Bora 96KW PD

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Vajcmen
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 26 led 2013, 01:42
Odpovědi: 0

Bora 96KW PD

Příspěvek od Vajcmen »

Nevim jak vy ale mam 96KW boru a dosud zadny problem zatah pekny a pod 6 litru se stim da dostat pucil jsem to tatovi a jel jstim za 5,1 musi se to lochtat ja stim jezdim za 6-7 litru to turbo mne nikdy neomrzi hlavne kdyz je nakej kopec a vidim jak se tam serou ti auta a ja je vezme vsechny do kopce a necapou se 96KW PD je fakt dobry projel jsem se i v 81KW to ma bratr a de to znat jako svine on ma 81KW rotacku a ja 96KW PD davali jsme si sprint a ujel jsem mu jak nic pri 100 Km rychlosti kdyz jsme jely vedle sebe a vzaly jsme za to oba tak jsem tam mnel behem chvilky 180Km ani jsem nevedel jak.deto fakt znat a PD je sice horsi na udrzbu ale ktery auto dneska neni,olej mi to nezere s motorem nemam problem mnenim vse pravidelne a neni stim problem a ze za to furt beru co to de.a jestly je 81KW naka rotacka je lepsi jak 96KW PD tak at ten nekdo prijede za mnou a dame zavod.Je jasny kdyz zacnes zasahovat do motoru ze znej dostanes vic ale porat kdyz by si stou 96kou udelal to samy tak nema sanci naka 81 po chipu z 81kW moc nedostanes nakejch 100KW a z 96KW nakejch 115KW myslim normalny chip ne nakej extrem.Ber 96KW budes spokojen asi tak o 96KW PD
    Irka
    Přispěvovatel
    Příspěvky: 202
    Registrován: 26 kvě 2011, 14:05
    Odpovědi: 0
    Bydliště: Zlín

    Příspěvek od Irka »

    Sice sem něco málo požil a nevím na čem jedeš ty, ale chci to taky!!! (noteeth)
    Škoda Octavia 1.9TDi - ASV, Elegance, 110PS @ 134,3PS/300,5Nm, EGR-OFF, Bilstein B4, Puky TT, Brembo Max
    Uživatelský avatar
    jaykay
    Aktivista
    Příspěvky: 2231
    Registrován: 06 říj 2006, 14:28
    Odpovědi: 0
    Bydliště: Sušice

    Příspěvek od jaykay »

    tak tohle snad ani radsi nechci, zda se, ze to pozira mozkove bunky velice rychle (LOL) (LOL) (LOL) (LOL) (LOL)
    VW Touran 2.0TDI BKD Highline chip by dragpower.cz
    Havlos
    Přispěvovatel
    Příspěvky: 141
    Registrován: 08 črc 2008, 15:14
    Odpovědi: 0

    Příspěvek od Havlos »

    To nebude LSD to budou spaliny do kabiny
    GIV Variant ALH blackmagic, Dsla 502 , EGR off,puky R32,uložení z.n. Fabka RS,vzpěra nápravnice A3/S3
    macek000
    Nováček
    Příspěvky: 17
    Registrován: 08 pro 2011, 12:53
    Odpovědi: 0
    Bydliště: jižní čechy

    Příspěvek od macek000 »

    Vajcmen, máš úplnou pravdu ve všem co píšeš.
    Mám O1 96kW ASZ+chip 125kW. To je svezení.:-)
    John0x
    Nesolidní prodejce
    Nesolidní prodejce
    Příspěvky: 262
    Registrován: 15 čer 2012, 07:20
    Odpovědi: 0
    Bydliště: jilemnice

    Příspěvek od John0x »

    přeji příjemné sjíždění jinak už to neber, ale nějaká dobře upravená 81kw by ti to taky ukazala neboj ...dost si věříš (LOL) (LOL)
    Seat toledo 1.9 tdi black, turbo gt1749vb 110kw, egr off, rovná roura výfuku, momentálně něco okolo 170k se softem původně 66 :) nyní ASV motor
    vw seat škoda díly
    http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 359#824359
    favo
    blázen
    Příspěvky: 2759
    Registrován: 12 úno 2008, 16:29
    Odpovědi: 0

    Příspěvek od favo »

    Co je to dobře udělaná rotačka ?
    Udělej naprosto stejné úpravy na PD jako na té rotačce (vynecháme hlavu na čerpadle) a pořád bude mít PD navrch. Nebo už z nějaké rotačky dostali 300 PS při zachování obsahu a původních vnitřností a plnění jen jedním turbem ?

    Já proti rotačkám nic nemám, jsou to fajn motory na výdrž a spotřebu když se do nich nedrbe, ale srovnáváte nesrovnatelné.

