rozdiel medzi GTB1752VK a GTB1752V

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
adrian_B
Přispěvovatel
Příspěvky: 725
Registrován: 29 říj 2008, 23:41
Odpovědi: 0
Bydliště: SVK - Turčianske Teplice

rozdiel medzi GTB1752VK a GTB1752V

Příspěvek od adrian_B »

Ahojte, aký je rozdiel medzi týmito turbami? Alebo nenašla by sa nejaká tabuľka s vysvetlivkami označení od garretu? Díky
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

na porovnání potřebuješ čísla turba, ne jen označení
a K značí elektronickou regulaci
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
adrian_B
Přispěvovatel
Příspěvky: 725
Registrován: 29 říj 2008, 23:41
Odpovědi: 0
Bydliště: SVK - Turčianske Teplice

Příspěvek od adrian_B »

ok, Ďakujem, toto mi stačí teda :)
ribiska
Přispěvovatel
Příspěvky: 128
Registrován: 07 zář 2009, 20:42
Odpovědi: 0
Bydliště: Topolčany

Příspěvek od ribiska »

prečo to riešiš? viem take niečo zohnat z kie
EX golf 3 ATD, GTB 1XXX, Sachs, 3X OFF, AL,In 80 Ex 60mm, soft- Netopier
EX Audi 80 1.8S
Octavia BKD
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

Smoke píše:na porovnání potřebuješ čísla turba, ne jen označení
a K značí elektronickou regulaci
a GT znaci VNT, GTA znaci VNT2 a GTB znaci VNT3 typ rozvadzacich lopatiek
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

... jen preventivne doplnim - jedna se o generace, takze "cim vyssi tim lepsi". Co je mi znamo, v soucasnosti se testuji "D".
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Laco89
Přispěvovatel
Příspěvky: 59
Registrován: 07 bře 2010, 09:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od Laco89 »

Zdravim aky je bezpecny vykonovy potencial tohto turba GTB 1752 V a pri akom tlaku ? pri komponentoch na rotačke 11mm hlava race 520. A zhruba aky to ma nabeh? Ďakujem
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

odhad 210k bezpečných, ale na to 11mm asi nebude stačit
náběh jak VB, možná lepší
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Uživatelský avatar
Brouk
Přispěvovatel
Příspěvky: 897
Registrován: 13 úno 2007, 21:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina - Telč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Brouk »

videl jsem s 11mm pres 300PS .... asi to jde :-)
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

zůstanme nohama na zemi, neupravené rotační čerpadlo bez nitra určo ne ;)
přepákované nebo řadové možná
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Laco89
Přispěvovatel
Příspěvky: 59
Registrován: 07 bře 2010, 09:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od Laco89 »

A este by má zaujímalo konkrétne z ktorých áut je to bežné dostupné?ďakujem
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Laco89 píše:A este by má zaujímalo konkrétne z ktorých áut je to bežné dostupné?ďakujem
Z takovych, kterych je hodne a casto bouraji ... LOGICKY ... proboha, to jsou mi otazky.

Uz tady jedno takove tema je, tak nevim, proc zakladas nove:
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 459#775459


... neboj se do toho zabrednout, hledej a najdes:
http://www.turbomaster.info/eng/catalogs/garrett.php
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Laco89
Přispěvovatel
Příspěvky: 59
Registrován: 07 bře 2010, 09:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od Laco89 »

Forest píše:
Laco89 píše:A este by má zaujímalo konkrétne z ktorých áut je to bežné dostupné?ďakujem
Z takovych, kterych je hodne a casto bouraji ... LOGICKY ... proboha, to jsou mi otazky.

Uz tady jedno takove tema je, tak nevim, proc zakladas nove:
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 459#775459


... neboj se do toho zabrednout, hledej a najdes:
http://www.turbomaster.info/eng/catalogs/garrett.php
,

asi si nepostrehol ze temu som nezakladal ja ale nevadi :) a asi si este nepostrehol slovicko "konkretne" ale ani to nevadi :)
Uživatelský avatar
JohnyFlat
Přispěvovatel
Příspěvky: 882
Registrován: 23 črc 2008, 16:06
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od JohnyFlat »

ale Forest ti odpověděl konktrétně, jen je třeba se podívat na ty odkazy :-D
Octavia TOUR 1.9 TDI ALH
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

@Laco89: Prestan mlit pantem, resp. busit do klavesnice a radeji uz zacni hledat a poradne cist! Chapej, nas tvuj problem ani tolik nezajima a jestlize i tak jsme ochotni se nechat zainteresovat a odpovime ti, je prinejmensim slusne si to alespon poradne precist a pouzit obsah dutiny lebecni.

Takze az zase v tomto tematu neco napises, doufam, ze z toho bude poznat nejaky posun v urovni tvych znalosti a budes svuj dotaz lepe specifikovat a konkretizovat.

Uvedom si, ze tvuj a tobe podobnych styl pristupu uz unavuje lidi a stale mene jsou ochotni reagovat na stale dokola se opakujici dotazy. Toto neni chat, kdy jakmile nechytnes myslenku v pravy cas, zmizi to v "propadlisti" chatu - toto je forum, zde informace zustavaji prave z toho duvodu, aby byly dohledatelne i pro nove prichozi.

Je treba si uvedomit, ze lide tu nejsou placeni a jejich prispevky jsou dobrovolne a jejich vule a ochota neni nekonecna.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“