) JardaB2 dne 20 led 2012, 21:22, celkem upraveno 2 x.
Odpovědět

Zpět na „Italské vozy“