rozvodovy remen

Alfa Romeo, Fiat, Lancia...

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Duri999
Přispěvovatel
Příspěvky: 205
Registrován: 05 úno 2006, 12:45
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovakia
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Duri999 »

Bola to stara Honda Civic (okolo 89-91)myslim ze 1,5 bolo to asi pred 5-6 rokmi chalan dosiel ze sa mu roztrhol remen a potrebuje to rychlo spravit a ze nato pocka tak sme sa smiali ze to nieje len tak ze treba dat dole hlavu atd,.. No on nas zaskocil ked povedal ze to tak robi ze vymeni ho az ked sa roztrhne a ked som ho vymenil fak to islo bez problemov ;) . Skusim sa spytat kolegu ci si nepamata co to bolo presne za motor.
Autá sú nato aby slúžili nám a nie my im.
www.retromotor.sk
Yankee1985
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 02 kvě 2007, 23:48
Odpovědi: 0

Příspěvek od Yankee1985 »

Ja som uz videl aj taky pripad kedy bolo rozvodove koleso Kluky take vybehane ze novy remen sa z neho zosmykoval v kuse ani sme ho nemohli tam usadit...stale nesedel...a dokonca bola vola na tom kolese nakoniec aj na kaili na kluke cize sme ho museli vymenit tak ci tak... nieco podobne ako napisal LIB... ale to nebol opel ale Fiat tipo 1.9TDs a to auto malo vtedy natocenych ani nie200 tisic... (wallbash)
raara
Přispěvovatel
Příspěvky: 78
Registrován: 29 dub 2007, 21:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Jičín

Příspěvek od raara »

[quote="radluk"]v cem by mohla byt chyba, vzdy napnu dobre remen, prekontroluju, dam si praci, aby sedel, rysky mam presne vzdy na svem miste, ale kdyz pro kontrolu otacim motorem manualne, tak me preskoci vzdy o par zubu - na remenici klikoveho hridele a musim vse opakovat znovu, daval jsem novy remen. Prijde me, jakoby ty zuby remene do te remenice dobre nezapadaly - nebyly jeste prizpusobene provozem motoru a ono se to jakoby "nabali" postupne na remenici a uz po pulce otacky se to posune.

na remenicich cerpadla + vacky to drzi perfektne ten remen, tam se ani nehne...

taky se mě to stane,myslím,že to je tím,že ten řemen není napnutý rovnoměrně a proto se to posune,jak říká Marosi,proto je důležité ten moto protočit klíčem a překontrolovat,jinam dceři přeskočil řemen na benzinovém Unu,protože se zadřelo ložisko v napínací kladce a nic se nestalo,ale u Rekorda,jsem kdysi povoloval řemenici na klice,pootočil jsem motorem dozadu,byl tam řetěz,ale hydraulicky napínaný a ohnuly se ventily
Odpovědět

Zpět na „Italské vozy“