Škoda Octavia II 2.0TDI DSG 103 kw, r.v. 2005 Spěchá!!!

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Rhei
Nováček
Příspěvky: 19
Odpovědi: 0
Registrován: 11 čer 2011, 14:09
Bydliště: Zlín

Škoda Octavia II 2.0TDI DSG 103 kw, r.v. 2005 Spěchá!!!

Příspěvek od Rhei »

Ahojte prosím o pomoc. Asi před měsícem jsme dělali na octávě rozvody a včera při cestě domů se povolila napínací kladka. Samozřejmě auto je tam, kde dělali rozvody. Borec říkal že nechápe jak se to mohlo povolit no a pak řekl že motor je v pořádku prý u tohoto motoru se nemá co potkat.

Máte někdo zkušenosti s tímto motorem? Případně na co si dát bacha zítra to tam jdem řešit páč je to jejich chyba, tak aby s nama nevyjebali.


Předem díky za odpovědi
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Odpovědi: 0
Registrován: 09 pro 2008, 18:15

Příspěvek od Fulltank »

se mi nechce verit tvrzeni, ze zrovna u tohodle motoru se nema co potkat :?
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
Rhei
Nováček
Příspěvky: 19
Odpovědi: 0
Registrován: 11 čer 2011, 14:09
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Rhei »

No právě proto píšu^^
alreadys
Aktivista
Příspěvky: 1279
Odpovědi: 0
Registrován: 27 črc 2009, 21:00

Příspěvek od alreadys »

Tam se toho má co rozbít jsi asi jeden z mála co má štěstí že se to nepotkalo to je jakoby jsi vyhrál ve sportce a kolikrát jsi vyhrál první?Větčinou jak je nějakej problém na rozvodech tak se to potká a záleží jen za kolik v tom seš
Rhei
Nováček
Příspěvky: 19
Odpovědi: 0
Registrován: 11 čer 2011, 14:09
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Rhei »

Právě proto se mi nechce věřit, že tam není nic v prdeli. Je to jejich chyba a pokud bude motor dělat bordel, tak to hold zaplatí. Přemýšlím jak nechat zjistit co s tím vlastně je. Mám z toho všeho blbé pocity
Alficek
Přispěvovatel
Příspěvky: 66
Odpovědi: 0
Registrován: 08 úno 2010, 09:10

Příspěvek od Alficek »

Sundáš hlavu a hned uvidíš ;-)
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14438
Odpovědi: 0
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Asi upadnul šteft napínací kladky, potkaný to bude určitě :(
Rhei
Nováček
Příspěvky: 19
Odpovědi: 0
Registrován: 11 čer 2011, 14:09
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Rhei »

No zitra tam vletíme a ať to dají do původního stavu. Teď jsem byl u známého a ten říkal že je blbost aby se to nepotkalo. Takže borec kecá a zítra bude peklo. Jsu nasraný jak sviňa. Zatím díky za reakce
Uživatelský avatar
este
Aktivista
Příspěvky: 4920
Odpovědi: 0
Registrován: 19 zář 2007, 15:34
Bydliště: PRAHA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od este »

hlavně at zjistí příčinu... asi měnil i štěft na napínací kladce a neco se nepovedlo... už jsme museli jednou taky převložkovat díru na šteft tenkrát se to taky nepotkalo byl to 2.0 tdi BMA 100Kw od tý doby se najelo cca 25000 a nic je to v pohodě tak třeba budeš mít taky štěstí :)
VW T5 GP 103 KW long
sharik4x4
Aktivista
Příspěvky: 1566
Odpovědi: 0
Registrován: 06 srp 2006, 17:48
Bydliště: Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sharik4x4 »

Určitě si cvakly ventily o písty.Takže někdy to odnesou jen nadzdvihátka,pak vohlej ventil,někdy i píst a hlava.Takže tvrzení,že se nic nestalo,tomu bych moc nevěřil.Lepší je tu matku na napínáku zalepit,pak se nepovolí.
Určitě je dobrý vše zkontrolovat než to natočí.Já bych sundal vačku a kouknul na hydra a na ventily jestli jdou volně,pak změřit kompresi jestli to má tlaky a pak bych teprve jásal,že je to OK.
Hlavu bych sundal,kdych vyděl nějaký problém.
Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
sharik4x4
Aktivista
Příspěvky: 1566
Odpovědi: 0
Registrován: 06 srp 2006, 17:48
Bydliště: Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sharik4x4 »

Pokud se ucaknul šteft na napínák,tak to někdo přetáhnul.Někdo tam dává šteft M10 a převrtá kladku z 8-10mm, tam už to neulítne ani náhodou.
Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
Rhei
Nováček
Příspěvky: 19
Odpovědi: 0
Registrován: 11 čer 2011, 14:09
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Rhei »

Obrázek
Obrázek
ALES
Přispěvovatel
Příspěvky: 255
Odpovědi: 0
Registrován: 26 úno 2006, 18:01
Bydliště: BRNO

Příspěvek od ALES »

Před měsícem se to stejné stalo kamošovi, ale rozvody si dělal sám. Jak dotahoval šponovací kladku tak se mu už nezdála při dotahování pořát jako gumová, ale zatáhl a nechal to tak a po dalším měsíci se to potkalo. Ventily poohýbané oprava za 41000,- kč . Ten šteft co drží kladku je jemnej závit osmička a do hliníku, ten se mu vytrhl a kladka upadla. V celym závitu toho šteftu byl ten utrženej hliník. 10 šteft,novej závit a už je to navždy.
GOLF 4 96 Kw asz Var. 4Motion
holy
Přispěvovatel
Příspěvky: 517
Odpovědi: 0
Registrován: 17 pro 2008, 21:29
Bydliště: karlovarsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od holy »

Nevěřím, že by se to nepotkalo, tím nechci malovat čerta na zeď. Ale tohle je přesně ten případ, proč jsem nechal rozvody na mým BKD udělat v autorizáku, se záznamem do servisky. Než se pak handrkovat s nějakým soukromníkem, bejt bez auta, případně se soudit....
...ze všeho nejhorší jsou trpaslíci...
!ODCIZENA! VIN TMBGE61ZX62137699
Octavia II Combi 2.0 TDI Elegance-2005/MR2006, BKD chip 125kW, dovoz SRN-při 84.000 !ODCIZENA!
Felicia Combi 1.3 MPI, 2000, odkoupená služební-při 93.000
Rhei
Nováček
Příspěvky: 19
Odpovědi: 0
Registrován: 11 čer 2011, 14:09
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Rhei »

mám i foto šroubu který to jistí... dám na uložto
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“