Sorry ale myslim ze to prehanas s tym kazdy mesiacchiptuning píše:pokud nebudete kazdy mesic filtr prat a nasledne mazat specialnim olejickem/ a z praxe vim ,ze to nikdo nedela / tak vam akorat odejde vaha vzduchu a to bude tak jediny efekt co ma sportovni filtr u tdi
Sportovní filtr na TDI 66 kW - zkušenosti
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Kolotoč TUNING
Moze byt netvrdim ze sa to nemoze stat ja len ze uz mam sisku asi 30 000km a zatial je to OK a pral som ho 3krat. Na vahu moze posobit aj olej z odvetrania vika ventilov a klukovej skrine ktore sa napaja do sania a ked sa zastavi motor tak sa vypary nadalej uvolnuju ale uz nejdu dalej do sania a zasieraju to tam.clichy píše:nuž na toto by som žiadny otvorený filter nedával, leda že by si chcel každých cca 20 000 km vymieňať váhu vzduchu. Najlepšia je originálna papierová vložka, ver mi, vlastná drahá skúsenosť...
Kolotoč TUNING
Re: Sportovní filtr na TDI 66 kW - zkušenosti
Myslím že ste mu to rozpitvali až moc. Popísalo sa tu toho veľa ale osobne si myslím že radšej nie. Skôr by som si položil otázku čo od toho očakávaš? Máš tam chip a chceš k tomu ešte viac? Ak áno, tak si trochu zvolil nešťastný postup tunovania. Porozmýšľaj nad tryskami, turbom a potom o prečipovaní.Potom si už z výkonom niekde úplne inde.Pepsi Octavia píše:Ahojte, mám Octavii po faceliftu 10/2000 1.9 TDI 66 kW AGR + chip. Uvažuju nad tím, že bych tam kopnul sportovní filtr. V mechanických věcech se skoro nevyznám, tak bych potřeboval dobrou radu. Chtěl bych nějaký, aby se mi nezvýšila nějak moc spotřeba a hlučnost motoru. A samozřejmě aby to nějaký koník přidalo navrh. Poraďte značku, zkušenosti, výkon, v jakých otáčkách to jde poznat atd. Jakýkoliv detail. Děkuju mockrát
G IV,variant,66 kW,ALH + niečo naviac od BH motor
Re: Sportovní filtr na TDI 66 kW - zkušenosti
Já bych ani neřekl, jednak nemusí pořád kupovat papírové filtry, druhak si zajistí potřebný přísun vzduchu. Sám o sobě ti filtr moc nepomůže no na druhou stranu pokud uvažuje směrem k tryskám a turbodmychadlu tak tohle je logický krok. Jenom bych ho zaboxoval aby se nezvýšila hladina hluku.Ivo píše:Myslím že ste mu to rozpitvali až moc. Popísalo sa tu toho veľa ale osobne si myslím že radšej nie. Skôr by som si položil otázku čo od toho očakávaš? Máš tam chip a chceš k tomu ešte viac? Ak áno, tak si trochu zvolil nešťastný postup tunovania. Porozmýšľaj nad tryskami, turbom a potom o prečipovaní.Potom si už z výkonom niekde úplne inde.Pepsi Octavia píše:Ahojte, mám Octavii po faceliftu 10/2000 1.9 TDI 66 kW AGR + chip. Uvažuju nad tím, že bych tam kopnul sportovní filtr. V mechanických věcech se skoro nevyznám, tak bych potřeboval dobrou radu. Chtěl bych nějaký, aby se mi nezvýšila nějak moc spotřeba a hlučnost motoru. A samozřejmě aby to nějaký koník přidalo navrh. Poraďte značku, zkušenosti, výkon, v jakých otáčkách to jde poznat atd. Jakýkoliv detail. Děkuju mockrát
Bohužel faktem je že v létě se musí filtr prát každých 5.000 km všichni sice píšou 10.000 mil což je nějakých 16.000 km ale vzhledem k tomu jak moc se zasírají papírové filtry bych ho čistil raději pravidelně.
