právě proto že je ta éra dávno pryč až na pár jedinců...peug píše:když se bavíme o kouřivosti chtěl bych připomenout éru
NO SMOKE NO FUNne ve všech případech si dá majitel poradit
GOLF 4 agr
Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
Takze len pre poriadok, nech z toho zase nevyjdem ako IT mudrlant....
Tych 395 Nm je aj tak unikat na turbo tejto triedy, ak existuje - bol by som vdacny za hodnotu prietoku vzduchu podla MAF pocas merania. Pre studijne ucely. Dakujem.

Tych 395 Nm je aj tak unikat na turbo tejto triedy, ak existuje - bol by som vdacny za hodnotu prietoku vzduchu podla MAF pocas merania. Pre studijne ucely. Dakujem.

sub3ro_tdi v SZ píše: Od: subz3ro_tdi
Komu: peug
Zaslal: st leden 23, 2013 11:34 am
Předmět: AGR
Ahoj.
Potrebuje to este nejaky komentar? Smile Jedine vysvetlenie je ze sa museli zmenit podmienky merania medzi tymi dvoma meraniami.... Sam musis dobre vediet ako funguje obtokove turbo, takze ubratim nafty (co napisal sam Brouk) dosiahnut takyto narast krutiaceho momentu a posun spoolup turba v spektre otacok je utopia.
Myslim ze maximum co sa da na S764 tryskach vobec dosiahnut na seriovom cerpadle s dlzkou vstreku na max. je nejakych 350-360Nm (povedzme ze s patricne velkymi korekciami do tych 370Nm).
Pekny den prajem.
Stano
![]()
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
a to že máš černý auto ještě nejni důvod ho mít zezadu sametový od sazí 

Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Auto mi kourilo o 60% mene nez tobe a stejne me to sralo. Doba No smoke no fun uz je pryc. A priprav se, ze kdyz te nekde uvidi policajti, tak na 99% te zastavi a zbytecne problemy. O spolehlivosti a spotrebe nemluve.
Jinak mel jsem O2 1,9tdi nejdrive 219PS/479Nm a potom 250PS/500Nm. Dnes uz vim, ze nejjednodussi cestou k vykonu je koupit auto s vykonem v zakladu a nesahat do nej. Clovek si akorat dela zbytecne problemy.
Jinak mel jsem O2 1,9tdi nejdrive 219PS/479Nm a potom 250PS/500Nm. Dnes uz vim, ze nejjednodussi cestou k vykonu je koupit auto s vykonem v zakladu a nesahat do nej. Clovek si akorat dela zbytecne problemy.
Naposledy upravil(a) nostromo dne 23 led 2013, 21:24, celkem upraveno 5 x.
jasně mě by to sralo taky ale k jeho poznámce by to možná slušelo 

Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Myslim si, ze era "NO SMOKE NO FUN" hlavne prislusela dobe mTDI. Kdyz k tomu clovek pricte fakt, ze od jiste doby ma policajt pravo Te poslat preventivne a bez udani duvodu na STK (je-li do 5 km od mista kontroly PCR), tak se domnivam, ze toto heslo razi uz jen opravdovi blazni.
Jinak pripojim se k prosbe Stana. U me by to nebylo ze studijnich duvodu, jen proste chci videt ten potencial turba v hodnotach, protoze v takovem pripade netusim, proc jsem daval jako male turbo VNTcko kdyz je tento prehistoricky skret schopen takovychto zazraku
Jinak pripojim se k prosbe Stana. U me by to nebylo ze studijnich duvodu, jen proste chci videt ten potencial turba v hodnotach, protoze v takovem pripade netusim, proc jsem daval jako male turbo VNTcko kdyz je tento prehistoricky skret schopen takovychto zazraku

TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
To už je celkem záhul pro turbo 66kw...zvýšení na 108kw,docela bych se toho bál a turbo začal řešit dřív než budeš muset řešit zadřenej motor nebo jiné patálieJawas píše:v brzky dobe namontuju intercoler a casem dam i lepsi turbo pak to snad tolik hulit nebude s tema fizlama ste me docela postrasili

Autoservis + Pneuservis
Golf V GTI edition 30 - big brake kit 370mm audi tt rs,APR stage II+
Softwarové úpravy vozů od firmy APR
Golf V GTI edition 30 - big brake kit 370mm audi tt rs,APR stage II+
Softwarové úpravy vozů od firmy APR
a jak ti to jede s tim turbem a temahle vstrikama?hodnoty a jakej mas kod motoruPetrSs píše:To už je celkem záhul pro turbo 66kw...zvýšení na 108kw,docela bych se toho bál a turbo začal řešit dřív než budeš muset řešit zadřenej motor nebo jiné patálieJawas píše:v brzky dobe namontuju intercoler a casem dam i lepsi turbo pak to snad tolik hulit nebude s tema fizlama ste me docela postrasili
Zatím to jede jako sériovka 96kw,protože turbo fouká jen do 1.4 bar kvůli čidlu...pak bude foukat 1.6,ale je to bída kvůli tryskám tedka budu dávat PP764 tak už to bude lepší...na brzdě sem zatím nebyl to nechám až na závěr úprav.Kód motoru mám v podpisu AGR jako tyJawas píše:a jak ti to jede s tim turbem a temahle vstrikama?hodnoty a jakej mas kod motoru

Autoservis + Pneuservis
Golf V GTI edition 30 - big brake kit 370mm audi tt rs,APR stage II+
Softwarové úpravy vozů od firmy APR
Golf V GTI edition 30 - big brake kit 370mm audi tt rs,APR stage II+
Softwarové úpravy vozů od firmy APR