Výměna zadních destiček na Passatu B6

VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

FELDA
Přispěvovatel
Příspěvky: 58
Odpovědi: 0
Registrován: 17 úno 2007, 18:46

Příspěvek od FELDA »

Ladas nechci se te dotknout ale jsi u mě obyčejný kokot,byt admin tak už máš ban hned po první větě co jsi napsal.....
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 9193
Odpovědi: 1
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

BAN za první větu??? Hmm tak to by v tomhle foru už nebyl nikdo.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Uživatelský avatar
Bugs.Bunny
Aktivista
Příspěvky: 5346
Odpovědi: 0
Registrován: 17 dub 2007, 21:50
Bydliště: Most

Příspěvek od Bugs.Bunny »

FELDA píše:Ladas nechci se te dotknout ale jsi u mě obyčejný kokot,byt admin tak už máš ban hned po první větě co jsi napsal.....
Taková reakce na více než 4roky zapomenuté téma....................... Doktor ti napsal jiné léky? :D
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... light=bugs



----------------777 32 60 32----------------
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7565
Odpovědi: 0
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

(LOL)
myslím že zde máme prozatimního letošního vítěze
sathol
Přispěvovatel
Příspěvky: 948
Odpovědi: 0
Registrován: 03 lis 2007, 08:53

Příspěvek od sathol »

super tema.... (rofl)
mjanulik
Přispěvovatel
Příspěvky: 636
Odpovědi: 0
Registrován: 01 říj 2011, 21:56

bezplatné nebo levné školení audiagnostiky

Příspěvek od mjanulik »

zdravím,předpokládám,že to asi nebude reálné ( ale jak se říká líná huba ....) ale nevíte poskytuje někdo zdarma nebo velmi levné školení audiagmostiky? Nechce se mi za to platit tisíce,protože prácí ,kterou dělám mám dobře placenou,živit se stím nechci,ale mám to jako velké hoby,takže bych se chtěl něco pořádného o tom dozvědět,díky
mattock
Přispěvovatel
Příspěvky: 240
Odpovědi: 0
Registrován: 02 dub 2006, 21:33

Příspěvek od mattock »

Jde to i bez vagu,jednoduse pri dobrzdene brzde.
1) odpojit kabel na cerpadle
2) pomoci nabijecky (nebo jineho zdroje) roztahnout trmen na max (musi se zjistit kam dat plus) opacne ho stlacis
3) demontovat , vymenit desticky
4) nasadit trmen
5) pripojit konektor cerpadla
6) stejne udelat druhou stranu
7) zabrzdit rucni brdu
8) odbrzdit

Hotovo. Behen vymeny nechat odbrzdeno a vytazeny klic. Dulezite je mit oba brzdice ve stejne poloze jako tlacikto brzdy (odbrzdeno). Pak jen zasunout klic , zabrzdit a odbrzdit.


toto som nasiel na jednom fore, mohlo by to fungovat, pre tych co nemaju VAG
Uživatelský avatar
gordonfreeman1
Nováček
Příspěvky: 6
Odpovědi: 0
Registrován: 09 črc 2011, 21:43
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od gordonfreeman1 »

mattock píše:Jde to i bez vagu,jednoduse pri dobrzdene brzde.
1) odpojit kabel na cerpadle
2) pomoci nabijecky (nebo jineho zdroje) roztahnout trmen na max (musi se zjistit kam dat plus) opacne ho stlacis
3) demontovat , vymenit desticky
4) nasadit trmen
5) pripojit konektor cerpadla
6) stejne udelat druhou stranu
7) zabrzdit rucni brdu
8) odbrzdit

Hotovo. Behen vymeny nechat odbrzdeno a vytazeny klic. Dulezite je mit oba brzdice ve stejne poloze jako tlacikto brzdy (odbrzdeno). Pak jen zasunout klic , zabrzdit a odbrzdit.


toto som nasiel na jednom fore, mohlo by to fungovat, pre tych co nemaju VAG

Super, nejeden majitel B6 Ti poděkuje :-). Alespoň někdo kdo si nemusí hlídat "nou-hau" (LOL)
Vw Pasat Variant 1.9 TDI AFN; 81 kW, r.v. 1997
Uživatelský avatar
Bugs.Bunny
Aktivista
Příspěvky: 5346
Odpovědi: 0
Registrován: 17 dub 2007, 21:50
Bydliště: Most

Příspěvek od Bugs.Bunny »

gordonfreeman1 píše:
mattock píše:Jde to i bez vagu,jednoduse pri dobrzdene brzde.
1) odpojit kabel na cerpadle
2) pomoci nabijecky (nebo jineho zdroje) roztahnout trmen na max (musi se zjistit kam dat plus) opacne ho stlacis
3) demontovat , vymenit desticky
4) nasadit trmen
5) pripojit konektor cerpadla
6) stejne udelat druhou stranu
7) zabrzdit rucni brdu
8) odbrzdit

Hotovo. Behen vymeny nechat odbrzdeno a vytazeny klic. Dulezite je mit oba brzdice ve stejne poloze jako tlacikto brzdy (odbrzdeno). Pak jen zasunout klic , zabrzdit a odbrzdit.


toto som nasiel na jednom fore, mohlo by to fungovat, pre tych co nemaju VAG

Super, nejeden majitel B6 Ti poděkuje :-). Alespoň někdo kdo si nemusí hlídat "nou-hau" (LOL)
A jak u některých modelů zadáš nabíječkou hodnotu podle síly destiček? ;)
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... light=bugs



----------------777 32 60 32----------------
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Jde to prej normálně zašroubovat jak u klasiky s lanovodem.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Odpovědět

Zpět na „Diagnostika - software/hardware VW group (vag-com, supervag, ...)“