Re: Sportovní filtr na TDI 66 kW - zkušenosti
Alebo sa da kupit hotovy sportovy airbox aj s filtrom ak sa na auto vyraba(green - twister,BMC vyraba tiez, JR ich ma dokonca niekolko druhov) je to sice drahsie ale v konecnom dosledku asi najlepsie riesenie co sa tyka airboxutantal píše:Já bych ani neřekl, jednak nemusí pořád kupovat papírové filtry, druhak si zajistí potřebný přísun vzduchu. Sám o sobě ti filtr moc nepomůže no na druhou stranu pokud uvažuje směrem k tryskám a turbodmychadlu tak tohle je logický krok. Jenom bych ho zaboxoval aby se nezvýšila hladina hluku.Ivo píše:Myslím že ste mu to rozpitvali až moc. Popísalo sa tu toho veľa ale osobne si myslím že radšej nie. Skôr by som si položil otázku čo od toho očakávaš? Máš tam chip a chceš k tomu ešte viac? Ak áno, tak si trochu zvolil nešťastný postup tunovania. Porozmýšľaj nad tryskami, turbom a potom o prečipovaní.Potom si už z výkonom niekde úplne inde.Pepsi Octavia píše:Ahojte, mám Octavii po faceliftu 10/2000 1.9 TDI 66 kW AGR + chip. Uvažuju nad tím, že bych tam kopnul sportovní filtr. V mechanických věcech se skoro nevyznám, tak bych potřeboval dobrou radu. Chtěl bych nějaký, aby se mi nezvýšila nějak moc spotřeba a hlučnost motoru. A samozřejmě aby to nějaký koník přidalo navrh. Poraďte značku, zkušenosti, výkon, v jakých otáčkách to jde poznat atd. Jakýkoliv detail. Děkuju mockrát
Bohužel faktem je že v létě se musí filtr prát každých 5.000 km všichni sice píšou 10.000 mil což je nějakých 16.000 km ale vzhledem k tomu jak moc se zasírají papírové filtry bych ho čistil raději pravidelně.
Kolotoč TUNING
-
Pepsi Octavia
- Nováček
- Příspěvky: 17
- Registrován: 05 dub 2006, 21:32
Díky vám moc za vše příspěvky. Teď už v tom mám aspoň trošku jasno. Nechcou se mi tam dávat trysky a nové turbo a pak to znova chipovat. Je to vysoká investice, jelo by to sice o hodně lépe, ale to jak by to pak černě hulilo je síla. Viděl jsem pár fotek některých aut s těmito úpravy a to je už extrém. Chudák auto. Chtěl jsem tomu jen trošku něco přidat. Třeba max 10 HP navíc.
Tak co jiného by se dalo udělat kromě těchto úprav?
Díky moc. Nevyznám se v tom, tak se omlouvám, že mě to musíte psát znova
Tak co jiného by se dalo udělat kromě těchto úprav?
Díky moc. Nevyznám se v tom, tak se omlouvám, že mě to musíte psát znova
-
tomáš karbus
- Aktivista
- Příspěvky: 1521
- Registrován: 09 říj 2006, 22:00
- Bydliště: Pozdeň
Keď tie pocity sa rýchlo stratia a bude špekulovať čo a ako.jayd píše:myslim, ze KN filtrem co pasuje do airboxu nic nezkazis a budes mit lepsi pocit, ze ti to lip jede:-)
Veď to poznáš sám, seriovka 90 a potom to čo si na nej popáchal na 145.
To je iný fičák.
G IV,variant,66 kW,ALH + niečo naviac od BH motor
no vim..vykonu nikdy neni dost..ale clovek je nejdriv omezeny financema..no a casem pak mechanickyma vlastnostma dilu..ale to u me nehrozi:-))
jinak ja ten KN filtr mam..zrovna dneska jsem si ho tam dal vycisteny..a oproti papirovy se mi zda, ze mi staci min plynu,aby se auto lip rozjelo(treba kdyz predvama nekdo odbocuje musite zpomalit a pak treba z 1200 ot se rozjidite)..pri plnem vykonu to asi poznat neni..na a vagu to ukaze o par mg vzduchu vic..takze to urcite bude min kourit
ale jak rikam, je to o subjektivnich pocitech:-)treba v aute bez turba si taky myslite, ze to netahne..zadny kopanec do zad,ale ono je pritom o dost rychlejsi nez auto s turbem
ale o tom to je...nekdy staci cloveku,aby si MYSLEL, ze mu to jede a je spokojeny a nic neresi
jinak ja ten KN filtr mam..zrovna dneska jsem si ho tam dal vycisteny..a oproti papirovy se mi zda, ze mi staci min plynu,aby se auto lip rozjelo(treba kdyz predvama nekdo odbocuje musite zpomalit a pak treba z 1200 ot se rozjidite)..pri plnem vykonu to asi poznat neni..na a vagu to ukaze o par mg vzduchu vic..takze to urcite bude min kourit
ale jak rikam, je to o subjektivnich pocitech:-)treba v aute bez turba si taky myslite, ze to netahne..zadny kopanec do zad,ale ono je pritom o dost rychlejsi nez auto s turbem
ale o tom to je...nekdy staci cloveku,aby si MYSLEL, ze mu to jede a je spokojeny a nic neresi
VW GOLF 4 1,9 TDI 66KW r.v 98, ALH, VR6 pritlacak, turbo 130 PD - Andre, trysky PP520, chip - Reescha, cca 145 koniku
VW SHARAN 2.0 TDi, 2007
VW SHARAN 2.0 TDi, 2007
To tu ale kopa ludi nevie pochopit ze to ma plynulejsi chod(neberte to osobne)pipx píše:ja mam v octe green power v airboxe uz dva roky . uz je 4 krat cisteny vaha v pohode. Auto chodi lepsie neni to len pocit . ide lepsie do otacok a ma plynulejsi chod .
Kolotoč TUNING