Prerabka BMW 530d na 535d uprava CAS

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
bmwfans
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 28 čer 2012, 22:11
Odpovědi: 0
Bydliště: brno

Prerabka BMW 530d na 535d uprava CAS

Příspěvek od bmwfans »

Chci prerobit moji 530d 2008 na 535d biturbo,co sem ale cetl ,byl problem s ridici jednotkou nakolko v 535d su len automaty a moje je manual..

Vedel by mi niekto poradit kto by vedel prekonfigurovat Ecu + sparovat ji s povodnym CAS??

dekuji za odpoved.
bmw 530d to 535d
Uživatelský avatar
matiz
Přispěvovatel
Příspěvky: 149
Registrován: 08 srp 2008, 13:19
Odpovědi: 0
Bydliště: Opava

Příspěvek od matiz »

Jenom takove popichnuti, stoji ti to za to ??? Uz to kdosi delal a udajne to bylo dost na posrani, protoze toho musel dost prekopat i okolo. Navic to auto uz dobre neprodas, pokud ho prodas vubec. Jestli ze se s nim neco vyvede, myslim tim nejaka vaznejsi dopravni nehoda a pojistovna zjisti ze je tam jiny typ motoru, jsou z toho neprijemnosti. Ja mit takove auto, tak treba vetsi turbo a ciiip, ale prebastlovat auto, to neee. A jednou chytnes na stk poctivku ktera ti to da do zazznamu ze neseti typ motoru, u nas jsou stk online, mila babicko a davas tam zase stary motor. Pokud by ses k tomu odhodlal, predelej fyzicky i kod motoru...
bjukemen
Aktivista
Příspěvky: 1363
Registrován: 22 lis 2007, 01:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od bjukemen »

STK je to najmenej coho by som sa bal, okom i tak nerozoznas rozdiel ale mna zaujíma zmyslel tejto prerabky,viezol si sa v tom bmw vobec lebo ja hej a oproti 218ps verzie som sa necitil ako v lietadle, skor to malo este opozdenejsiu reakciu...tvoj motor sa da poladit a pojde to lepsie ako to biturbo
Alfa Romeo 156 sw 2,4 JTD 110kw@ 142,3kw

Obrázek
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

A nebyla by lepší vyřazená stíhačka, samozřejmě ne vrtulová...Hlavně v zácpě a po Praze je to to pravé ořechové.. :)
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
matiz
Přispěvovatel
Příspěvky: 149
Registrován: 08 srp 2008, 13:19
Odpovědi: 0
Bydliště: Opava

Příspěvek od matiz »

Okem nic zozeznavat nemusis, smerodatny je kod motoru, treba konkretne N52B25. Ten kdyz tam nenajdou nebo bude jiny, neuplny, cokoliv tak papa (noteeth). Hodi to do zavad a konec dokud tam nebude spravny kod. Motor at je tam jaky chce, ale ten kod je velmi dulezity.

Ale i tak si myslim ze je to prasarna a sorry, ale ja bych takovou mrdku prebastlenou nechtel... Nehlede na problemy pri hledani v etk nebo wds.
donuzo
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 17 led 2010, 23:49
Odpovědi: 0
Bydliště: piestany
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od donuzo »

Ked niekto nevydel rozdiel medzi M57N2 a M57N2 biturbo ,tak asi to nemal dobre poladene..

M57N2 sa da dostat na hranicu cca 340ps/830Nm (len vyfuk,,race soft)
M57N2 biturbo sa da dostat cez 400ps/caz 850Nm

Pokial sa bavime o odozve na pedal,je totozna akurat bi turbo ma nastup skor..

Ale k veci..

Ak si prehodis motor,(ale je moznost len prehodit turbiny/) + nova riadacka s bi turba..

Riesil som presne tvoj pripad ,takze mas pravdu su to vsetko automaty,,takze viem prehadzat novu riadacku na manual + povolit (aby tocil starter a necakalo na zaradenie P na automate)..
-a nasledne sparovat CAS a odprog immo automatu..

tot vse..

ak bude zaujem tak 00421905420137
BMW 330d 390ps/870Nm d-racing.sk
Uživatelský avatar
matiz
Přispěvovatel
Příspěvky: 149
Registrován: 08 srp 2008, 13:19
Odpovědi: 0
Bydliště: Opava

Příspěvek od matiz »

V podstate jde uplne o nic, tusim slo o nejake drzaky, nevim, je to davneji a nejak mne to ani moc nezaujalo.
Odpovědět

Zpět na „BMW“