110kw v leone ts priemer s lahsou nohou 5,4 normal asi 5,9 pocitane na plnu nadrztiff píše:Takže když sečteme nižší kompresní poměr, větší turbo, které při částečném zatížení nenatlačí tolik jako 1.9, větší třecí ztráty v motoru (0.4l/h vs. 0.8l/h), 16V rozvod, který asi nedokáže tak dobře rozvířit vzduch plus pár dalších dílčích drobností, tak se tam ten litr rozdílu nakonec postupně nasčítá.
A tohle asi nikdo neodchipuje
Jen tak pro zajímavost, neví někdo, kolik si vezmou sériové 96kW a 110kW při dědkovském jedění podle předpisů?
Chip "na spotřebu"
Moderátoři: šulda, Moderátoři
top sport 4x4+sw,seat ibiza asz+sw
honda civic 1.5 , leon arl+sw , skoda favorit 136l
honda civic 1.5 , leon arl+sw , skoda favorit 136l
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2608
- Registrován: 24 bře 2006, 12:00
- Bydliště: kousek od Brna
- Kontaktovat uživatele:
já bych doplnil že 16v není zrovna rozumné u desela, víceventilový rozvod dá vyšší výkon ale při vyšších otáčkách (hlavně u benzína), ale o to uberou toč moment v nízkých. mě osobně se v 8v jezdí líp než 16v.
u té komprese bych to neviděl nějak znatelně o 1st je nic, navíc nové comonraily maj kolem 16.5 a spotřebu umí pěknou (třeba 1.6tdi).
a u diesela se výkon dá udělat i s 8v....
u té komprese bych to neviděl nějak znatelně o 1st je nic, navíc nové comonraily maj kolem 16.5 a spotřebu umí pěknou (třeba 1.6tdi).
a u diesela se výkon dá udělat i s 8v....

DTchip.cz chiptuning, měření výkonu
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
golf 3 AFN 81kwTomas.cz píše:S jakým vozem?turbo kamna power píše:forest: díky za přednášku, EGR mám zaslepeno, dvouhmoťák origo 240tis. km najeto.
s tím zrychlováním máš pravdu, já když vyjíždím z obce, tak dám trojku plnej, čtyřku plnej, zařadím pětku a pak už jen plachtím bez plynu. nemám problém jet za 4,5l/100km a při tom normálně předjíždět.
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
To prijde
) ja jel vcera s kolegou z prace a do kopce u nahace (kopec jako prase ) sme v Octavii 2 77kw jeli na 5ku 1600 ot priblizne mozna ani to ne. Cely auto se klepalo nejelo to ale spotreba je prej super
)


Dodge Durango 2005 AWD Limited 5.7i V8 HEMI - 257kW/570Nm - 20L/100km, 0-100 za 7s
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem

ono je to s tou spotrebou zajimavy - kdyz mam motor normalne tak zere moji jizdou treba 6L. kdyz zapnu powerbox kterej pridava naftu tak je motor zivejsi, celkove tahne lip. pri stejny jizde jako v predchozim pripade spotreba 5,6l treba - proste mensi. a i kdyz to zni divne a hodne zajimave tak napr na udrzeni nejaky rychlosti na rovine musi turbo tlacit 0,5 baru bez powerboxu a s powerboxem je ten tlak nizsi a pritom to jede stejne.
bude to mit nejakou souvislost s ucinnosti - nekde sem videl tabulku s bohatosti smesy a byly tam body jako nejlepsi kroutak, nejlepsi spotreba, maximalni vykon,...
bude to mit nejakou souvislost s ucinnosti - nekde sem videl tabulku s bohatosti smesy a byly tam body jako nejlepsi kroutak, nejlepsi spotreba, maximalni vykon,...
Audi A4 B5 1.9TDI 66kW AHU 1997, MAF OFF, EGR OFF. Firds alá SPRINT764
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL
no neviem ale myslim ze bohatsie to na spotrebu nebude, skor chudobnestres3d píše:ono je to s tou spotrebou zajimavy - kdyz mam motor normalne tak zere moji jizdou treba 6L. kdyz zapnu powerbox kterej pridava naftu tak je motor zivejsi, celkove tahne lip. pri stejny jizde jako v predchozim pripade spotreba 5,6l treba - proste mensi. a i kdyz to zni divne a hodne zajimave tak napr na udrzeni nejaky rychlosti na rovine musi turbo tlacit 0,5 baru bez powerboxu a s powerboxem je ten tlak nizsi a pritom to jede stejne.
bude to mit nejakou souvislost s ucinnosti - nekde sem videl tabulku s bohatosti smesy a byly tam body jako nejlepsi kroutak, nejlepsi spotreba, maximalni vykon,...

