Motor BXE KO! Zlomená ojnice!

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Registrován: 09 pro 2008, 18:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fulltank »

jericho-3 píše:Máte pravdu, chtělo by to vidět kliku.. Kdyby to udělal čep, bylo by na něm něco vidět, odsral by to píst, ale tohle je destrukce, kdy ve velkém kalupu se něco zastaví a to napevno a pak to lítá..Trochu je mi divné, že to předtím nezaklepalo, protože nejdřív se šála chytne, pak pootočí, ucpe mazací díru, zastaví a nataví se na klik. čep, pak se začne protáčet nátavek na čepu kliky v ojnici a to už jde úplně nasucho a zákonitě se to zastaví/nataví/ a už to lítá..Je třeba se podívat na to, co má BLS jinak než ostatní motory...že je to taková kurva... :)
dela to i BXE ;)
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
McHans
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 26 bře 2013, 07:03
Odpovědi: 0

Příspěvek od McHans »

Zdarece tak se mi stalo to samé 1,9 TDI r.v. 2007 najeto postivých 208 tis vše ok rozvody olej vše servisované.Normálně jsem cca 120 km a z ničeho nic to zdechlo a ojnice ven,motor se sekl a zlomil šrouby na přitlačáku. :x
marthass
Přispěvovatel
Příspěvky: 194
Registrován: 11 kvě 2011, 07:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od marthass »

Musíte doufat, že nebudete patřit mezi to procento lidí, kterým se to stane:)
big.boby
Přispěvovatel
Příspěvky: 214
Registrován: 14 čer 2010, 19:16
Odpovědi: 0
Bydliště: plzeňský kraj

Příspěvek od big.boby »

Fulltank píše:
jericho-3 píše:Máte pravdu, chtělo by to vidět kliku.. Kdyby to udělal čep, bylo by na něm něco vidět, odsral by to píst, ale tohle je destrukce, kdy ve velkém kalupu se něco zastaví a to napevno a pak to lítá..Trochu je mi divné, že to předtím nezaklepalo, protože nejdřív se šála chytne, pak pootočí, ucpe mazací díru, zastaví a nataví se na klik. čep, pak se začne protáčet nátavek na čepu kliky v ojnici a to už jde úplně nasucho a zákonitě se to zastaví/nataví/ a už to lítá..Je třeba se podívat na to, co má BLS jinak než ostatní motory...že je to taková kurva... :)
dela to i BXE ;)
nechtěl jsi napsat jiný kod motoru než BXE?
Octavia III, 1,4FSi, 110kW, r.v. 09/2016
big.boby
Přispěvovatel
Příspěvky: 214
Registrován: 14 čer 2010, 19:16
Odpovědi: 0
Bydliště: plzeňský kraj

Příspěvek od big.boby »

McHans píše:Zdarece tak se mi stalo to samé 1,9 TDI r.v. 2007 najeto postivých 208 tis vše ok rozvody olej vše servisované.Normálně jsem cca 120 km a z ničeho nic to zdechlo a ojnice ven,motor se sekl a zlomil šrouby na přitlačáku. :x
a na čem se ti stalo? OII.?
Octavia III, 1,4FSi, 110kW, r.v. 09/2016
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

big boby, máš pravdu, kody si neustále pletu.. :)
Musela to být síla, když se ustřihly šrouby v přítlačáku..To je zajímavá informace..
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
dolar100
Aktivista
Příspěvky: 1147
Registrován: 09 říj 2008, 13:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od dolar100 »

Ak sa da tak fotte vnutornosti nech sa da zistit diagnoza
Mercdes C cdi
GolfV77
Přispěvovatel
Příspěvky: 61
Registrován: 14 zář 2012, 21:34
Odpovědi: 0

Příspěvek od GolfV77 »

big.boby píše:Dneska jsem po dlouhé době mluvil se známím co dělá auta. ptal jsem se ho na zde probíraný problém. řekl, že už dělal několik takto KO motorů, ale zatím neměl žádný BXE, ale prej jenom BLS kolem 150 000 km. a jak bylo zde již jednou zmiňováno, prý to bylo následkem DPF - víc nevím.

