Jen rekapitulace a doplnění co a jak.
Auto je původně 81kW, cca. rok je tam ARL.
Úpravy na motoru a souvisejících částí:
sériový ARL motor
300PS hybrid made by Andre
trisky +80% Firad
komplet vedení vzduchu ve nerezu + alu FMIC
komplet nerez výfuk + 2xrezonátor
náporový chladič nafty
6Q převodovka, jedna z nejdelších (85kW)
spojka origo dvouhmota obložení Ferodo HDS
Výkon 265PS a 470Nm
Ostatní úpravy:
komplet brzdy z RS + desky Ferodo DSPF
Podvozek tlumiče HP sporting, pružiny předek origo sport TDI, zadek origo RS. Nastavená na výšku origo RS.
Origo xenony i s zátěžovýmy regulátory
komplet interiér RS, 4x airbax, předek výhřev, vše v elektrice
budíky Maxidot + J-DOT (J-DOT teď nefunguje, asi blbej kontakt jak jsem se v tom naposed hrabal, pak jsem to neřešil
kola R18 origo z G4 R32
Přední a zadní nárazník origo RS
zadní spojler origo RS
climatronic
ASR
loketka kožená
alarm s pagerem
fólie na všech oknech + homologace (samo vyjma předních)
volant OII RS perforovanej
dekor okolo ředičky a klima origo RS
perforovaná kožená ručka
Rádio Becker s MP3 a navi + changer (ten ale občas začal stávkovat, nevím proč)
vpředu komponentní repro + vytlumený dveře
vzadu JBL do origo otvorů
SW AXTON 12´
vše zapojené jako aktivní systém, 2xzesilovač, kapacitor, oddělené vedení od baterie cca 450W sinus
Auto jako celek funguje v podstatě deně, pohodová jíza 180-200km/h až do někam, maximálku jsem nezkoušel, ale přes 250km/h jsem s tím jel, introš by chtěl vyčistit, stav vozu tak klasika, není to novátor, na zadním levém blatníku je prochu promáčklina, ale to se dá vytáhnout bez laku, já už na to rezignoval.
Každopádně se v tom chce svézt a okouknout.