    Autora původního článku tipuji tak na cca 20 roků, víc mu nebude a pokud ano tak v něčem jede, jak píšete.
    T-ROC 2.0 TSI 4Motion
    Golf IV 1.9 TDi ASZ
    _________________
    favorit 136 L
    felicia 1.3 (1.4) MPi
    Franciktdi
    Přispěvovatel
    Příspěvky: 495
    Registrován: 08 pro 2012, 21:23
    Odpovědi: 0

    Příspěvek od Franciktdi »

    tak je jasny ze PD a rotace nejde porovnat, ale zase budes porovnavat, pd umre na hlavu a rotacka pojede dal, to je ten rozdil a nesmim zapomenout, ze kdyz tomu budu slapat co to da, budu o 2-3l jinde :D

    a fakt nemam rotacku abych vitezil ale abych za malo jezdil :)
    favo
    blázen
    Příspěvky: 2759
    Registrován: 12 úno 2008, 16:29
    Odpovědi: 0

    Příspěvek od favo »

    Tak hlava je hlavně o vačce která trpí na nekvalitní olej, pozdní výměnu a podobně a konstrukční vadu vypadávajících ucpávek a tohle všechno se dá řešit.
    Ovšem je to jak píšeš, rotačku volí ti kdo chtějí dlouho a za málo jezdit a nemají potřebu trhat rekordy. PD volí ti co na něj měli, nevěděli co kupují a ti co počítali s dalšími úpravami do budoucna.
    Pokud ale má někdo potřebu držet plyn stále na podlaze, tak pro něj není určené žádné TDi ale měl by jít raději do benzínu.
    T-ROC 2.0 TSI 4Motion
    Golf IV 1.9 TDi ASZ
    _________________
    favorit 136 L
    felicia 1.3 (1.4) MPi
    Tomas6
    Aktivista
    Příspěvky: 3752
    Registrován: 27 črc 2009, 14:16
    Odpovědi: 0
    Bydliště: Zlínsko

    Příspěvek od Tomas6 »

    ono tezko rovnat.Oboje ma neco do sebe.Rotacka vydrz PD Lepsi potencial.Ale na druhou stranu do PD bych nesel pac jsem jeste nezazil abych u rotacky po 200tkm lehlo tisko pod hlavou.A u mne je to hlavne u provoznich nakladech.A co jsem delal naposledy tesneni u pd tak to bylo o 30ti litrech.Seslahana vacka,vymackana hlava atd...Muj nazor je ze i rotacka se da poladit na dobre pojezdeni.Ne ale na tolik ja Pd.Ale pokrok de dal tak i PD v novejsim aute bych snesl.Za predpokladu koupi kousku ktery bude s kvalitnim servisem a slusnym zachazenim...
    OIII 1.4 TSI 240 000km
    FI HTP LPG 340 000km
    Uživatelský avatar
    MirekX
    Aktivista
    Příspěvky: 4716
    Registrován: 24 led 2006, 18:27
    Odpovědi: 0
    Bydliště: Týniště nad Orlicí

    Příspěvek od MirekX »

    on se z toho vyspí, ale nebude to špatnej materiál... :D
    jinak těsnění pod hlavou na rotačkách úplně stejně jako na PD některý- 200-250 tis
    Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
    John0x
    Nesolidní prodejce
    Nesolidní prodejce
    Příspěvky: 262
    Registrován: 15 čer 2012, 07:20
    Odpovědi: 0
    Bydliště: jilemnice

    Příspěvek od John0x »

    jinak přeřadil bych to do jiné kategorie a ne sem.. věc názoru
    Seat toledo 1.9 tdi black, turbo gt1749vb 110kw, egr off, rovná roura výfuku, momentálně něco okolo 170k se softem původně 66 :) nyní ASV motor
    vw seat škoda díly
    http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 359#824359
    Irka
    Přispěvovatel
    Příspěvky: 202
    Registrován: 26 kvě 2011, 14:05
    Odpovědi: 0
    Bydliště: Zlín

    Příspěvek od Irka »

    A do jaké? Odpad? To tu není :-)
    Škoda Octavia 1.9TDi - ASV, Elegance, 110PS @ 134,3PS/300,5Nm, EGR-OFF, Bilstein B4, Puky TT, Brembo Max
    Vici
    Aktivista
    Příspěvky: 7569
    Registrován: 07 srp 2008, 09:14
    Odpovědi: 0

    Příspěvek od Vici »

    podle mě chtěl přispět do nějakého tématu kde se někdo rozmýšlel co koupit - jestli pd nebo rotačku, ale evidentně se mu nepovedlo se trefit (noteeth)
    jericho-3
    Aktivista
    Příspěvky: 20116
    Registrován: 16 čer 2009, 16:46
    Odpovědi: 0

    Příspěvek od jericho-3 »

    Favo, nemohu dohledat a nikdo to neřekl v jakém rozsahu otáček lze dosáhnout u motoru PD zmiňovaných 300hp? Díky
    nepropadat panice...
    Odpovědět

    Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“