
Trysy Bosch Dsla 150P 764
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Nováček
- Příspěvky: 7
- Registrován: 07 úno 2012, 17:10
-
- Nováček
- Příspěvky: 7
- Registrován: 07 úno 2012, 17:10
Zdravím, ak môžem tak sa tu na niečo opýtam skúsenejších. Mam Octaviu 66kw AGR a chcel by som trošku viac koní, žiadne preteky ani šprinty na semaforoch, proste normalna jazda len ak je potreba obehnuť autobus tak aby som nato nepotreboval 2km rovinku, idem si svojim tempom podľa predpisov, obehnem čo potrebujem (autobus, kamion atd) a idem si dalej a kocham sa krajinou... To by šlo v pohode, no nesmiem mať zapnutu klimu nedajbože privesny vozik.... Rozmyšľal som nad chipom a parametrami tak 83-85kw a 270Nm.Avšak ako to tu tak čitam, na tieto hodnoty by sa dalo dostať aj pomocou vymeny trysiek za 764,čo vychadza lacnejšie ako kvalitny "nenaliaty"chip.
Som mlady, zaujima ma nazor skusenejšich, takže moja otazka znie:
Ake hodnoty možem očakavať Na AGR po osadeni trysiek 764?
Ako to bude s dymivosťou?
Octavia je rok vyroby 98, takže predpokladam jednohmotu, najazdene cca 200 tis. km, motor aj turbo v dobrej kondicii, stav spojky myslim celkom dobry.
Ďakujem za rady od skusenejšich.
Som mlady, zaujima ma nazor skusenejšich, takže moja otazka znie:
Ake hodnoty možem očakavať Na AGR po osadeni trysiek 764?
Ako to bude s dymivosťou?
Octavia je rok vyroby 98, takže predpokladam jednohmotu, najazdene cca 200 tis. km, motor aj turbo v dobrej kondicii, stav spojky myslim celkom dobry.
Ďakujem za rady od skusenejšich.
Octavia TDI AGRo, Lift 35/30mm,puky TT, Powered by MTE-85kw, 265Nm
Octavia ll Combi 1,9TDI 77KW BXE 4x4, Powered by MTE - 100kw,320Nm
Kia Sportage 2,0TD, lift 50mm +T3 EXTREME
Octavia ll Combi 1,9TDI 77KW BXE 4x4, Powered by MTE - 100kw,320Nm
Kia Sportage 2,0TD, lift 50mm +T3 EXTREME
predpokladam ze to bude uz mat nejakie tie km nalietane. Takze najjednoduchsia varianta je chiptuning od nejakeho cloveka ktory vie co robi. Pomera si ho na brzde posudi stav motora a hned vie co ten motor realne znesie. Upravy program a auticko pojde jedna basen. Lenze pokial sa ti zacne malit tak budes prinuteny aj tak tie dyzy vymenit za cosi vacsie.
Drahsia varianta je vymena spominanych dyz. Je to otrochu pracnejsie aj drahsie. Ale na druhej strane ziskas slusny narast vykonu aj bez nutnosti upravit SW a v pripade ze by sa ti casom zacalo malit, tak mas zaklad pre dalsie moznosti ako napr. VA turbo, FMIC + uprava SW kde by sa odhadom dalo dostat niekde okolo 160k. Inac s tymi S764 idu tie 66kW TDI jak z praku. Budes naozaj velmi milo prekvapeny jak to ozije.
Pri dyzach S764 dvojhmota nejak neprotestuje, ale to zavysi od toho v akom je stave. Aj tak pocitaj stym ze tak ci onak raz o sebe da vediet, tomu sa proste nevyhnes. Skor ci neskor sa roztrasie.
Drahsia varianta je vymena spominanych dyz. Je to otrochu pracnejsie aj drahsie. Ale na druhej strane ziskas slusny narast vykonu aj bez nutnosti upravit SW a v pripade ze by sa ti casom zacalo malit, tak mas zaklad pre dalsie moznosti ako napr. VA turbo, FMIC + uprava SW kde by sa odhadom dalo dostat niekde okolo 160k. Inac s tymi S764 idu tie 66kW TDI jak z praku. Budes naozaj velmi milo prekvapeny jak to ozije.
Pri dyzach S764 dvojhmota nejak neprotestuje, ale to zavysi od toho v akom je stave. Aj tak pocitaj stym ze tak ci onak raz o sebe da vediet, tomu sa proste nevyhnes. Skor ci neskor sa roztrasie.
Ďakujem,
ako som napisal, nalietane nieco okolo 200 tis. km, pišeš že dyzy su drahšia varianta ako chip, takže predpokladam že hovoríš o Frateli, ja som z finančnych dôvodov uvažoval o použiti Bosch Brasil, takže tuto variantu asi môžem rovno vylučiť čo?
Myslim že chip sa mi maliť nebude, chcem to len trošku oživiť, Oktavka je dvihnuta o 3cm takže na pretekanie to nemam
S tou spojkou som to myslel tak že keď je to AGR rok vyroby 98 tal by tam jednohmota mohla byť už od vyroby, či mysliš že je tam dvojhmota?
Ďakujem
ako som napisal, nalietane nieco okolo 200 tis. km, pišeš že dyzy su drahšia varianta ako chip, takže predpokladam že hovoríš o Frateli, ja som z finančnych dôvodov uvažoval o použiti Bosch Brasil, takže tuto variantu asi môžem rovno vylučiť čo?
Myslim že chip sa mi maliť nebude, chcem to len trošku oživiť, Oktavka je dvihnuta o 3cm takže na pretekanie to nemam

