Bora 96KW PD
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Bora 96KW PD
Nevim jak vy ale mam 96KW boru a dosud zadny problem zatah pekny a pod 6 litru se stim da dostat pucil jsem to tatovi a jel jstim za 5,1 musi se to lochtat ja stim jezdim za 6-7 litru to turbo mne nikdy neomrzi hlavne kdyz je nakej kopec a vidim jak se tam serou ti auta a ja je vezme vsechny do kopce a necapou se 96KW PD je fakt dobry projel jsem se i v 81KW to ma bratr a de to znat jako svine on ma 81KW rotacku a ja 96KW PD davali jsme si sprint a ujel jsem mu jak nic pri 100 Km rychlosti kdyz jsme jely vedle sebe a vzaly jsme za to oba tak jsem tam mnel behem chvilky 180Km ani jsem nevedel jak.deto fakt znat a PD je sice horsi na udrzbu ale ktery auto dneska neni,olej mi to nezere s motorem nemam problem mnenim vse pravidelne a neni stim problem a ze za to furt beru co to de.a jestly je 81KW naka rotacka je lepsi jak 96KW PD tak at ten nekdo prijede za mnou a dame zavod.Je jasny kdyz zacnes zasahovat do motoru ze znej dostanes vic ale porat kdyz by si stou 96kou udelal to samy tak nema sanci naka 81 po chipu z 81kW moc nedostanes nakejch 100KW a z 96KW nakejch 115KW myslim normalny chip ne nakej extrem.Ber 96KW budes spokojen asi tak o 96KW PD
přeji příjemné sjíždění jinak už to neber, ale nějaká dobře upravená 81kw by ti to taky ukazala neboj ...dost si věříš



Seat toledo 1.9 tdi black, turbo gt1749vb 110kw, egr off, rovná roura výfuku, momentálně něco okolo 170k se softem původně 66
nyní ASV motor
vw seat škoda díly
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 359#824359

vw seat škoda díly
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 359#824359
Co je to dobře udělaná rotačka ?
Udělej naprosto stejné úpravy na PD jako na té rotačce (vynecháme hlavu na čerpadle) a pořád bude mít PD navrch. Nebo už z nějaké rotačky dostali 300 PS při zachování obsahu a původních vnitřností a plnění jen jedním turbem ?
Já proti rotačkám nic nemám, jsou to fajn motory na výdrž a spotřebu když se do nich nedrbe, ale srovnáváte nesrovnatelné.
Autora původního článku tipuji tak na cca 20 roků, víc mu nebude a pokud ano tak v něčem jede, jak píšete.
Udělej naprosto stejné úpravy na PD jako na té rotačce (vynecháme hlavu na čerpadle) a pořád bude mít PD navrch. Nebo už z nějaké rotačky dostali 300 PS při zachování obsahu a původních vnitřností a plnění jen jedním turbem ?
Já proti rotačkám nic nemám, jsou to fajn motory na výdrž a spotřebu když se do nich nedrbe, ale srovnáváte nesrovnatelné.
Autora původního článku tipuji tak na cca 20 roků, víc mu nebude a pokud ano tak v něčem jede, jak píšete.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 495
- Registrován: 08 pro 2012, 21:23
Tak hlava je hlavně o vačce která trpí na nekvalitní olej, pozdní výměnu a podobně a konstrukční vadu vypadávajících ucpávek a tohle všechno se dá řešit.
Ovšem je to jak píšeš, rotačku volí ti kdo chtějí dlouho a za málo jezdit a nemají potřebu trhat rekordy. PD volí ti co na něj měli, nevěděli co kupují a ti co počítali s dalšími úpravami do budoucna.
Pokud ale má někdo potřebu držet plyn stále na podlaze, tak pro něj není určené žádné TDi ale měl by jít raději do benzínu.
Ovšem je to jak píšeš, rotačku volí ti kdo chtějí dlouho a za málo jezdit a nemají potřebu trhat rekordy. PD volí ti co na něj měli, nevěděli co kupují a ti co počítali s dalšími úpravami do budoucna.
Pokud ale má někdo potřebu držet plyn stále na podlaze, tak pro něj není určené žádné TDi ale měl by jít raději do benzínu.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
ono tezko rovnat.Oboje ma neco do sebe.Rotacka vydrz PD Lepsi potencial.Ale na druhou stranu do PD bych nesel pac jsem jeste nezazil abych u rotacky po 200tkm lehlo tisko pod hlavou.A u mne je to hlavne u provoznich nakladech.A co jsem delal naposledy tesneni u pd tak to bylo o 30ti litrech.Seslahana vacka,vymackana hlava atd...Muj nazor je ze i rotacka se da poladit na dobre pojezdeni.Ne ale na tolik ja Pd.Ale pokrok de dal tak i PD v novejsim aute bych snesl.Za predpokladu koupi kousku ktery bude s kvalitnim servisem a slusnym zachazenim...
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
on se z toho vyspí, ale nebude to špatnej materiál...
jinak těsnění pod hlavou na rotačkách úplně stejně jako na PD některý- 200-250 tis

jinak těsnění pod hlavou na rotačkách úplně stejně jako na PD některý- 200-250 tis
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


jinak přeřadil bych to do jiné kategorie a ne sem.. věc názoru
Seat toledo 1.9 tdi black, turbo gt1749vb 110kw, egr off, rovná roura výfuku, momentálně něco okolo 170k se softem původně 66
nyní ASV motor
vw seat škoda díly
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 359#824359

vw seat škoda díly
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 359#824359