takže dva motory 1,9 jeden s DPF a jeden bez a ojnice venku u obou... :?
vykopni DPF a dávej tam olej 10W-60 od castrolu a BLS tě přežije :)
Laco89
Přispěvovatel
Příspěvky: 59
Registrován: 07 bře 2010, 09:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od Laco89 »

GolfV77 píše:
big.boby píše:Dneska jsem po dlouhé době mluvil se známím co dělá auta. ptal jsem se ho na zde probíraný problém. řekl, že už dělal několik takto KO motorů, ale zatím neměl žádný BXE, ale prej jenom BLS kolem 150 000 km. a jak bylo zde již jednou zmiňováno, prý to bylo následkem DPF - víc nevím.

takže dva motory 1,9 jeden s DPF a jeden bez a ojnice venku u obou... :?
vykopni DPF a dávej tam olej 10W-60 od castrolu a BLS tě přežije :)

mas tym nejaku konkretnu skusenost ze by to mohlo takto fungovat?
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Registrován: 09 pro 2008, 18:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fulltank »

big.boby píše:
Fulltank píše:
jericho-3 píše:Máte pravdu, chtělo by to vidět kliku.. Kdyby to udělal čep, bylo by na něm něco vidět, odsral by to píst, ale tohle je destrukce, kdy ve velkém kalupu se něco zastaví a to napevno a pak to lítá..Trochu je mi divné, že to předtím nezaklepalo, protože nejdřív se šála chytne, pak pootočí, ucpe mazací díru, zastaví a nataví se na klik. čep, pak se začne protáčet nátavek na čepu kliky v ojnici a to už jde úplně nasucho a zákonitě se to zastaví/nataví/ a už to lítá..Je třeba se podívat na to, co má BLS jinak než ostatní motory...že je to taková kurva... :)
dela to i BXE ;)
nechtěl jsi napsat jiný kod motoru než BXE?
ne nechtel, tohle umi jak BLS tak BXE a dokonce i BMM
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
eazy20
Aktivista
Příspěvky: 2376
Registrován: 03 zář 2007, 19:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od eazy20 »

chystam sa vymenit tie sruby na ojniciach,neviete ake cislo maju?
Golf mk2 1,8T 20V 210kw
Seat Leon Top Sport TDI edicia Supercopa v original stave
Uživatelský avatar
mauditt
Přispěvovatel
Příspěvky: 255
Registrován: 21 led 2012, 21:24
Odpovědi: 0
Bydliště: SR

Příspěvek od mauditt »

eazy20 píše:chystam sa vymenit tie sruby na ojniciach,neviete ake cislo maju?

to Ti pekne zistia v autorizov. servise podľa VIN (ofic. šruby s príslušenstvom na OII mimo 4 ks ojníc + práca s výmenou ojníc...cca max. 180 EUR, samotné ojnice ako náhradný diel na OII vyjdú oficialne na cca 800 EUR)...vytelefonované
Octavia 1.9 TDi, 77kW, BXE, 11/2008.
big.boby
Přispěvovatel
Příspěvky: 214
Registrován: 14 čer 2010, 19:16
Odpovědi: 0
Bydliště: plzeňský kraj

Příspěvek od big.boby »

eazy20 píše:chystam sa vymenit tie sruby na ojniciach,neviete ake cislo maju?
možná bych asi i při těch šroubet vzal i futra na klice...tam možná bude vetší problém jak s těma šroubama :?
Octavia III, 1,4FSi, 110kW, r.v. 09/2016
big.boby
Přispěvovatel
Příspěvky: 214
Registrován: 14 čer 2010, 19:16
Odpovědi: 0
Bydliště: plzeňský kraj

Příspěvek od big.boby »

si myslím, že trhlina vznikla v označeném místě jako první...
Obrázek
Octavia III, 1,4FSi, 110kW, r.v. 09/2016
eazy20
Aktivista
Příspěvky: 2376
Registrován: 03 zář 2007, 19:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od eazy20 »

tak kde je teda pravda?co to ma za nasledok?kym motor ide bez problemov tak by som to rad riesil,nestaci teda vymenit tie sruby na ojniciach?
Golf mk2 1,8T 20V 210kw
Seat Leon Top Sport TDI edicia Supercopa v original stave
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“