S tou spojkou som to myslel tak že keď je to AGR rok vyroby 98 tal by tam jednohmota mohla byť už od vyroby, či mysliš že je tam dvojhmota?
Ďakujem
Octavia TDI AGRo, Lift 35/30mm,puky TT, Powered by MTE-85kw, 265Nm
Octavia ll Combi 1,9TDI 77KW BXE 4x4, Powered by MTE - 100kw,320Nm
Kia Sportage 2,0TD, lift 50mm +T3 EXTREME
Octavia ll Combi 1,9TDI 77KW BXE 4x4, Powered by MTE - 100kw,320Nm
Kia Sportage 2,0TD, lift 50mm +T3 EXTREME
Neboj sa nicKubi píše:Ďakujem,
ako som napisal, nalietane nieco okolo 200 tis. km, pišeš že dyzy su drahšia varianta ako chip, takže predpokladam že hovoríš o Frateli, ja som z finančnych dôvodov uvažoval o použiti Bosch Brasil, takže tuto variantu asi môžem rovno vylučiť čo?
Myslim že chip sa mi maliť nebude, chcem to len trošku oživiť, Oktavka je dvihnuta o 3cm takže na pretekanie to nemam![]()
S tou spojkou som to myslel tak že keď je to AGR rok vyroby 98 tal by tam jednohmota mohla byť už od vyroby, či mysliš že je tam dvojhmota?
Ďakujem


Rozdiel výkonu budeš cítit a hlavne ked si ich dáš vymeniť alebo si ich budeš meniť sám tak si daj nastaviť otváracie tlaky ! Ja som si ich dával nastaviť až po cca 1000km ked sa už zabehli. Mam Octu rok 97 a 250 tis km

To či je tam jednohmota alebo dvoj zistíš ked to rozpoliš lebo ak bola menená tak tam mohli dať miesto dvoj aj jednohmotu.

Octavia , AGR + Frids S764, EGR off. - EX
Passat Variant 3BG - TDI PD 130PS 5q AWX, EGR off, dvojhmota 228mm+HDS57, chip 16x ps, 36x Nm.
Ford S-Max Titanium. 2.0tdci 85kw/ sw 120kw.
Passat Variant 3BG - TDI PD 130PS 5q AWX, EGR off, dvojhmota 228mm+HDS57, chip 16x ps, 36x Nm.
Ford S-Max Titanium. 2.0tdci 85kw/ sw 120kw.
to Kubi: Made in Brasil, India a pod. NEBRAT!!! Su to tretotriedne produkty od Boschsa kotre su urcene pre slabo rozvynute ekonomiky rozvojovych krajin. Garantujem ti ze 3 zo styroch budu hned vadne. Tieto produkty na Europskom trhu nemaju co robit, len banda spekulantov ich sem bohvieodkial vlaci. A nevyreklamujes ich!
Dovojhmotu tam urcite mas pretoze mas aj zdochynaciu klapku. Iba do 12/1996 mali AGR jednohmotu a nemali zdochynaciu klapku.
Dovojhmotu tam urcite mas pretoze mas aj zdochynaciu klapku. Iba do 12/1996 mali AGR jednohmotu a nemali zdochynaciu klapku.
2 TDI tech: Ďakujem za radu ohľadom tych trysiek, forum čitam už asi dva a pol roka, nejake to info už mam ale vždy sa radšej spytam, ušetril si mi 1OO Eur.
Ohľadom tej spojky: to ma prekvapilo, myslel som že tam je jednohmota. Teda je tam dvojhmota rovnaka ako napr. u 81 kw verzii?Lebo ak ano a v chipnutej 81kw drži v pohode nejakach 1OO kw a 320Nm,tak moje dobuducna chipnute AGR so cca. 83kw a 270Nm by jej nemalo vobec ubližiť, zatiaľ o nej ani neviem tak si myslim že by mohla ešte niečo podržať,či?
Ohľadom tej spojky: to ma prekvapilo, myslel som že tam je jednohmota. Teda je tam dvojhmota rovnaka ako napr. u 81 kw verzii?Lebo ak ano a v chipnutej 81kw drži v pohode nejakach 1OO kw a 320Nm,tak moje dobuducna chipnute AGR so cca. 83kw a 270Nm by jej nemalo vobec ubližiť, zatiaľ o nej ani neviem tak si myslim že by mohla ešte niečo podržať,či?
Octavia TDI AGRo, Lift 35/30mm,puky TT, Powered by MTE-85kw, 265Nm
Octavia ll Combi 1,9TDI 77KW BXE 4x4, Powered by MTE - 100kw,320Nm
Kia Sportage 2,0TD, lift 50mm +T3 EXTREME
Octavia ll Combi 1,9TDI 77KW BXE 4x4, Powered by MTE - 100kw,320Nm
Kia Sportage 2,0TD, lift 50mm +T3 EXTREME
No nemyslím si že Bosch Brasil jsou 3 ze 4 vadné, mám na nich už skoro 30tis. km a doteď snimi problém nebyl a jede to hodně pěkně, a chip to skoro ani nepotřebuje. Záleží ale jaký a ty kvalitní mají leštěnou jehlu a logo je na trysce většinou vyražený.
LEON ARL , GTB2260, Firad HF80, muj soft, 265HP 520Nm