Kdo muze ted hned otestovat soft na klasickej kabel ??
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Kdo muze ted hned otestovat soft na klasickej kabel ??
Potrebuju aby mi nekdo ted hned testnul vag-com s obycejnym kablem - jsem jeden cr.cknul a chci overit jesli fakt funguje... Dik moc 
VW Transporter 2,4 D
NISSAN Bluebird 2,0 D
Skoda Octavia 1,6 (NEW)
NISSAN Bluebird 2,0 D
Skoda Octavia 1,6 (NEW)
Hej, dalik, koukam na tvoje stranka - ten reduktor na LPG tak je snad stejnej jako se daval do 120citekdalik píše:Tak se uzdravuj a s blbostma pockej az se uzdravis![]()
VW Transporter 2,4 D
NISSAN Bluebird 2,0 D
Skoda Octavia 1,6 (NEW)
NISSAN Bluebird 2,0 D
Skoda Octavia 1,6 (NEW)
Jo a taky sem pak kouknul na ten odkaz na ostravaka - fakt dobreVajgl píše:Hej, dalik, koukam na tvoje stranka - ten reduktor na LPG tak je snad stejnej jako se daval do 120citekdalik píše:Tak se uzdravuj a s blbostma pockej az se uzdravis![]()
- Znamej do toho plynu dela (montuje ho - ma to jako zivnost) a snad sem u nej jeste nevidel ze by do oktavky daval tenhle reduktor.. Vim ze jsem se o tom jednou s nim bavil a ze rikal ze sou 2 druhy nebo co... Ale kdyz sem kouknul na ty fotky tak sem se u toho celkem zarazil
VW Transporter 2,4 D
NISSAN Bluebird 2,0 D
Skoda Octavia 1,6 (NEW)
NISSAN Bluebird 2,0 D
Skoda Octavia 1,6 (NEW)
No jo, reduktor vypada porad stejne
ale k nemu je tam ridici jednotka, servoventil, snimani polohy skrtici klapky, snimani otacek, snimani teploty motoru, mnozstvi lpg v nadrzi, snimani lambdy atd atd
a v tom je to kouzlo
Nicmene do oktavek se montuje i vstrikovani lpg, ktere je ale drazsi. Tohle co mam ale funguje naprosto bez problemu, a nepoznam ani na co jedu, nebyt dvoubarevne ledky
btw mirne jsem aktualizoval sekci software
Nicmene do oktavek se montuje i vstrikovani lpg, ktere je ale drazsi. Tohle co mam ale funguje naprosto bez problemu, a nepoznam ani na co jedu, nebyt dvoubarevne ledky
btw mirne jsem aktualizoval sekci software
