alfa romeo gt 1,9 jtd

Alfa Romeo, Fiat, Lancia...

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Torgan
Přispěvovatel
Příspěvky: 961
Registrován: 01 kvě 2009, 14:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Senica Slovakia

Příspěvek od Torgan »

mxdavid píše:no jsem zvedavy na graf, zajima me ten prubeh motoru :) me alfa zatahuje poradne az tak ve 3tis. coz je na common rail docela neobvykly :)
to budes mat niekde problem
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
Uživatelský avatar
jurki888
Aktivista
Příspěvky: 2564
Registrován: 07 srp 2006, 23:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Nitra

Příspěvek od jurki888 »

[quote="Torgan"]Jakze nevedelo? JTD jak JTD ja som bol na 2 brzdach a nikdy ziadny problem.
Ked to nejde, Vacsinou si clovek co to brzdi podrzi motor na 2000 otackach a nastavi rovanku hodnotu na brzde a potom si to uz lahko odmeria, neni to uplne presne ale +-100otacok je jedno[/quote ja viem ze sa to tak da ale on to nevedel a otacky sli odchitit robil to s tym snimacom alw ked som tomu drbol na brzde tak to zmizlo
159 2.4 JTDM Na objednavku fuul EGR OFF DPF OFF KAT OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V tlak 1.9bar davka 100mm3 cca 290 ps 550nm Sarkan cip ON :-)
Uživatelský avatar
Torgan
Přispěvovatel
Příspěvky: 961
Registrován: 01 kvě 2009, 14:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Senica Slovakia

Příspěvek od Torgan »

Tak či onak stále čakáme na ten graf! (noteeth)
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
Uživatelský avatar
jurki888
Aktivista
Příspěvky: 2564
Registrován: 07 srp 2006, 23:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Nitra

Příspěvek od jurki888 »

stale som nebol domaneska sa mi to hadam podari;-)
159 2.4 JTDM Na objednavku fuul EGR OFF DPF OFF KAT OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V tlak 1.9bar davka 100mm3 cca 290 ps 550nm Sarkan cip ON :-)
mxdavid
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 02 dub 2012, 17:50
Odpovědi: 0

Příspěvek od mxdavid »

Torgan píše:
mxdavid píše:no jsem zvedavy na graf, zajima me ten prubeh motoru :) me alfa zatahuje poradne az tak ve 3tis. coz je na common rail docela neobvykly :)
to budes mat niekde problem
ja nikdy nejel v jinny 150konovy alfe, takze nevim jak se chovaj ostatni alfy, ale vykon to ma jede to normalne, jen to proste vystreli az tak ve 3tis otackach. Nevim v cem by mel byt problem, ted jsi mi dal brouka do hlavy
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Zhodou okolnosti v stredu som sa vozil na 156tke 1.9 JTDm 16V 110kW co som na nej robil maly servis. Islo to fakt nadherne. Plynuly zatah a krasne reagovalo na plyn aj od najnizsich otacok. Proste parada, nemal som tomu co vytknut, snad len male spetaky a tie picne svetla. Skoro nic som na cestu nevidel. Ale motor slapal jedna basen. Dokonca aj ocosi kratsia 6Q prevodovka (oproti ERF/FMH) mi vobec nevadila. ARL sa s tym neda porovnavat ci uz reakciou na plyn alebo kulturou chodu. To bola proste vyssia liga.
mxdavid
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 02 dub 2012, 17:50
Odpovědi: 0

Příspěvek od mxdavid »

tak to je divny, jel jsem v passatu b5 1,9 tdi v zakladu 96kw chiplej na 160k, a ten jel od spoda jak blazen ale pak od 3500 to stratilo tah, a moje alfa zas od spoda zdaleka tolik nejede..ale kdyz by jsme zavodily tak bych passatovi ujel..a furt se mi nechce verit ze bych tam mel nakou zavadu kdyz to fakt poradne jede az od 3tisic :(
Uživatelský avatar
Torgan
Přispěvovatel
Příspěvky: 961
Registrován: 01 kvě 2009, 14:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Senica Slovakia

Příspěvek od Torgan »

Tak chcelo by to diagnostiku za jazdy a porovnat vsetky hodnoty
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
Uživatelský avatar
jurki888
Aktivista
Příspěvky: 2564
Registrován: 07 srp 2006, 23:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Nitra

Příspěvek od jurki888 »

tak tu to mate;-)Obrázek
Obrázek
159 2.4 JTDM Na objednavku fuul EGR OFF DPF OFF KAT OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V tlak 1.9bar davka 100mm3 cca 290 ps 550nm Sarkan cip ON :-)
Uživatelský avatar
Torgan
Přispěvovatel
Příspěvky: 961
Registrován: 01 kvě 2009, 14:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Senica Slovakia

Příspěvek od Torgan »

A tocivy moment nemame?
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
Uživatelský avatar
jurki888
Aktivista
Příspěvky: 2564
Registrován: 07 srp 2006, 23:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Nitra

Příspěvek od jurki888 »

nesli zosnimat otacky peto mi to prerata je na to nejaky vzorec
159 2.4 JTDM Na objednavku fuul EGR OFF DPF OFF KAT OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V tlak 1.9bar davka 100mm3 cca 290 ps 550nm Sarkan cip ON :-)
mxdavid
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 02 dub 2012, 17:50
Odpovědi: 0

Příspěvek od mxdavid »

nejake video akcelerace by jsi asi nemel co? zajimalo by me jak jede v alfe 160kw
Uživatelský avatar
jurki888
Aktivista
Příspěvky: 2564
Registrován: 07 srp 2006, 23:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Nitra

Příspěvek od jurki888 »

noono tam je o nieco viac video nemam ale ide to dost dobre :scooter:
159 2.4 JTDM Na objednavku fuul EGR OFF DPF OFF KAT OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V tlak 1.9bar davka 100mm3 cca 290 ps 550nm Sarkan cip ON :-)
bjukemen
Aktivista
Příspěvky: 1363
Registrován: 22 lis 2007, 01:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od bjukemen »

..urob daco resp to odmeraj najlespie zrychlenie z 0-160 tam je to dost dobry ukazovatel vykonu
Alfa Romeo 156 sw 2,4 JTD 110kw@ 142,3kw

Obrázek
mxdavid
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 02 dub 2012, 17:50
Odpovědi: 0

Příspěvek od mxdavid »

jo naky video by to chtelo, do 160 to musi ject fakt dobre :)
Odpovědět

Zpět na „Italské vozy“