N75, N18

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Frenzy
Přispěvovatel
Příspěvky: 549
Registrován: 29 črc 2012, 20:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Králové

N75, N18

Příspěvek od Frenzy »

Zdravíčko, potřebuju radu, nejlíp od vlastníků autobusů (Sharan, Alhambra, Galaxy). Jak rozeznám N18 od N75? Co je vlevo a vpravo? Jde to rozeznat podle čísla? Nebo má N75 vždy bílej spodek?
Obrázek

Podle tohohle schema by měla bejt N75 vpravo
Obrázek
Ibiza AHU, PP 764, EGR-off, KAT-off - minulost
Leon ASV - PP 764, GT1646V
,,...přitom 4 válce stačí, když turbo tlačí!" http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 1C1BOx0Mig
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14462
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Bílá čepička je N75, černá čepička N18, fuknce stejná, jen N75 má ocelové sedlo.
Uživatelský avatar
Frenzy
Přispěvovatel
Příspěvky: 549
Registrován: 29 črc 2012, 20:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Frenzy »

Díky, takže se daj libovolně zaměnit?
Ibiza AHU, PP 764, EGR-off, KAT-off - minulost
Leon ASV - PP 764, GT1646V
,,...přitom 4 válce stačí, když turbo tlačí!" http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 1C1BOx0Mig
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14462
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Nouzově ano, trvale nedoporučuju, N75tku nahrazovat N18tkou.
Uživatelský avatar
Frenzy
Přispěvovatel
Příspěvky: 549
Registrován: 29 črc 2012, 20:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Frenzy »

Můžu se zeptat na důvod? Sháněl sem totiž N75, jelikož řeším problém s malým tlakem turba a borec mi poslal místo N75 N18 (wallbash) Potřebuju teda vyměnit N75 a můžu dát jen N18...
Ibiza AHU, PP 764, EGR-off, KAT-off - minulost
Leon ASV - PP 764, GT1646V
,,...přitom 4 válce stačí, když turbo tlačí!" http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 1C1BOx0Mig
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10353
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Opačně to jde - místo N18 použít N75. Ale místo N75 dávat N18 není pro dlouhodobé užívání dobré. Nevydrží.

Pokud máš N18, tak ho tam dej, ale počítej s tím, že může mít podstatně kratší životnost.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

novou N75 mám nejni problem pane...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
Frenzy
Přispěvovatel
Příspěvky: 549
Registrován: 29 črc 2012, 20:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Frenzy »

Jak sem psal, chtěl sem po jednom "zatím nejmenovaným" N75, ale poslal mi N18 - stane se... Pokud uzná chybu a na vlastní náklady mi pošle N75 výměnou, nebudu to řešit... Pokud tak neučiní, budu ho nucenej nahlásit a budeš první, komu si o tu N75 řeknu ;)
Ibiza AHU, PP 764, EGR-off, KAT-off - minulost
Leon ASV - PP 764, GT1646V
,,...přitom 4 válce stačí, když turbo tlačí!" http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 1C1BOx0Mig
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

kdyžtak v pátek přes hradec jedu...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
Frenzy
Přispěvovatel
Příspěvky: 549
Registrován: 29 črc 2012, 20:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Frenzy »

Dneska sem vyměnil zbytek popraskanejch hadiček a místo N75 dal (nevím, jestli funkční) N18... Z vagu se smazala chyba o "ulomený hadičce", ale objevila se nová... Auto je celou dobu v nouzáku (wallbash) Nemůže to způsobovat záměna N75 za N18? Jde otestovat funkčnost ventilů fouknutím do některý ze vstupů / výstupů?

Obrázek
Ibiza AHU, PP 764, EGR-off, KAT-off - minulost
Leon ASV - PP 764, GT1646V
,,...přitom 4 válce stačí, když turbo tlačí!" http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 1C1BOx0Mig
ondrejj.k
Přispěvovatel
Příspěvky: 187
Registrován: 30 říj 2010, 07:39
Odpovědi: 0
Bydliště: vysocina

Příspěvek od ondrejj.k »

cau kluci,mam toledo ahf a vcera mi prestala zatahovat banka na turbu,po startu se to nehne ani pri pridani plynu proste mrtvy,potreboval bych poradit u ceho zacit,hadicky jsem zkontroloval a jsou ok a zapojeni taky,s tim tahlem na turbu jsem hybal a jde zvolna nikterak se nezadrhava,kdyz jsem ale sundal hadicku ktera vede z n75 na turbo tak nic nedela..netlaci ani nesaje nic,nevim co ma presne delat ale hlavne nedela nic,takze nevim zda je to n75 nebo n18,nebo neco co ten podtlak ci tlak vytvari,ma to zvuk za jizdy jak vybehnutej tranzit takze prosim o radu,diky za odpoved :)
toledo ahf,184/450
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

pokial nemáš ozaj NIKDE deravé žiadne podtlakové hadičky,sundaj hadicu z vyvevy a skús či cucá podtlak.
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
ondrejj.k
Přispěvovatel
Příspěvky: 187
Registrován: 30 říj 2010, 07:39
Odpovědi: 0
Bydliště: vysocina

Příspěvek od ondrejj.k »

dobre,vyzkousim.to auto uz zlobilo driv a to tak ze to turbo melo hroznou prodlevu nez zabralo,slapnul jsem na plyn a dobry 4vteriny trvalo nez to neco udelalo,takze to ma mozna neco spolecneho,jakoze nez to vytvorilo dostatecny podtlak asi..?
toledo ahf,184/450
ondrejj.k
Přispěvovatel
Příspěvky: 187
Registrován: 30 říj 2010, 07:39
Odpovědi: 0
Bydliště: vysocina

Příspěvek od ondrejj.k »

ten podtlak jsem zkusil a cuca to stejne jak brachy g4,zadny extra silny to taky nema takze nvm,a jemu to jede vyborne,jde mi o to ze ta hadice na vyvodu z n75 smerem k bance turba nedela vubec nic,tim padem nehne s tahlem,diky za napady cim to muze byt a co zkusit
toledo ahf,184/450
Rob
Přispěvovatel
Příspěvky: 182
Registrován: 23 lis 2009, 21:49
Odpovědi: 0

Příspěvek od Rob »

já bych možná zkusil smazat tu chybu, třeba se o tu regulaci ŘJ už vůbec nesnaží. Ale jinak bych spíš objednal novej N75, maj ho všude - kelly, elit.. A stojí litr, to není tak moc.
R
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“