Superb II 4x4 2.0TDI - extremní výkon

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Thomy píše:s 3.0TDI se dá v pohodě jezdit za 7-8 litrů

http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=108601
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=108194

příklady úprav...
3.0TDI Q s touto spotřebou tak jedině ty nový verze, s tou satrší na to zapoměň.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Podlě mě je toto celý pitomost.
Taková úprava a rodinné auto je nesmysl, bude z toho traktor a komfort pryč.
Za mě podle mě bohatě stačí ten Sup 2.0 + soft, pak to pojede solidně a spotřeba bude solidní.
Jakmile pořídíš 3.0 tak počítej, že půjde spotřeba nahoru u BMW 530Xd E61 tak na cca 9l/100km a u A6 4F Avant Quattro tak 9-10l. Vše bráno v automatu a kombinace město a dálky.
Jinak ta A6 3.0TDi + soft není žádná hitparáda, solidní auto bez emocí, teda to je můj závěr po měsíci a cca 3500km. Moje bývalá Octa byla rozhodně zábavnější a rychlejší. Zas na druhou stranu A6 pro rodinu dobrá volba.
Jen taková drobůstka, auto co váží cca 2000kg, tak pneu XL (99) sada zimáků R16 14 000kč nahoru. Tak asi jak píše Bóďa, náklady poněkud vyžší jak na menší auta.
BMW 320d jede taky moc pěkně a nežere, jen je to poněkud malé.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Navic, na Supa budou dily dostupnejsi. Prinejhorsim bych dal na Supa 2260tku, uvidi se, co z toho bude a nechal bych to byt.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Bóďa
Aktivista
Příspěvky: 2633
Registrován: 23 led 2006, 07:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bóďa »

Forest píše:Navic, na Supa budou dily dostupnejsi. Prinejhorsim bych dal na Supa 2260tku, uvidi se, co z toho bude a nechal bych to byt.
Bude z toho 250. :D
Akorát. :)
MORE POWER?
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Bodo, ani v nejmensim se nechci prit s takovym mazakem jako ses Ty ... nicmene na 250 koni se mam duvod domnivat by stacila GTB1756VK, pripadne GTB2056VK.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
kibi
Aktivista
Příspěvky: 1132
Registrován: 14 čer 2009, 09:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od kibi »

Forest píše: Jinak pro informaci, co ze ty mas za auto a s jakymi upravami?
pokud se nemýlím Hudy je bratr jakuba-škodíka a jeho byl tento Leon 400PS/500Nm

http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=106991
FI combi 1.9TDi ATD + domorobo vylepšováky :D
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Takze build, kterych je na netu dost mozna i stovky, ve sve podstate skladacka pozbyvajici originalitu (v celosvetovem meritku). Co to ma spolecneho s ladenim TDI, co mu dava silu a odhodlani se tu do me navazet vskutku netusim.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Martin.D
Přispěvovatel
Příspěvky: 318
Registrován: 17 říj 2011, 20:51
Odpovědi: 0

Příspěvek od Martin.D »

A mám jednu otázočku (noteeth)
Do koľko PS vstrekovače v týchto CR " pustia " ? Myslim že užívateľ petstrony ( ospravedlňujem sa ak som mu skomolil meno ) mal 220 ps. To je limit ? Má to už niekto aj reálne skúsene , nie len jedna babka hovorili ?
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

myslím že pustí ke 300PS
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“