Demontáž a oprava turba vrchem
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 684
- Registrován: 10 úno 2009, 06:17
- Bydliště: Spišská Nová Ves, Slovensko
vlož to vo formate tak, ako ti to dáva diagnostika, alebo to ulož na www.leteckaposta.cz a daj sem link
Pokusím se.Janosik93 píše:vlož to vo formate tak, ako ti to dáva diagnostika, alebo to ulož na www.leteckaposta.cz a daj sem link
Škoda Octavia Scout 2,0tdi 110kw CRMB manuál 

Chlapy,ještě dotázek dnes jsem zkoušel hýbat regulací lopatek! U vyplého motoru je páčka vysunutá a je nahoře,když to natočím tak baňka udělá podtlak a táhlo se posune směrem do baňky a páčka dolů,když to mám nastartovaný a rozpojím podtlakovou hadičku tak se samozřejmě vrátí z5 do puvodní polohy. Páčka normálně chodí
Muže mi někdo vysvětlit princip naklápění lopatek u ASV? Zdá se,že ten podtlak u mě funguje jak má
Aspoň myslím.
Jak se tedy pozná zasraný turbo a zatuhlá regulace?????
Ať zbytečně nemusím vytahovat turbo,když to třeba maká dobře!?
Je to u O1 ASV.

Muže mi někdo vysvětlit princip naklápění lopatek u ASV? Zdá se,že ten podtlak u mě funguje jak má


Ať zbytečně nemusím vytahovat turbo,když to třeba maká dobře!?
Je to u O1 ASV.
Škoda Octavia Scout 2,0tdi 110kw CRMB manuál 

pada do nouzoveho rezimu
Cau chlapi, mam vw bora 1.9tdi 96kw azd cca 160000km.prevazne jezdim po meste. Obcas mi auto padne do nouzaku, kdyz to tocim do otacek, kdyz mam auto plnych lidi tak to auto vubec nechce tahnout a stane se mi ze mi to spadne do nouzaku uz na trojku a kdyz jedu sam, tak to taha dobre, ale auto mi padne do nouzaku az na 5 a zda se mi ze to trosicku dymi, hodil sem to na diagnostiku tak mi vyhodilo toto :chybovy kod P0234 - powertrain Turbo/Super charger overboost Condition.. rad bych vedel ci to muze byt vazne tema zanesenyma lopatkama, nebo tim ventilem n75, diky za odpovedi...