Seat Leon FR 2,0 TDI CR 170 CFJA, 223k 442NM
Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři
PROFITUNER píše:Tak Vam skusim objasnit tieto zmenyPája 19 píše:To je zase nějakej koncernovej podfuk, ne? Vypadá to, jako kdyby se dělalo víc výkonovejch verzí se stejnym hárdvérem.
Jinak pěkně namalovanej graf. Je vidět, že ten motor poslouchá, přesně jak Richard píská...
1.CAAA 2,0TDI CR 84 PS 5kvalt spojka 260mm - bezpecny vykon 175PS a 365NM
2..CAAB 2,0TDI CR 102 PS 5kvalt spojka 260mm - bezpecny vykon 175PS a 365NM
3..CAAC 2,0TDI CR 140 PS 6kvalt spojka 280mm - bezpecny vykon 175PS a 420NM
Vsetky tri motory su hardwerovo identicke, rozdiel je iba v prevodovke a spojke.( posledne 4crte pismeno podla noveho znacenia vo VAGU znamena väcsinou "iba" soft. verziu) Mame upravenych niekolko desiatok mototrov CAAA/B na 170-175PS, do teraz bez ziadneho problemu.
Octavia I ASV
Impreza WRX 195kW
Impreza WRX 195kW
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 250
- Registrován: 15 črc 2007, 17:59
- Bydliště: Kežmarok
- Kontaktovat uživatele:
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 250
- Registrován: 15 črc 2007, 17:59
- Bydliště: Kežmarok
- Kontaktovat uživatele:
450NM su tabulkove cisla. Ja som sem napisal, ze 410NM je bezpecna uprava. Tak robime naozaj velky pcet aut a jazdia bezne aj cez 100 000km bez nejakych problemov. Tak asi tolko. Na nasej starnke najdes desiatky grafov 2,0 TDI CR DSG. Staci len hladatMartin.D píše:To sú čísla strieľané od brucha alebo dokázané min.100 000 km v reále ?JasteR píše:DSG 6g vydri bezne do 450nm v pohode..pak uz to bude problem, 7g jsou jeste horsi..
Pretože aj dvojhmota na 5 st. tdi vydrží bez problémov 330 NM + - ale do kedy ?![]()
Nešťúrtam len sa pýtam. Neaký graf s DSG + 450 nm ?
PROFITUNER píše:Ak sa upravi doftware aj v DSG tak ano. Inac by som tak do 410NM je bezpecne aj bez DSG softuPaja TDI píše:Ahoj , chci se zeptat zda tato uprava je vhodná i pro DSG převodovku ???
trošku takovej lama dotaz, ale automat se nedá nijak pojistit, aby vydržel větší NM? Jako je u klasiky například HDS na lamelu, tak u automatu to nelze?
Seat Leon 1.9TDI 100kw - Ukradeno
Audi A4 - FB S764, EGR & KAT OFF, 288 brzdy, jednohmota HDS, FK -40mm, 17" alu, celopolep silver-grey matt
Aktual : Seat Toledo 1.9tdi ASV - zatim jen zakl servis a 17ky
Audi A4 - FB S764, EGR & KAT OFF, 288 brzdy, jednohmota HDS, FK -40mm, 17" alu, celopolep silver-grey matt
Aktual : Seat Toledo 1.9tdi ASV - zatim jen zakl servis a 17ky

Znamej co dela ve skodovce v Cesane na vyvojaku tak O2RS 2.0TDI CR 125kw DSG meli s jejich internim SW 220HP / 440Nm a na testy to pry snaselo dobreMartin.D píše:To sú čísla strieľané od brucha alebo dokázané min.100 000 km v reále ?JasteR píše:DSG 6g vydri bezne do 450nm v pohode..pak uz to bude problem, 7g jsou jeste horsi..
Pretože aj dvojhmota na 5 st. tdi vydrží bez problémov 330 NM + - ale do kedy ?![]()
Nešťúrtam len sa pýtam. Neaký graf s DSG + 450 nm ?

Letos uz by meli mit testovaci centrum i pro motory Skoda Motorsport do 400kw

..:: Octavia vRS TDI - 210HP @ 476Nm NA PRODEJ !!!
..:: Leon Cupra4 TDI - 270HP @ 580Nm

Ne; zde mas bezpecnou upravu na hltani km
a s legalnima emisema:
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=113765
PS: zalezi taky v jakym je stavu motor, pokud je to lepsi kus, tak se da vice..

http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=113765
PS: zalezi taky v jakym je stavu motor, pokud je to lepsi kus, tak se da vice..
..:: Octavia vRS TDI - 210HP @ 476Nm NA PRODEJ !!!
..:: Leon Cupra4 TDI - 270HP @ 580Nm