Mercdes C cdi
no jo ale vem to logicky - co je lepsi vic nafty a lepsi ucinnost a nebo min nafty a horsi ucinost?

ps tohle neni benzin

ps tohle neni benzin

Audi A4 B5 1.9TDI 66kW AHU 1997, MAF OFF, EGR OFF. Firds alá SPRINT764
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL
jenže ten powerbox (pokud je to běžná krabička) oblbne ŘJ, ta si pak myslí že dává míň nafty a palubák začne kecat o 1-2 litry dolů.stres3d píše:ono je to s tou spotrebou zajimavy - kdyz mam motor normalne tak zere moji jizdou treba 6L. kdyz zapnu powerbox kterej pridava naftu tak je motor zivejsi, celkove tahne lip. pri stejny jizde jako v predchozim pripade spotreba 5,6l treba - proste mensi. a i kdyz to zni divne a hodne zajimave tak napr na udrzeni nejaky rychlosti na rovine musi turbo tlacit 0,5 baru bez powerboxu a s powerboxem je ten tlak nizsi a pritom to jede stejne.
bude to mit nejakou souvislost s ucinnosti - nekde sem videl tabulku s bohatosti smesy a byly tam body jako nejlepsi kroutak, nejlepsi spotreba, maximalni vykon,...
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


jeste to upresnim pokud v danych otackach a zatezi je vstrikovano mnozstvy X nafty.
tahle nafta se spali a ucinnost jejiho vyuziti je dano bohatosti. takze do urcitiyho bodu se bude ucinnost zvysovat a pak opet pujde dolu ale to uz to bude i kourit
tahle nafta se spali a ucinnost jejiho vyuziti je dano bohatosti. takze do urcitiyho bodu se bude ucinnost zvysovat a pak opet pujde dolu ale to uz to bude i kourit

Audi A4 B5 1.9TDI 66kW AHU 1997, MAF OFF, EGR OFF. Firds alá SPRINT764
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL
..
jenomze ja palubak nemam ja mam tankovaci pitoli a ukazatel u pumpy..
vzkouseno ze kdyz nastavim powerbox ne na nejlepsi zatah ale jen decentne tak snizuje spotrebu
jenže ten powerbox (pokud je to běžná krabička) oblbne ŘJ, ta si pak myslí že dává míň nafty a palubák začne kecat o 1-2 litry dolů.[/quote]bude to mit nejakou souvislost s ucinnosti - nekde sem videl tabulku s bohatosti smesy a byly tam body jako nejlepsi kroutak, nejlepsi spotreba, maximalni vykon,...
jenomze ja palubak nemam ja mam tankovaci pitoli a ukazatel u pumpy..

Audi A4 B5 1.9TDI 66kW AHU 1997, MAF OFF, EGR OFF. Firds alá SPRINT764
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL
jenomze ja palubak nemam ja mam tankovaci pitoli a ukazatel u pumpy..stres3d píše:..jenže ten powerbox (pokud je to běžná krabička) oblbne ŘJ, ta si pak myslí že dává míň nafty a palubák začne kecat o 1-2 litry dolů.bude to mit nejakou souvislost s ucinnosti - nekde sem videl tabulku s bohatosti smesy a byly tam body jako nejlepsi kroutak, nejlepsi spotreba, maximalni vykon,...

Otázka pro ropáky:
jaký je výsledek spalování u motoru s obtokovým turbem a ucpaným EGR ventilem když:
a) přidám víc plynu nohou
b) naftu přidá powerbox
(bereme v úvahu režimy částečného zatížení, ne plný plyn)
kdopak to uhodne?


Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


no prave to musim mit nastaveny aby to nekourilo a to je pak ta smes cca kolem optimalu - rozhodne ne do chuda jako u origadolar100 píše:ucinnost motora je rovnaka je to ten isty motor, spalovanie bohatej zmesi je dobre pre vykon nie pre spotrebu nezhori vsetko palivostres3d píše:no jo ale vem to logicky - co je lepsi vic nafty a lepsi ucinnost a nebo min nafty a horsi ucinost?
ps tohle neni benzin

proste 66kw motory maj nahovno origo sw ten motor je uspornejsi
Audi A4 B5 1.9TDI 66kW AHU 1997, MAF OFF, EGR OFF. Firds alá SPRINT764
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL