to budes mat niekde problemmxdavid píše:no jsem zvedavy na graf, zajima me ten prubeh motorume alfa zatahuje poradne az tak ve 3tis. coz je na common rail docela neobvykly
alfa romeo gt 1,9 jtd
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
[quote="Torgan"]Jakze nevedelo? JTD jak JTD ja som bol na 2 brzdach a nikdy ziadny problem.
Ked to nejde, Vacsinou si clovek co to brzdi podrzi motor na 2000 otackach a nastavi rovanku hodnotu na brzde a potom si to uz lahko odmeria, neni to uplne presne ale +-100otacok je jedno[/quote ja viem ze sa to tak da ale on to nevedel a otacky sli odchitit robil to s tym snimacom alw ked som tomu drbol na brzde tak to zmizlo
Ked to nejde, Vacsinou si clovek co to brzdi podrzi motor na 2000 otackach a nastavi rovanku hodnotu na brzde a potom si to uz lahko odmeria, neni to uplne presne ale +-100otacok je jedno[/quote ja viem ze sa to tak da ale on to nevedel a otacky sli odchitit robil to s tym snimacom alw ked som tomu drbol na brzde tak to zmizlo
159 2.4 JTDM Na objednavku fuul EGR OFF DPF OFF KAT OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V tlak 1.9bar davka 100mm3 cca 290 ps 550nm Sarkan cip ON 
ja nikdy nejel v jinny 150konovy alfe, takze nevim jak se chovaj ostatni alfy, ale vykon to ma jede to normalne, jen to proste vystreli az tak ve 3tis otackach. Nevim v cem by mel byt problem, ted jsi mi dal brouka do hlavyTorgan píše:to budes mat niekde problemmxdavid píše:no jsem zvedavy na graf, zajima me ten prubeh motorume alfa zatahuje poradne az tak ve 3tis. coz je na common rail docela neobvykly
Zhodou okolnosti v stredu som sa vozil na 156tke 1.9 JTDm 16V 110kW co som na nej robil maly servis. Islo to fakt nadherne. Plynuly zatah a krasne reagovalo na plyn aj od najnizsich otacok. Proste parada, nemal som tomu co vytknut, snad len male spetaky a tie picne svetla. Skoro nic som na cestu nevidel. Ale motor slapal jedna basen. Dokonca aj ocosi kratsia 6Q prevodovka (oproti ERF/FMH) mi vobec nevadila. ARL sa s tym neda porovnavat ci uz reakciou na plyn alebo kulturou chodu. To bola proste vyssia liga.
tak to je divny, jel jsem v passatu b5 1,9 tdi v zakladu 96kw chiplej na 160k, a ten jel od spoda jak blazen ale pak od 3500 to stratilo tah, a moje alfa zas od spoda zdaleka tolik nejede..ale kdyz by jsme zavodily tak bych passatovi ujel..a furt se mi nechce verit ze bych tam mel nakou zavadu kdyz to fakt poradne jede az od 3tisic 


