croma za studena dymí

Alfa Romeo, Fiat, Lancia...

Moderátoři: šulda, Moderátoři

torx1
Sběrač informací
Příspěvky: 30
Registrován: 17 lis 2006, 19:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od torx1 »

schvalne som bral bosh made in germay. tlaky som si nastavoval sam ,teda nebolo treba nic nastavovat otvaraju pri 240 bar
Csala
Přispěvovatel
Příspěvky: 741
Registrován: 24 led 2006, 08:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Snina

Příspěvek od Csala »

Zmeraj si tlaky vo valcoch.
Teraz sme robili jednu Alfu 33TD a po vymene kruzkov nechcela nastartovat. Moze byt aj netesnost pod hlavou.
Opel Omega C 2.2DTI r.v.2001, Fiat Croma 1.9 TDid r.v. 1989 - ex
torx1
Sběrač informací
Příspěvky: 30
Registrován: 17 lis 2006, 19:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od torx1 »

tlaky som meral, za tepla 2,1 MPa kazdy valec
Csala
Přispěvovatel
Příspěvky: 741
Registrován: 24 led 2006, 08:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Snina

Příspěvek od Csala »

torx1 píše:tlaky som meral, za tepla 2,1 MPa kazdy valec
Jasne, zabudol som.
Vidim to jednoznacne na nizke tlaky.
Bud trpezlivy, casom sa to urcite zlepsi 8)
Opel Omega C 2.2DTI r.v.2001, Fiat Croma 1.9 TDid r.v. 1989 - ex
cipe
Nováček
Příspěvky: 14
Registrován: 17 pro 2006, 21:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od cipe »

Otváracie tlaky nových trisiek sú predpísané na CROMU 1.9 TDid na 250-260 bar.Ttreba ich zdvihnúť. Ja som dnes tiež kúpil nové za 1500 sk za kus. Staré striekajú strašne zle a iba pri 240 bar. Motor ide strašne nepravidelne a je dosť hlučný. Ešte čakám na nové podložky na zvýšenie tlakov a môžem ich vymeniť.
tdid
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 05 dub 2007, 12:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Vajka

Příspěvek od tdid »

Čau cipe! Kde si kúpil za tolko tie trisky? A kde sa dajú zohnať podložky k nastaveniu? Dík.
torx1
Sběrač informací
Příspěvky: 30
Registrován: 17 lis 2006, 19:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od torx1 »

ake hrube su tie podlozky?
Csala
Přispěvovatel
Příspěvky: 741
Registrován: 24 led 2006, 08:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Snina

Příspěvek od Csala »

cipe píše:Otváracie tlaky nových trisiek sú predpísané na CROMU 1.9 TDid na 250-260 bar.Ttreba ich zdvihnúť. Ja som dnes tiež kúpil nové za 1500 sk za kus. Staré striekajú strašne zle a iba pri 240 bar. Motor ide strašne nepravidelne a je dosť hlučný. Ešte čakám na nové podložky na zvýšenie tlakov a môžem ich vymeniť.
No neviem, ale na mojej Crome je predpisany tlak 235 - 245 Barov.
Ak sa mylim, tak to este spresnim, nemam tu pri sebe original manual.
Je to rok vyroby 1989.
A nestaci kupit novu len tu spicku vstreku, ci koncovku, ci jak sa to spravne vola?
Opel Omega C 2.2DTI r.v.2001, Fiat Croma 1.9 TDid r.v. 1989 - ex
cipe
Nováček
Příspěvky: 14
Registrován: 17 pro 2006, 21:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od cipe »

Tie trysky mi kúpil kamarát ako automechanik za jeho nákup,ale dajú sa kúpiť aj v Pezinku a Blave. Tel. čísla nájdete tu:
http://www.agat.sk alebo http://www.finalmont.sk V Pezinku ich predajú za 1650 sk za kus a v Blave zhruba to isté. Posielajú aj na dobierku, ale spravia aj výmenu a nastavenie vPezinku za 150 sk kus a v Blave asi za 250 sk za kus. Predajú aj tie podložky na nastavenie tlakov. Hrúbka podložiek je rôzna. Na Unko mám napr. podložky hrubé 0,06mm,0,12mm,0,16mm. Sú tenké ako papier a hrúbok je určite viac druhov. Tie otváracie tlaky som našiel v AUTODATA 2004, ale už som to čítal aj v inej literatúre, len si neviem vspomenúť v akej. Tryska je ten valček a v strede je otváracia ihla. Celé je to zaskrutkované v tzv. držiaku. Komplet držiak aj s tryskou ponúkajú za 6-7000sk za kus.
torx1
Sběrač informací
Příspěvky: 30
Registrován: 17 lis 2006, 19:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od torx1 »

diky moc
Csala
Přispěvovatel
Příspěvky: 741
Registrován: 24 led 2006, 08:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Snina

Příspěvek od Csala »

Csala píše:
cipe píše:Otváracie tlaky nových trisiek sú predpísané na CROMU 1.9 TDid na 250-260 bar.Ttreba ich zdvihnúť. Ja som dnes tiež kúpil nové za 1500 sk za kus. Staré striekajú strašne zle a iba pri 240 bar. Motor ide strašne nepravidelne a je dosť hlučný. Ešte čakám na nové podložky na zvýšenie tlakov a môžem ich vymeniť.
No neviem, ale na mojej Crome je predpisany tlak 235 - 245 Barov.
Ak sa mylim, tak to este spresnim, nemam tu pri sebe original manual.
Je to rok vyroby 1989.
A nestaci kupit novu len tu spicku vstreku, ci koncovku, ci jak sa to spravne vola?
Tak to spresnujem: 240 - 248 Barov 8)
Opel Omega C 2.2DTI r.v.2001, Fiat Croma 1.9 TDid r.v. 1989 - ex
Odpovědět

Zpět na „Italské vozy“