Škoda Octavia II 2.0TDI DSG 103 kw, r.v. 2005 Spěchá!!!
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Škoda Octavia II 2.0TDI DSG 103 kw, r.v. 2005 Spěchá!!!
Ahojte prosím o pomoc. Asi před měsícem jsme dělali na octávě rozvody a včera při cestě domů se povolila napínací kladka. Samozřejmě auto je tam, kde dělali rozvody. Borec říkal že nechápe jak se to mohlo povolit no a pak řekl že motor je v pořádku prý u tohoto motoru se nemá co potkat.
Máte někdo zkušenosti s tímto motorem? Případně na co si dát bacha zítra to tam jdem řešit páč je to jejich chyba, tak aby s nama nevyjebali.
Předem díky za odpovědi
Máte někdo zkušenosti s tímto motorem? Případně na co si dát bacha zítra to tam jdem řešit páč je to jejich chyba, tak aby s nama nevyjebali.
Předem díky za odpovědi
- este
- Aktivista
- Příspěvky: 4920
- Registrován: 19 zář 2007, 15:34
- Bydliště: PRAHA
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
hlavně at zjistí příčinu... asi měnil i štěft na napínací kladce a neco se nepovedlo... už jsme museli jednou taky převložkovat díru na šteft tenkrát se to taky nepotkalo byl to 2.0 tdi BMA 100Kw od tý doby se najelo cca 25000 a nic je to v pohodě tak třeba budeš mít taky štěstí 

VW T5 GP 103 KW long
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1566
- Registrován: 06 srp 2006, 17:48
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
Určitě si cvakly ventily o písty.Takže někdy to odnesou jen nadzdvihátka,pak vohlej ventil,někdy i píst a hlava.Takže tvrzení,že se nic nestalo,tomu bych moc nevěřil.Lepší je tu matku na napínáku zalepit,pak se nepovolí.
Určitě je dobrý vše zkontrolovat než to natočí.Já bych sundal vačku a kouknul na hydra a na ventily jestli jdou volně,pak změřit kompresi jestli to má tlaky a pak bych teprve jásal,že je to OK.
Hlavu bych sundal,kdych vyděl nějaký problém.
Určitě je dobrý vše zkontrolovat než to natočí.Já bych sundal vačku a kouknul na hydra a na ventily jestli jdou volně,pak změřit kompresi jestli to má tlaky a pak bych teprve jásal,že je to OK.
Hlavu bych sundal,kdych vyděl nějaký problém.
Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1566
- Registrován: 06 srp 2006, 17:48
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
Pokud se ucaknul šteft na napínák,tak to někdo přetáhnul.Někdo tam dává šteft M10 a převrtá kladku z 8-10mm, tam už to neulítne ani náhodou.
Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
Před měsícem se to stejné stalo kamošovi, ale rozvody si dělal sám. Jak dotahoval šponovací kladku tak se mu už nezdála při dotahování pořát jako gumová, ale zatáhl a nechal to tak a po dalším měsíci se to potkalo. Ventily poohýbané oprava za 41000,- kč . Ten šteft co drží kladku je jemnej závit osmička a do hliníku, ten se mu vytrhl a kladka upadla. V celym závitu toho šteftu byl ten utrženej hliník. 10 šteft,novej závit a už je to navždy.
GOLF 4 96 Kw asz Var. 4Motion
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 517
- Registrován: 17 pro 2008, 21:29
- Bydliště: karlovarsko
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
Nevěřím, že by se to nepotkalo, tím nechci malovat čerta na zeď. Ale tohle je přesně ten případ, proč jsem nechal rozvody na mým BKD udělat v autorizáku, se záznamem do servisky. Než se pak handrkovat s nějakým soukromníkem, bejt bez auta, případně se soudit....
...ze všeho nejhorší jsou trpaslíci...
!ODCIZENA! VIN TMBGE61ZX62137699
Octavia II Combi 2.0 TDI Elegance-2005/MR2006, BKD chip 125kW, dovoz SRN-při 84.000 !ODCIZENA!
Felicia Combi 1.3 MPI, 2000, odkoupená služební-při 93.000
!ODCIZENA! VIN TMBGE61ZX62137699
Octavia II Combi 2.0 TDI Elegance-2005/MR2006, BKD chip 125kW, dovoz SRN-při 84.000 !ODCIZENA!
Felicia Combi 1.3 MPI, 2000, odkoupená služební-při 93.000