ATE vs ATE Power Disc

co se jinam nevešlo/nehodilo - ohledně aut

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
mir77
Aktivista
Příspěvky: 1735
Registrován: 16 zář 2008, 23:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

ATE vs ATE Power Disc

Příspěvek od mir77 »

Ahoj lidi,
chystám se dělat brzdy, OI, 81 kW. Budu dělat jak přední tak zadní. Byl jsem rozhodnut pro klasiku ATE, ale za stejný peníze my byly nabídnuty Power Disc kotouče a nevím, co si o nich myslet. Máte někdo bližší zkušenosti? Z hlediska dlouhodobýho? Doporučili byste je?
Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002

V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14461
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Osobně bych ti na O1 280mm ATE nedoporučil vůbec, jen origo kotouče.
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

ATE je hnoj. Daj tam origo a bude to dobre ;)
Uživatelský avatar
mir77
Aktivista
Příspěvky: 1735
Registrován: 16 zář 2008, 23:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Příspěvek od mir77 »

Jestli brát nebo brát tu nebo onu značku, to má názor každej svůj. Leckde se lidi shodnou, že tenhle výrobce je fajn a tenhle stojí za hovno. U těch brzd jsem to nikdy nezažil. Každej vychvaluje nebo naopak nadává na něco jinýho.
Zajímal mě ten rozdíl. Ty Power Disc prej líp brzdí, ale lidi si stěžují, že se to kroutí, destičky jdou díky drážkám dřív do prdele, víc to špiní disky a kdesi cosi. Jenže ty negativní ohlasy určitě nepřevážili ty pozitivní. Tak buď mělo hodně lidí štěstí a někteří smůlu, nebo je špatně zajeli nebo já nevím co.
Proto jsem se ptal, jestli to můžu z čistým svědomím zkusit, nebo ne.

Jináč, co se týče origo kotoučů, proč ne. Nějak mě nenapadlo je ani řešit. Kdo je vyrábí?
Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002

V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
Uživatelský avatar
tukydydes
Přispěvovatel
Příspěvky: 785
Registrován: 25 led 2009, 18:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od tukydydes »

Mám ATE PowerDisc + destičky ATE, obojí jsem měnil ve 220.000km teď mám 320.000km a furt v pohodě, desky maj ještě tak 4-5mm, kotouče mají hranu 1mm ale drážky tam furt jsou podle výrobce když zmizí tak je načase je vyměnit. Zatím nevibrují, jsem spokojen i když moc teda nebrzdím :D
Hlavně při výměně pořádně vyčistit dosedací plochu na náboji kde dosedá kotouč a potom třmen (plochy kde chodí destičky).
Oktopod 1,9 TDI, r.v. 2000, AHF, 81kW -> 113kW/355 Nm (MUDr. TDI Fun)
PP764, HDS57+VR6, EGR off, KAT off, zadní puky TT, 605.000km, první majitel :D
WEBASTO Thermo Top C, ETKA 8.1, VAG-ína 18.9.0, VIS 6.5, FiatEcuScan, FordDiag
Uživatelský avatar
mir77
Aktivista
Příspěvky: 1735
Registrován: 16 zář 2008, 23:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Příspěvek od mir77 »

Díky za info :) Doufám, že se ozve ještě někdo :) Zatím jak tak na to koukám, tak je to tak akorát si hodit mincí, co tam dám ;)
Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002

V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
Uživatelský avatar
tukydydes
Přispěvovatel
Příspěvky: 785
Registrován: 25 led 2009, 18:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od tukydydes »

Ještě k tim kotoučům jestli chceš něco lepšího tak všemi vychvalované ZIMMERMANN SPORT cenově ale drobet vejš. Osobní zkušenost nemám.

Originální to je takovej střed i když jsem je jeden čas měl a po 10.000km se zvlnily a potom jsem dal již zmiňované ATE a zatím klid.

ATE PowerDisc mám já po 100.000km v pohodě, kámoš je má po 50.000km taky v pohodě, bratranec je měl taky na ASVéčku ty se mu teda zvlnily asi po 3000km ale tam to bylo asi tím že to montoval nějakej řezník nevyčištěný plochy že se desky skoro nehejbaly a ještě strhnutej závit na šroubek kterej přidržoval kotouč, kotouče nám vyměnily a po pečlivé montáži má 15.000km a zatím v pohodě.

