velmi nízký výkon [log]

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Zippy101
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 12 led 2010, 19:35
Odpovědi: 0

velmi nízký výkon [log]

Příspěvek od Zippy101 »

zdravím, moc prosím místní odborníky o kontrolu logu

před několika dny se mi úplně vytratil výkon a je někde na úrovni sdi, úplně zpočátku turbo zabíralo asi od 2500ot. do 3000ot. a teď už vůbec, vyměnil sem podtlakové hadičky (jedna krátká je prý i v řj na tu jsem ještě nekoukal) a stále stejné

výsledek diagnostiky je následující

00519 - Snimac tlaku v sacim potrubi (G71)
31-00 - preruseni n.zkrat na kostru
01237 - Ventil pro odpojeni paliva (N109)
04-00 - mechanicka chyba
01262 - Magenticky ventil pro omezeni plniciho tlaku (N75)
31-00 - preruseni n.zkrat na kostru
00575 - Tlak v sacim potrubi
17-00 - regulacni diference

po smazání to vypisuje pořád jen

01237 - Ventil pro odpojeni paliva (N109)
04-00 - mechanicka chyba
00575 - Tlak v sacim potrubi
17-00 - regulacni diference

kdo by si chtěl prohlédnout logy tak ke stažení zde

Kód: Vybrat vše

http://www.zippy.wu.cz/LOG3.CSV

Kód: Vybrat vše

http://www.zippy.wu.cz/LOG4.CSV
moc děkuji za pomoc
Naposledy upravil(a) Zippy101 dne 11 kvě 2012, 22:46, celkem upraveno 1 x.
Golf III Variant 1,9TDi 66kW>>??kW motor ALE, kat OFF
Pesout
Sběrač informací
Příspěvky: 35
Registrován: 08 úno 2012, 10:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Krásné

Příspěvek od Pesout »

Mám stejný problém. Podle VAG mi turbo zabírá naplno až kolem 2900 otáček, což je celkem pozdě. A ukazuje mi to stejný chyby, který uvádíš po smazání. Nevíte někdo co s tím?? Mohl by to být ventil N75?? Mám ho vyměnit? Dík za rady :)
Seat Toledo 1L TDI 66 kw
Zippy101
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 12 led 2010, 19:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od Zippy101 »

tak chyba 01237 - Ventil pro odpojeni paliva (N109) 04-00 - mechanicka chyba vyřešena vyndáním ventilu n109 z čerpadla, vyčištěním a po smazání se chyba už neobjevuje a chyba 00575 - Tlak v sacim potrubi 17-00 - regulacni diference zmizela po domáčknutí hadičky ze sání do řj a auto už zase jede tak jak má :)
Golf III Variant 1,9TDi 66kW>>??kW motor ALE, kat OFF
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“