ATE vs ATE Power Disc
Moderátoři: šulda, Moderátoři
ATE vs ATE Power Disc
Ahoj lidi,
chystám se dělat brzdy, OI, 81 kW. Budu dělat jak přední tak zadní. Byl jsem rozhodnut pro klasiku ATE, ale za stejný peníze my byly nabídnuty Power Disc kotouče a nevím, co si o nich myslet. Máte někdo bližší zkušenosti? Z hlediska dlouhodobýho? Doporučili byste je?
chystám se dělat brzdy, OI, 81 kW. Budu dělat jak přední tak zadní. Byl jsem rozhodnut pro klasiku ATE, ale za stejný peníze my byly nabídnuty Power Disc kotouče a nevím, co si o nich myslet. Máte někdo bližší zkušenosti? Z hlediska dlouhodobýho? Doporučili byste je?
Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
Jestli brát nebo brát tu nebo onu značku, to má názor každej svůj. Leckde se lidi shodnou, že tenhle výrobce je fajn a tenhle stojí za hovno. U těch brzd jsem to nikdy nezažil. Každej vychvaluje nebo naopak nadává na něco jinýho.
Zajímal mě ten rozdíl. Ty Power Disc prej líp brzdí, ale lidi si stěžují, že se to kroutí, destičky jdou díky drážkám dřív do prdele, víc to špiní disky a kdesi cosi. Jenže ty negativní ohlasy určitě nepřevážili ty pozitivní. Tak buď mělo hodně lidí štěstí a někteří smůlu, nebo je špatně zajeli nebo já nevím co.
Proto jsem se ptal, jestli to můžu z čistým svědomím zkusit, nebo ne.
Jináč, co se týče origo kotoučů, proč ne. Nějak mě nenapadlo je ani řešit. Kdo je vyrábí?
Zajímal mě ten rozdíl. Ty Power Disc prej líp brzdí, ale lidi si stěžují, že se to kroutí, destičky jdou díky drážkám dřív do prdele, víc to špiní disky a kdesi cosi. Jenže ty negativní ohlasy určitě nepřevážili ty pozitivní. Tak buď mělo hodně lidí štěstí a někteří smůlu, nebo je špatně zajeli nebo já nevím co.
Proto jsem se ptal, jestli to můžu z čistým svědomím zkusit, nebo ne.
Jináč, co se týče origo kotoučů, proč ne. Nějak mě nenapadlo je ani řešit. Kdo je vyrábí?
Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
Mám ATE PowerDisc + destičky ATE, obojí jsem měnil ve 220.000km teď mám 320.000km a furt v pohodě, desky maj ještě tak 4-5mm, kotouče mají hranu 1mm ale drážky tam furt jsou podle výrobce když zmizí tak je načase je vyměnit. Zatím nevibrují, jsem spokojen i když moc teda nebrzdím
Hlavně při výměně pořádně vyčistit dosedací plochu na náboji kde dosedá kotouč a potom třmen (plochy kde chodí destičky).

Hlavně při výměně pořádně vyčistit dosedací plochu na náboji kde dosedá kotouč a potom třmen (plochy kde chodí destičky).
Oktopod 1,9 TDI, r.v. 2000, AHF, 81kW -> 113kW/355 Nm (MUDr. TDI Fun)
PP764, HDS57+VR6, EGR off, KAT off, zadní puky TT, 605.000km, první majitel
WEBASTO Thermo Top C, ETKA 8.1, VAG-ína 18.9.0, VIS 6.5, FiatEcuScan, FordDiag
PP764, HDS57+VR6, EGR off, KAT off, zadní puky TT, 605.000km, první majitel

WEBASTO Thermo Top C, ETKA 8.1, VAG-ína 18.9.0, VIS 6.5, FiatEcuScan, FordDiag
Ještě k tim kotoučům jestli chceš něco lepšího tak všemi vychvalované ZIMMERMANN SPORT cenově ale drobet vejš. Osobní zkušenost nemám.
Originální to je takovej střed i když jsem je jeden čas měl a po 10.000km se zvlnily a potom jsem dal již zmiňované ATE a zatím klid.
ATE PowerDisc mám já po 100.000km v pohodě, kámoš je má po 50.000km taky v pohodě, bratranec je měl taky na ASVéčku ty se mu teda zvlnily asi po 3000km ale tam to bylo asi tím že to montoval nějakej řezník nevyčištěný plochy že se desky skoro nehejbaly a ještě strhnutej závit na šroubek kterej přidržoval kotouč, kotouče nám vyměnily a po pečlivé montáži má 15.000km a zatím v pohodě.
Ještě uvedu že nikdo ze zmiňovaných nejezdí žádnou kudlu brzda plyn brzda plyn a nebrzdí ze 180km/h na 0
Toť mé zkušenosti
Originální to je takovej střed i když jsem je jeden čas měl a po 10.000km se zvlnily a potom jsem dal již zmiňované ATE a zatím klid.
ATE PowerDisc mám já po 100.000km v pohodě, kámoš je má po 50.000km taky v pohodě, bratranec je měl taky na ASVéčku ty se mu teda zvlnily asi po 3000km ale tam to bylo asi tím že to montoval nějakej řezník nevyčištěný plochy že se desky skoro nehejbaly a ještě strhnutej závit na šroubek kterej přidržoval kotouč, kotouče nám vyměnily a po pečlivé montáži má 15.000km a zatím v pohodě.
Ještě uvedu že nikdo ze zmiňovaných nejezdí žádnou kudlu brzda plyn brzda plyn a nebrzdí ze 180km/h na 0

Toť mé zkušenosti

Oktopod 1,9 TDI, r.v. 2000, AHF, 81kW -> 113kW/355 Nm (MUDr. TDI Fun)
PP764, HDS57+VR6, EGR off, KAT off, zadní puky TT, 605.000km, první majitel
WEBASTO Thermo Top C, ETKA 8.1, VAG-ína 18.9.0, VIS 6.5, FiatEcuScan, FordDiag
PP764, HDS57+VR6, EGR off, KAT off, zadní puky TT, 605.000km, první majitel

WEBASTO Thermo Top C, ETKA 8.1, VAG-ína 18.9.0, VIS 6.5, FiatEcuScan, FordDiag
Já mám na bramboře power disc teprve asi nějakých 16 000 km v kombinaci i s ate deskama a zatim žádný problém. Poctivě jsem zajížděl no a zatim jsou v pohodě
je teda fakt, že pokud po nich člověk chce nějaké výkony, tak se musí nejprve zahřát ale zatim fungují bez problémů. Jo a jsou na autě s automatem, takže jsou používány v podstatě mnohem víc než u auta s manuálem. Asi bych do nich šel znovu anebo bych pro změnu vyzkoušel Zimmermany

Tak dneska padlo rozhodnutí a jdou tam ty Power Disc kotouče, tak snad si nebudu nadávat. Auto bych měl mít ve čtvrtek a v sobotu mě čeká cesta za příbuznejma, něco přes 100 km, tak se alespoň nějak zajedou. Když si vzpomenu, tak sem zkusím sepsat nějaký postřehy i když nevím, jak moc to bude objektivní vzhledem k tomu, že přední kotouče teď už házej a o zadních brzdách je škoda mluvit 

Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG