Co dovede Castrol
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 543
- Registrován: 09 pro 2006, 20:39
- Bydliště: Slovensko
Vobec nechapem ako moze niekto napisat takyto prispevok!
Vobec nie je uvedene o aky olej sa jedna a aky olej sa pouzival pred tym ako tam naliali castrol.
Toto odlupovanie carbonu, je typicky priznak zmeny typu oleja. Predpokladam ze tam majitel pouzival dlhe roky nejaky obycajny ropny olej, a teraz tam dal nejaky synteticky castrol s aditivami, a dlhe roky usadzovany carbon sa zacal rozpustat a odlupovat.
To ze sa ten carbon odlupuje svedci o KVALITE OLEJA CASTROL a zaroven to svedci o hluposti jeho majitela ktory ho tam nalial po dlhej dobe prevadzky na obycajny olej.
Vobec nie je uvedene o aky olej sa jedna a aky olej sa pouzival pred tym ako tam naliali castrol.
Toto odlupovanie carbonu, je typicky priznak zmeny typu oleja. Predpokladam ze tam majitel pouzival dlhe roky nejaky obycajny ropny olej, a teraz tam dal nejaky synteticky castrol s aditivami, a dlhe roky usadzovany carbon sa zacal rozpustat a odlupovat.
To ze sa ten carbon odlupuje svedci o KVALITE OLEJA CASTROL a zaroven to svedci o hluposti jeho majitela ktory ho tam nalial po dlhej dobe prevadzky na obycajny olej.
Do MB 124/2,5td som daval castrol 10w...SKUSIL SOM VALVOLINE 10w...a na dialnici 140/160 asi 1/2hod. a ked som zastavil na odpocivadle svietila kontrolka mazania na volnobehu a ten klepot ,tak som nejak dosiel dal tam znovu castrol a ta ista jazda vsetko OK.Ale aj tak som ho predal.Od tej skusenosti ja len Castrol a Mobil.
Jak psal David, 100 lidí, 100 názorů, nikomu nic nevnucuju a nijak v tom příspěvku nehodnotím mazací vlastnosti jakýhokoli oleje značky Castrol, které jsou zajisté skvělé, když využivají skrytého magnetismu a já nevím čeho všeho ještě (což mi trochu zavání reklamou z TVshopu Horsta Fuchse
), tímto jsem pokazoval na jinou bohužel, ne zrovna moc dobrou vlastnost olejů této značky. Záměrně jsem neuvedl druh nebo typ, jelikož jsem se s těmito vlastnostmi setkal u více druhů, za dobu víc jak 16 let co občas opravím nějaký to vozítko. Rozhodně tady neoroduji za nějakou konkrétní značku oleje ani nejsem tajným lobistou jiné konkurenční značky a proti používání olejů Castrol nic nemám, ať každej leje co chce kam chce, někdy je rozhodující i cena a co si budem povídat, jsme v čechách a od známýho tady se dá sehnat levněji cokoli. Jen bych chtěl ještě dodat tolik k tomu jak někdo psal jak kvalitní olej to je ten Castrol, že právě on rozpouští ty úsady, tak podle těch fotek to spíš vypadá a podle toho co jsem viděl, že je právě v sobě nerozpouští, ale naopak spíš tvoří a následně vylučuje v té formě jak bylo vidět. Kuřáci tvrdí, že tělo má jít do hrobu zhuntovaný, možná, že to je i motto firmy Castrol. A ještě perlička na závěr, jak jsem psal, že proti používání Castrolu nic nemám, tak jsem ho nalil do převodovky(TA-X 75W90)na doporučení spousty spokojených uživatelů, že se zlepší řazení, mi začla škrtat ještě víc dvojka, asi si prostě nejsme souzeni, toť vše a dál si myslím, že se k danému tématu nemá smysl vyjadřovat, svůj názor jsem vyjádřil 


Castrol je predrazeny. Ten Taf-X mi v minulem aute razeni zlepsil. Pravdou je, ze puvodniho jsem vypustil asi litr a pul a nalil tam skoro 3 litry. Takze mozna to nebylo ani znackou, ale mnozstvim. 
Co se tyce motoroveho oleje do motorky, tak tam bylo velke rozcarovani. Udajne zvysuje vykon mokre spojky. Ja si sice neodkazu predstavit co je u spojky vykon, ale kazdopadne bezvadne zvysuje skubani. Dokud se neohral na provozni teplotu, tak se spojka kousala, jako kdyby jela nasucho.

Co se tyce motoroveho oleje do motorky, tak tam bylo velke rozcarovani. Udajne zvysuje vykon mokre spojky. Ja si sice neodkazu predstavit co je u spojky vykon, ale kazdopadne bezvadne zvysuje skubani. Dokud se neohral na provozni teplotu, tak se spojka kousala, jako kdyby jela nasucho.
Dodge Challenger 6.4 V8
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!)
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!)

Tak prepac ale ked neuvedies konkretny typ oleja, ani ako dlho tam bol a co sa tam lialo pre nim, tak je to len DEMAGOGIA a zavadzanie, a urcite mas na to nejaky dovod. Je to proste NEFER a navyse takato diskusia nikomu nic neprinesie.Huml píše:Jak psal David, 100 lidí, 100 názorů, nikomu nic nevnucuju a nijak v tom příspěvku nehodnotím mazací vlastnosti jakýhokoli oleje značky Castrol, které jsou zajisté skvělé, když využivají skrytého magnetismu a já nevím čeho všeho ještě (což mi trochu zavání reklamou z TVshopu Horsta Fuchse), tímto jsem pokazoval na jinou bohužel, ne zrovna moc dobrou vlastnost olejů této značky. Záměrně jsem neuvedl druh nebo typ, jelikož jsem se s těmito vlastnostmi setkal u více druhů, za dobu víc jak 16 let co občas opravím nějaký to vozítko. Rozhodně tady neoroduji za nějakou konkrétní značku oleje ani nejsem tajným lobistou jiné konkurenční značky a proti používání olejů Castrol nic nemám, ať každej leje co chce kam chce, někdy je rozhodující i cena a co si budem povídat, jsme v čechách a od známýho tady se dá sehnat levněji cokoli. Jen bych chtěl ještě dodat tolik k tomu jak někdo psal jak kvalitní olej to je ten Castrol, že právě on rozpouští ty úsady, tak podle těch fotek to spíš vypadá a podle toho co jsem viděl, že je právě v sobě nerozpouští, ale naopak spíš tvoří a následně vylučuje v té formě jak bylo vidět. Kuřáci tvrdí, že tělo má jít do hrobu zhuntovaný, možná, že to je i motto firmy Castrol. A ještě perlička na závěr, jak jsem psal, že proti používání Castrolu nic nemám, tak jsem ho nalil do převodovky(TA-X 75W90)na doporučení spousty spokojených uživatelů, že se zlepší řazení, mi začla škrtat ještě víc dvojka, asi si prostě nejsme souzeni, toť vše a dál si myslím, že se k danému tématu nemá smysl vyjadřovat, svůj názor jsem vyjádřil
Takisto je demagogia mysliet si ze opravis prevodovku ked tam das iny olej, a ked sa tak nestane, a dvojka ti zacne skrtat este viac, povedat ze ten olej co si tam dal je na hovno.
Bud budes technicky korektny, alebo radsej nic nepis.
Tak prepac ale ked neuvedies konkretny typ oleja, ani ako dlho tam bol a co sa tam lialo pre nim, tak je to len DEMAGOGIA a zavadzanie, a urcite mas na to nejaky dovod. Je to proste NEFER a navyse takato diskusia nikomu nic neprinesie.
Takisto je demagogia mysliet si ze opravis prevodovku ked tam das iny olej, a ked sa tak nestane, a dvojka ti zacne skrtat este viac, povedat ze ten olej co si tam dal je na hovno.
Bud budes technicky korektny, alebo radsej nic nepis.[/quote]
Už ti Huml napsal že konkrétní typ oleje neuvedl záměrně, protože má tyto zkušenosti s různými druhy olejů Castrol. Huml se podělil s opakovanou zkušeností z praxe s oleji Castrol a přínos to má určitě velký. Sám olej Castrol dávám do TDi. O olejích Castrol už tady bylo napsáno moc a moc. Jinak Humlovi díky za příspěvek.
Takisto je demagogia mysliet si ze opravis prevodovku ked tam das iny olej, a ked sa tak nestane, a dvojka ti zacne skrtat este viac, povedat ze ten olej co si tam dal je na hovno.
Bud budes technicky korektny, alebo radsej nic nepis.[/quote]
Už ti Huml napsal že konkrétní typ oleje neuvedl záměrně, protože má tyto zkušenosti s různými druhy olejů Castrol. Huml se podělil s opakovanou zkušeností z praxe s oleji Castrol a přínos to má určitě velký. Sám olej Castrol dávám do TDi. O olejích Castrol už tady bylo napsáno moc a moc. Jinak Humlovi díky za příspěvek.
TDi
¨mnuapel píše:Vobec nie je uvedene o aky olej sa jedna a aky olej sa pouzival pred tym ako tam naliali castrol.
Toto odlupovanie carbonu, je typicky priznak zmeny typu oleja. Predpokladam ze tam majitel pouzival dlhe roky nejaky obycajny ropny olej, a teraz tam dal nejaky synteticky castrol s aditivami, a dlhe roky usadzovany carbon sa zacal rozpustat a odlupovat.
To ze sa ten carbon odlupuje svedci o KVALITE OLEJA CASTROL a zaroven to svedci o hluposti jeho majitela ktory ho tam nalial po dlhej dobe prevadzky na obycajny olej.
Myslíš že 1.8Turbo jezdí z výroby na obyčejný ropný olej???
jeste k tem prevodovkam jo. VW uvadi ze dava do prevodovek olej, ktery se nemusi menit. rika ze ma dozivotni funkcnost. je mi jasny, ze kdyz s nakou octou jezdi děda (houbař)
tak mu ten olej maze a maze, ale pokud v tom jezdi nevyradeny pako, nerikejte mi, ze ten olej casem nebude menit vlastnosti. proc se ptam ? ASV O1 najeto 125tis, prevodovka nehuci, razeni se mi zda byt ok, nepocituji zadny problem, ale milackovi se snazim davat to nejlepsi, tak me zajima vas nazor a taky jakej olej by se zdal byt nejlepsi, dik

VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
- vita
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 430
- Registrován: 11 říj 2006, 12:21
- Bydliště: Někde mezi Libercem-Kolínem-Janovickou Lhotou
S doživotníma náplněma je to tak, že když olej degraduje, přestane mazat a tím pádem se převodovka poškodí - skončí její životnost, tím pádem je olej doživotní náplň
. U převodovejch olejů stárne olej hlavně věkem, počtem cyklů (ohřátí-schladnutí). Při těchto cyklech se přes odvětrání prevodovky do stává do skříně prach a hlavně vzdušná vlhkost. Převod. oleje maj v sobě absorbéry vlhkosti ale ty nemaj neomezenou kapacitu, proto je po x letech potřeba olej vyměnit.
A k tomu Castrolu: To že má v sobě olej přísady rozpouštějící karbon je věc pěkná ale němělo by dojít k následnýmu usazování někde jinde. Spíš to ale vypadá že ty "magnetický" vlastnosti sou způsobovaný nějakou sloučeninou (např. na bázi chlóru), která sice zvyšuje smáčivost povrchu (zlepšuje mazání) ale může taky nevhodně reagovat se starejma úsadama, např. vznik doho co je vidět na fotkách. Co se ale přesně stalo by uměli říct jedině olejáři.

A k tomu Castrolu: To že má v sobě olej přísady rozpouštějící karbon je věc pěkná ale němělo by dojít k následnýmu usazování někde jinde. Spíš to ale vypadá že ty "magnetický" vlastnosti sou způsobovaný nějakou sloučeninou (např. na bázi chlóru), která sice zvyšuje smáčivost povrchu (zlepšuje mazání) ale může taky nevhodně reagovat se starejma úsadama, např. vznik doho co je vidět na fotkách. Co se ale přesně stalo by uměli říct jedině olejáři.
Vento, AFN 81kw + čip (zatim nevim kolik ale jede líp než orig. 81kw
)

já nic neopravoval, s autem jsem normálně jezdil, bez problémů, po výměně, jelikož to má už něco nalítáno se projevilo za studena to škrtání, nic víc ani míň.Takisto je demagogia mysliet si ze opravis prevodovku ked tam das iny olej, a ked sa tak nestane, a dvojka ti zacne skrtat este viac, povedat ze ten olej co si tam dal je na hovno.