Výměna zadních destiček na Passatu B6
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- Bugs.Bunny
- Aktivista
- Příspěvky: 5346
- Registrován: 17 dub 2007, 21:50
- Bydliště: Most
Odpovědi: 0
bezplatné nebo levné školení audiagnostiky
zdravím,předpokládám,že to asi nebude reálné ( ale jak se říká líná huba ....) ale nevíte poskytuje někdo zdarma nebo velmi levné školení audiagmostiky? Nechce se mi za to platit tisíce,protože prácí ,kterou dělám mám dobře placenou,živit se stím nechci,ale mám to jako velké hoby,takže bych se chtěl něco pořádného o tom dozvědět,díky
Jde to i bez vagu,jednoduse pri dobrzdene brzde.
1) odpojit kabel na cerpadle
2) pomoci nabijecky (nebo jineho zdroje) roztahnout trmen na max (musi se zjistit kam dat plus) opacne ho stlacis
3) demontovat , vymenit desticky
4) nasadit trmen
5) pripojit konektor cerpadla
6) stejne udelat druhou stranu
7) zabrzdit rucni brdu
odbrzdit
Hotovo. Behen vymeny nechat odbrzdeno a vytazeny klic. Dulezite je mit oba brzdice ve stejne poloze jako tlacikto brzdy (odbrzdeno). Pak jen zasunout klic , zabrzdit a odbrzdit.
toto som nasiel na jednom fore, mohlo by to fungovat, pre tych co nemaju VAG
1) odpojit kabel na cerpadle
2) pomoci nabijecky (nebo jineho zdroje) roztahnout trmen na max (musi se zjistit kam dat plus) opacne ho stlacis
3) demontovat , vymenit desticky
4) nasadit trmen
5) pripojit konektor cerpadla
6) stejne udelat druhou stranu
7) zabrzdit rucni brdu

Hotovo. Behen vymeny nechat odbrzdeno a vytazeny klic. Dulezite je mit oba brzdice ve stejne poloze jako tlacikto brzdy (odbrzdeno). Pak jen zasunout klic , zabrzdit a odbrzdit.
toto som nasiel na jednom fore, mohlo by to fungovat, pre tych co nemaju VAG
- gordonfreeman1
- Nováček
- Příspěvky: 6
- Registrován: 09 črc 2011, 21:43
- Bydliště: Plzeň
Odpovědi: 0
mattock píše:Jde to i bez vagu,jednoduse pri dobrzdene brzde.
1) odpojit kabel na cerpadle
2) pomoci nabijecky (nebo jineho zdroje) roztahnout trmen na max (musi se zjistit kam dat plus) opacne ho stlacis
3) demontovat , vymenit desticky
4) nasadit trmen
5) pripojit konektor cerpadla
6) stejne udelat druhou stranu
7) zabrzdit rucni brdu
odbrzdit
Hotovo. Behen vymeny nechat odbrzdeno a vytazeny klic. Dulezite je mit oba brzdice ve stejne poloze jako tlacikto brzdy (odbrzdeno). Pak jen zasunout klic , zabrzdit a odbrzdit.
toto som nasiel na jednom fore, mohlo by to fungovat, pre tych co nemaju VAG
Super, nejeden majitel B6 Ti poděkuje


Vw Pasat Variant 1.9 TDI AFN; 81 kW, r.v. 1997
- Bugs.Bunny
- Aktivista
- Příspěvky: 5346
- Registrován: 17 dub 2007, 21:50
- Bydliště: Most
Odpovědi: 0
A jak u některých modelů zadáš nabíječkou hodnotu podle síly destiček?gordonfreeman1 píše:mattock píše:Jde to i bez vagu,jednoduse pri dobrzdene brzde.
1) odpojit kabel na cerpadle
2) pomoci nabijecky (nebo jineho zdroje) roztahnout trmen na max (musi se zjistit kam dat plus) opacne ho stlacis
3) demontovat , vymenit desticky
4) nasadit trmen
5) pripojit konektor cerpadla
6) stejne udelat druhou stranu
7) zabrzdit rucni brdu
odbrzdit
Hotovo. Behen vymeny nechat odbrzdeno a vytazeny klic. Dulezite je mit oba brzdice ve stejne poloze jako tlacikto brzdy (odbrzdeno). Pak jen zasunout klic , zabrzdit a odbrzdit.
toto som nasiel na jednom fore, mohlo by to fungovat, pre tych co nemaju VAG
Super, nejeden majitel B6 Ti poděkuje. Alespoň někdo kdo si nemusí hlídat "nou-hau"
