Zdarec, tam mám za sebou šťastných 10tis km na motorový vyjeťák, směs z dieselových, benzinových,hydraulických a převodových olejů.. Až na upalování svíček žádný problém, startování řeším bez svíček, zatím sprejem a hadičkou ze sání do kabiny, bastlim termostart.. Auťák jede pořád stejně, výkon ok, zakouří až při 3500otáčkách, při nižších nic.. Úpravy minimální. Motorem mi proběhlo cca 400l vyjeťáku filtrovaného na mikron, ředěného E85 (E85 je na olej jako zázrak, když se vyjeťák smíchá s benzinem, je to stále jen řidší černá barva, po smíchání s ehhanolem ta směs jakoby stále pracuje a když někam ukápnu, jde to utřít hadrem do čista na jeden tah, takže se to nebude usazovat ani nikde jinde) Adetivuji acetonem, ředím naftou podle počasí, teď čím dál tím méně, skončil jsem na 1:3 nafta olej. Ráno přijdu, cáknu sprej, hned to chytne, krátce začoudí a po minutě se ustálí chod motoru a jedu.. 400l oleje mě stálo 1200, nafta by stála po 35kč 14000..To už je číslo nad kterým se rád pousměju 
