GOLF 4 agr

Toto fórum slouží ke zveřejnění výkonových grafů Vašich vozů.

Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři

Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

peug píše:když se bavíme o kouřivosti chtěl bych připomenout éru

NO SMOKE NO FUN :D ne ve všech případech si dá majitel poradit :)
právě proto že je ta éra dávno pryč až na pár jedinců...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
RudisTDic
Aktivista
Příspěvky: 3287
Registrován: 02 dub 2009, 20:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Jiříkov

Příspěvek od RudisTDic »

Tak to je velký peklo!! (noteeth) Víc už snad kouří jen cigánskej komín :D
Octavia II RS
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

Takze len pre poriadok, nech z toho zase nevyjdem ako IT mudrlant....(noteeth)
Tych 395 Nm je aj tak unikat na turbo tejto triedy, ak existuje - bol by som vdacny za hodnotu prietoku vzduchu podla MAF pocas merania. Pre studijne ucely. Dakujem. :)
sub3ro_tdi v SZ píše: Od: subz3ro_tdi
Komu: peug
Zaslal: st leden 23, 2013 11:34 am
Předmět: AGR


Ahoj.

Potrebuje to este nejaky komentar? Smile Jedine vysvetlenie je ze sa museli zmenit podmienky merania medzi tymi dvoma meraniami.... Sam musis dobre vediet ako funguje obtokove turbo, takze ubratim nafty (co napisal sam Brouk) dosiahnut takyto narast krutiaceho momentu a posun spoolup turba v spektre otacok je utopia.
Myslim ze maximum co sa da na S764 tryskach vobec dosiahnut na seriovom cerpadle s dlzkou vstreku na max. je nejakych 350-360Nm (povedzme ze s patricne velkymi korekciami do tych 370Nm).
Pekny den prajem.

Stano


Obrázek
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

a to že máš černý auto ještě nejni důvod ho mít zezadu sametový od sazí ;)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
nostromo
Přispěvovatel
Příspěvky: 273
Registrován: 14 srp 2010, 18:12
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od nostromo »

Auto mi kourilo o 60% mene nez tobe a stejne me to sralo. Doba No smoke no fun uz je pryc. A priprav se, ze kdyz te nekde uvidi policajti, tak na 99% te zastavi a zbytecne problemy. O spolehlivosti a spotrebe nemluve.

Jinak mel jsem O2 1,9tdi nejdrive 219PS/479Nm a potom 250PS/500Nm. Dnes uz vim, ze nejjednodussi cestou k vykonu je koupit auto s vykonem v zakladu a nesahat do nej. Clovek si akorat dela zbytecne problemy.
Naposledy upravil(a) nostromo dne 23 led 2013, 21:24, celkem upraveno 5 x.
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

bylo by k věci nostormo napsat tvoje parametry...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
RudisTDic
Aktivista
Příspěvky: 3287
Registrován: 02 dub 2009, 20:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Jiříkov

Příspěvek od RudisTDic »

Ladas píše:bylo by k věci nostormo napsat tvoje parametry...
Já myslím,že tím chtěl jen říct,,že ho štve kouření všeobecně (o manželce nemluvim,to mu asi nevadí (noteeth) ) ,,takže je jedno jakou má konfiguraci..
Octavia II RS
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

jasně mě by to sralo taky ale k jeho poznámce by to možná slušelo ;)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Myslim si, ze era "NO SMOKE NO FUN" hlavne prislusela dobe mTDI. Kdyz k tomu clovek pricte fakt, ze od jiste doby ma policajt pravo Te poslat preventivne a bez udani duvodu na STK (je-li do 5 km od mista kontroly PCR), tak se domnivam, ze toto heslo razi uz jen opravdovi blazni.

Jinak pripojim se k prosbe Stana. U me by to nebylo ze studijnich duvodu, jen proste chci videt ten potencial turba v hodnotach, protoze v takovem pripade netusim, proc jsem daval jako male turbo VNTcko kdyz je tento prehistoricky skret schopen takovychto zazraku (crazy)
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jawas
Přispěvovatel
Příspěvky: 124
Registrován: 07 úno 2012, 17:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Mnich

Příspěvek od Jawas »

v brzky dobe namontuju intercoler a casem dam i lepsi turbo pak to snad tolik hulit nebude s tema fizlama ste me docela postrasili :o
PetrSs
Přispěvovatel
Příspěvky: 558
Registrován: 25 srp 2012, 16:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od PetrSs »

Jawas píše:v brzky dobe namontuju intercoler a casem dam i lepsi turbo pak to snad tolik hulit nebude s tema fizlama ste me docela postrasili :o
To už je celkem záhul pro turbo 66kw...zvýšení na 108kw,docela bych se toho bál a turbo začal řešit dřív než budeš muset řešit zadřenej motor nebo jiné patálie ;)
Autoservis + Pneuservis
Golf V GTI edition 30 - big brake kit 370mm audi tt rs,APR stage II+
Softwarové úpravy vozů od firmy APR
Jawas
Přispěvovatel
Příspěvky: 124
Registrován: 07 úno 2012, 17:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Mnich

Příspěvek od Jawas »

PetrSs píše:
Jawas píše:v brzky dobe namontuju intercoler a casem dam i lepsi turbo pak to snad tolik hulit nebude s tema fizlama ste me docela postrasili :o
To už je celkem záhul pro turbo 66kw...zvýšení na 108kw,docela bych se toho bál a turbo začal řešit dřív než budeš muset řešit zadřenej motor nebo jiné patálie ;)
a jak ti to jede s tim turbem a temahle vstrikama?hodnoty a jakej mas kod motoru
PetrSs
Přispěvovatel
Příspěvky: 558
Registrován: 25 srp 2012, 16:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od PetrSs »

Jawas píše:a jak ti to jede s tim turbem a temahle vstrikama?hodnoty a jakej mas kod motoru
Zatím to jede jako sériovka 96kw,protože turbo fouká jen do 1.4 bar kvůli čidlu...pak bude foukat 1.6,ale je to bída kvůli tryskám tedka budu dávat PP764 tak už to bude lepší...na brzdě sem zatím nebyl to nechám až na závěr úprav.Kód motoru mám v podpisu AGR jako ty ;)
Autoservis + Pneuservis
Golf V GTI edition 30 - big brake kit 370mm audi tt rs,APR stage II+
Softwarové úpravy vozů od firmy APR
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7569
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

Ladas píše:jasně mě by to sralo taky ale k jeho poznámce by to možná slušelo ;)
tak nějak.. protože nová móda hodně PS na slabém spodku je podivná, zvlášť když kde kdo tvrdí že je to v pohodě...

jinak svatá pravda, nejlíp koupit už sérii která odpovídá požadavkům a nerýpat do toho
Jawas
Přispěvovatel
Příspěvky: 124
Registrován: 07 úno 2012, 17:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Mnich

Příspěvek od Jawas »

PetrSs chci casem dat taky jiny turbo asi taky VB jak si to vyresil s regulaci kdyz agr ma v origu turbo ovladaný pretlakem a VB je podtlakem co si vsechno menil
Odpovědět

Zpět na „Výsledky Vašeho měření - Grafy“