croma za studena dymí
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Otváracie tlaky nových trisiek sú predpísané na CROMU 1.9 TDid na 250-260 bar.Ttreba ich zdvihnúť. Ja som dnes tiež kúpil nové za 1500 sk za kus. Staré striekajú strašne zle a iba pri 240 bar. Motor ide strašne nepravidelne a je dosť hlučný. Ešte čakám na nové podložky na zvýšenie tlakov a môžem ich vymeniť.
No neviem, ale na mojej Crome je predpisany tlak 235 - 245 Barov.cipe píše:Otváracie tlaky nových trisiek sú predpísané na CROMU 1.9 TDid na 250-260 bar.Ttreba ich zdvihnúť. Ja som dnes tiež kúpil nové za 1500 sk za kus. Staré striekajú strašne zle a iba pri 240 bar. Motor ide strašne nepravidelne a je dosť hlučný. Ešte čakám na nové podložky na zvýšenie tlakov a môžem ich vymeniť.
Ak sa mylim, tak to este spresnim, nemam tu pri sebe original manual.
Je to rok vyroby 1989.
A nestaci kupit novu len tu spicku vstreku, ci koncovku, ci jak sa to spravne vola?
Opel Omega C 2.2DTI r.v.2001, Fiat Croma 1.9 TDid r.v. 1989 - ex
Tie trysky mi kúpil kamarát ako automechanik za jeho nákup,ale dajú sa kúpiť aj v Pezinku a Blave. Tel. čísla nájdete tu:
http://www.agat.sk alebo http://www.finalmont.sk V Pezinku ich predajú za 1650 sk za kus a v Blave zhruba to isté. Posielajú aj na dobierku, ale spravia aj výmenu a nastavenie vPezinku za 150 sk kus a v Blave asi za 250 sk za kus. Predajú aj tie podložky na nastavenie tlakov. Hrúbka podložiek je rôzna. Na Unko mám napr. podložky hrubé 0,06mm,0,12mm,0,16mm. Sú tenké ako papier a hrúbok je určite viac druhov. Tie otváracie tlaky som našiel v AUTODATA 2004, ale už som to čítal aj v inej literatúre, len si neviem vspomenúť v akej. Tryska je ten valček a v strede je otváracia ihla. Celé je to zaskrutkované v tzv. držiaku. Komplet držiak aj s tryskou ponúkajú za 6-7000sk za kus.
http://www.agat.sk alebo http://www.finalmont.sk V Pezinku ich predajú za 1650 sk za kus a v Blave zhruba to isté. Posielajú aj na dobierku, ale spravia aj výmenu a nastavenie vPezinku za 150 sk kus a v Blave asi za 250 sk za kus. Predajú aj tie podložky na nastavenie tlakov. Hrúbka podložiek je rôzna. Na Unko mám napr. podložky hrubé 0,06mm,0,12mm,0,16mm. Sú tenké ako papier a hrúbok je určite viac druhov. Tie otváracie tlaky som našiel v AUTODATA 2004, ale už som to čítal aj v inej literatúre, len si neviem vspomenúť v akej. Tryska je ten valček a v strede je otváracia ihla. Celé je to zaskrutkované v tzv. držiaku. Komplet držiak aj s tryskou ponúkajú za 6-7000sk za kus.
Tak to spresnujem: 240 - 248 BarovCsala píše:No neviem, ale na mojej Crome je predpisany tlak 235 - 245 Barov.cipe píše:Otváracie tlaky nových trisiek sú predpísané na CROMU 1.9 TDid na 250-260 bar.Ttreba ich zdvihnúť. Ja som dnes tiež kúpil nové za 1500 sk za kus. Staré striekajú strašne zle a iba pri 240 bar. Motor ide strašne nepravidelne a je dosť hlučný. Ešte čakám na nové podložky na zvýšenie tlakov a môžem ich vymeniť.
Ak sa mylim, tak to este spresnim, nemam tu pri sebe original manual.
Je to rok vyroby 1989.
A nestaci kupit novu len tu spicku vstreku, ci koncovku, ci jak sa to spravne vola?
Opel Omega C 2.2DTI r.v.2001, Fiat Croma 1.9 TDid r.v. 1989 - ex