Ještě uvedu že nikdo ze zmiňovaných nejezdí žádnou kudlu brzda plyn brzda plyn a nebrzdí ze 180km/h na 0 :)

Toť mé zkušenosti ;)
Oktopod 1,9 TDI, r.v. 2000, AHF, 81kW -> 113kW/355 Nm (MUDr. TDI Fun)
PP764, HDS57+VR6, EGR off, KAT off, zadní puky TT, 605.000km, první majitel :D
WEBASTO Thermo Top C, ETKA 8.1, VAG-ína 18.9.0, VIS 6.5, FiatEcuScan, FordDiag
Uživatelský avatar
mir77
Aktivista
Příspěvky: 1735
Registrován: 16 zář 2008, 23:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Příspěvek od mir77 »

Perfektní, díky za postřehy :) Asi do nich půjdu.
Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002

V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
stevocz
Aktivista
Příspěvky: 1550
Registrován: 07 led 2009, 10:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SR

Příspěvek od stevocz »

tiez mam ATE power disc aj s ATE dostickami a vydrzali mi asi 40 000km a uz su pomaly na minime. uz zacinaju trochu triast pri brzdeni ale este nic strasneho. asi by som mal menej brzdit alebo jazdit kludnejsie :D
Uživatelský avatar
mir77
Aktivista
Příspěvky: 1735
Registrován: 16 zář 2008, 23:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Příspěvek od mir77 »

No 40 000 km, to je opravdu hodně málo :) To je málo i na destičky sakra :)
Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002

V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
stevocz
Aktivista
Příspěvky: 1550
Registrován: 07 led 2009, 10:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SR

Příspěvek od stevocz »

no dosticky zvladnu mozno aj jedny kotuce. ale kotuce uz pomaly nemaju ryhy takze su pomaly na konci.

ale to bude aj tym ze dost jazdim brzda plyn (nie nejak prudko) ale dost malo nechavam dojst samo auto na semafor bez brzd
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Registrován: 09 pro 2008, 18:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fulltank »

ja jsem ted na O2 nahodil ATE kotouce, desky a po cca 6tis maj kotouce hranu a mydlej do volantu :( jsem celkem zklamany. Naboje mereny a ok, naprava udelana..za ty penize bych cekal neco lepsiho.
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
Míšánek
Přispěvovatel
Příspěvky: 683
Registrován: 15 úno 2010, 16:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Míšánek »

Já mám na bramboře power disc teprve asi nějakých 16 000 km v kombinaci i s ate deskama a zatim žádný problém. Poctivě jsem zajížděl no a zatim jsou v pohodě 8) je teda fakt, že pokud po nich člověk chce nějaké výkony, tak se musí nejprve zahřát ale zatim fungují bez problémů. Jo a jsou na autě s automatem, takže jsou používány v podstatě mnohem víc než u auta s manuálem. Asi bych do nich šel znovu anebo bych pro změnu vyzkoušel Zimmermany
Uživatelský avatar
mir77
Aktivista
Příspěvky: 1735
Registrován: 16 zář 2008, 23:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Příspěvek od mir77 »

Tak dneska padlo rozhodnutí a jdou tam ty Power Disc kotouče, tak snad si nebudu nadávat. Auto bych měl mít ve čtvrtek a v sobotu mě čeká cesta za příbuznejma, něco přes 100 km, tak se alespoň nějak zajedou. Když si vzpomenu, tak sem zkusím sepsat nějaký postřehy i když nevím, jak moc to bude objektivní vzhledem k tomu, že přední kotouče teď už házej a o zadních brzdách je škoda mluvit :D
Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002

V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
houmik
Přispěvovatel
Příspěvky: 123
Registrován: 23 čer 2010, 23:30
Odpovědi: 0
Bydliště: jizni Cechy

Příspěvek od houmik »

ATE jsem mel na aute 2x. Vzdycky po ca. 3000 km zacaly strasne kopat. Nasledovalo vyhozeni kotoucu do popelnice, vymena za Brembo + Textar desticky a od ty doby byl pokoj.
Odpovědět

Zpět na „Diskuze o autech“