Chytne a zhasne

VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
mir77
Aktivista
Příspěvky: 1735
Registrován: 16 zář 2008, 23:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Chytne a zhasne

Příspěvek od mir77 »

Ahoj,
před pár tejdny mi to zdechlo hned po nastartování. Pak pohoda a dneska to samý. Až na potřetí jsem to natočil. Co vyměnit, jestli něco vyměnit a kde to najdu? Případně číslo z ETKY :) VIS mluví o čtecí cívce, ale nikdy jsem to nedělal, nemám ani tuchu, jak to vypadá a nechám si rád poradit :) Díky :)

VAG říká tohle:

01 - Motor:
--------------
VAG-COM verze: IHR 304.0
Autosoft
Číslo dílu řídícího modulu: 038 906 012 CL
Komponent a/nebo - verze: 0000SG 3316
Kódodvání softwaru: 00002
Kód opravny: WSC 31480
Dodatečná informace: TMBCP21U712500443 SKZ7Z0A0845185
1 Nalezeny chyby:
17978 - rid.jedn. motoru zablokovana
P1570 - 35-00 - -


17 - Přístrojová deska
----------------------------
VAG-COM verze: IHR 304.0
Autosoft
Číslo dílu řídícího modulu: 1U0 920 810 F
Komponent a/nebo - verze: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V05
Kódodvání softwaru: 03112
Kód opravny: WSC 65802
Dodatečná informace: TMBCP21U712500443 SKZ7Z0A0845185
1 Nalezeny chyby:
01176 - Klicek
07-10 - signal prilis nizky - Sporadicky


Je to Octavia I, TDI 81 kW, r.v.2002
Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002

V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
nrgpostsk
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 26 kvě 2007, 11:43
Odpovědi: 0

Příspěvek od nrgpostsk »

Je to celkem casta chyba, problem byva v kabelazi ne v cteci civce, jak pises. Nekdy staci kontakty poradne napruzit a ocistit. pripadne proletovat ale stravis stim vice casu nez kdyz to komplet vymenis.

Civka se nachazi pod plastovym krytem. Vetsinou staci vymenit svazek kabelu od civky k imobilizéru(pristrojovka) a funguje to. mel by to byt dil (bez zaruky) : 1U0 971 809 cena okolo 200-300 kč,- zalezi od prodejce. Treba tu za 174 kč,-:

http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/1 ... -4561.html

Civka se nachazi okolo spinaci skrinky, kde se vklada klic pred startovanim.
BR.
.
Uživatelský avatar
mir77
Aktivista
Příspěvky: 1735
Registrován: 16 zář 2008, 23:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Příspěvek od mir77 »

Super, díky. Mrknu na to, někde objednám nebo se zeptám, kolik za to chtěj ve škodovce a polaboruju ;) Stačí teda sundat kryt pod volantem, nebo i budíky ven?
Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002

V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
nrgpostsk
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 26 kvě 2007, 11:43
Odpovědi: 0

Příspěvek od nrgpostsk »

Treba dat dole i budiky, zezadu treba vytahnout stare piny(kontakty) z konektoru a nacvaknout nove z noveho svazku.
BR.
.
Uživatelský avatar
mir77
Aktivista
Příspěvky: 1735
Registrován: 16 zář 2008, 23:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Příspěvek od mir77 »

Super, díky, to by mi mělo stačit :)
Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002

V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
nrgpostsk
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 26 kvě 2007, 11:43
Odpovědi: 0

Příspěvek od nrgpostsk »

Vubec neni zac. Kdyz tak to pak nafot a upni do tohoto topiku i pro ostatni.
BR.
.
Uživatelský avatar
mir77
Aktivista
Příspěvky: 1735
Registrován: 16 zář 2008, 23:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Příspěvek od mir77 »

Hmm, přepinuju to bez vypichováku? Máte na to někdo fígl?
Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002

V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
Odpovědět

Zpět na „Diagnostika - software/hardware VW group (vag-com, supervag, ...)“