jericho-3 píše:Máte pravdu, chtělo by to vidět kliku.. Kdyby to udělal čep, bylo by na něm něco vidět, odsral by to píst, ale tohle je destrukce, kdy ve velkém kalupu se něco zastaví a to napevno a pak to lítá..Trochu je mi divné, že to předtím nezaklepalo, protože nejdřív se šála chytne, pak pootočí, ucpe mazací díru, zastaví a nataví se na klik. čep, pak se začne protáčet nátavek na čepu kliky v ojnici a to už jde úplně nasucho a zákonitě se to zastaví/nataví/ a už to lítá..Je třeba se podívat na to, co má BLS jinak než ostatní motory...že je to taková kurva...
Zdarece tak se mi stalo to samé 1,9 TDI r.v. 2007 najeto postivých 208 tis vše ok rozvody olej vše servisované.Normálně jsem cca 120 km a z ničeho nic to zdechlo a ojnice ven,motor se sekl a zlomil šrouby na přitlačáku.
jericho-3 píše:Máte pravdu, chtělo by to vidět kliku.. Kdyby to udělal čep, bylo by na něm něco vidět, odsral by to píst, ale tohle je destrukce, kdy ve velkém kalupu se něco zastaví a to napevno a pak to lítá..Trochu je mi divné, že to předtím nezaklepalo, protože nejdřív se šála chytne, pak pootočí, ucpe mazací díru, zastaví a nataví se na klik. čep, pak se začne protáčet nátavek na čepu kliky v ojnici a to už jde úplně nasucho a zákonitě se to zastaví/nataví/ a už to lítá..Je třeba se podívat na to, co má BLS jinak než ostatní motory...že je to taková kurva...
McHans píše:Zdarece tak se mi stalo to samé 1,9 TDI r.v. 2007 najeto postivých 208 tis vše ok rozvody olej vše servisované.Normálně jsem cca 120 km a z ničeho nic to zdechlo a ojnice ven,motor se sekl a zlomil šrouby na přitlačáku.
big.boby píše:Dneska jsem po dlouhé době mluvil se známím co dělá auta. ptal jsem se ho na zde probíraný problém. řekl, že už dělal několik takto KO motorů, ale zatím neměl žádný BXE, ale prej jenom BLS kolem 150 000 km. a jak bylo zde již jednou zmiňováno, prý to bylo následkem DPF - víc nevím.
takže dva motory 1,9 jeden s DPF a jeden bez a ojnice venku u obou...
vykopni DPF a dávej tam olej 10W-60 od castrolu a BLS tě přežije
big.boby píše:Dneska jsem po dlouhé době mluvil se známím co dělá auta. ptal jsem se ho na zde probíraný problém. řekl, že už dělal několik takto KO motorů, ale zatím neměl žádný BXE, ale prej jenom BLS kolem 150 000 km. a jak bylo zde již jednou zmiňováno, prý to bylo následkem DPF - víc nevím.
takže dva motory 1,9 jeden s DPF a jeden bez a ojnice venku u obou...
vykopni DPF a dávej tam olej 10W-60 od castrolu a BLS tě přežije
mas tym nejaku konkretnu skusenost ze by to mohlo takto fungovat?
jericho-3 píše:Máte pravdu, chtělo by to vidět kliku.. Kdyby to udělal čep, bylo by na něm něco vidět, odsral by to píst, ale tohle je destrukce, kdy ve velkém kalupu se něco zastaví a to napevno a pak to lítá..Trochu je mi divné, že to předtím nezaklepalo, protože nejdřív se šála chytne, pak pootočí, ucpe mazací díru, zastaví a nataví se na klik. čep, pak se začne protáčet nátavek na čepu kliky v ojnici a to už jde úplně nasucho a zákonitě se to zastaví/nataví/ a už to lítá..Je třeba se podívat na to, co má BLS jinak než ostatní motory...že je to taková kurva...
dela to i BXE
nechtěl jsi napsat jiný kod motoru než BXE?
ne nechtel, tohle umi jak BLS tak BXE a dokonce i BMM
eazy20 píše:chystam sa vymenit tie sruby na ojniciach,neviete ake cislo maju?
to Ti pekne zistia v autorizov. servise podľa VIN (ofic. šruby s príslušenstvom na OII mimo 4 ks ojníc + práca s výmenou ojníc...cca max. 180 EUR, samotné ojnice ako náhradný diel na OII vyjdú oficialne na cca 800 EUR)...vytelefonované