 . Tak si myslim, ze nejsem zlodej
 . Tak si myslim, ze nejsem zlodej  .
 .Moderátoři: šulda, Moderátoři

Když máš 250 kč na hodinu nemužeš na slušně vybavenou dílnu vydělat pouze prací.Píšeš zrovna olej zdá se ti 600 dost mně také .Bud mam z dílu a dělam olej za 150Kč nebo ma svuj a ma to za 500kč,ale druhá strana jak tady píšou ostatní likvidace filtru oleje .Co vynulování servisu na přístrojovce když se dělá diagnostikou ,roční aktualizace diagnostiky ?To se tedy platí z čeho když ne z dílu a práce je drahá?fezout píše:No nevím ale mechoši snad maj cenu vybavení atd už v hodinové ceně za práci.Moje zkušenos je že za výměnu oleje + filtr si mechoš bral 2100kc a sám si ho měním za 1500kc takže si za práci vzal 600kc což se mi zdá dost když měl ještě vejvar z materiálu.
 
 

 ) než abych pak řešil x-minutový telefonáty. Konkrétněji opět zdvihátka, tentokráte dodávka a hovor s rozdělanejma rozvodama, atd. na dílně, přičemž jsem byl při příjmu ubezpečenej, že to klepání je od vývěvy a že je to u těchle aut normální - btw. sám vlastní skoro tu samou dodávku, ale "zjistilo se", že to nakonec jsou opravdu zdvihátka, který jsem nabízel dovézt nový origo INA v origo balení ... no naštěstí - možná i proto, že mam trochu přehled - u něj nebyly ty zdvihátka za 4-násobek ceny, jako jsem málem naletěl u osobáku, a byly "jen" o 50,-/ks (x10
 ) než abych pak řešil x-minutový telefonáty. Konkrétněji opět zdvihátka, tentokráte dodávka a hovor s rozdělanejma rozvodama, atd. na dílně, přičemž jsem byl při příjmu ubezpečenej, že to klepání je od vývěvy a že je to u těchle aut normální - btw. sám vlastní skoro tu samou dodávku, ale "zjistilo se", že to nakonec jsou opravdu zdvihátka, který jsem nabízel dovézt nový origo INA v origo balení ... no naštěstí - možná i proto, že mam trochu přehled - u něj nebyly ty zdvihátka za 4-násobek ceny, jako jsem málem naletěl u osobáku, a byly "jen" o 50,-/ks (x10  ) dražší než jsem mohl sehnat já, tak jsem to samozřejmě nechal rovnou udělat a nakonec to i cenově vyšlo relativně dobře, ačkoliv "detaily" jsem ještě dolaďoval i odtamtud(např. na víku vzducháče jsem místo jedný chybějící spony měl aspoň "provizorní" z přesně padnoucího a "funkčního" kusu pružiny, pro kterou jsem tam ještě jel - i když chápu, že zrovna na tohle zapomněli, ale "na svou vyhlášenost" to neni zrovna precizní přístup ... ) ... bohužel (nebo možná spíš bohudík) nemam zkušenost s autorizákama (jako klient, i když pár příběhů z obou stran taky znám), ale skutečnej profík by si měl uvědomit, že z nich přijdou zprvu třeba až "osinově" nedůvěřivý zákazníci a ti jsou schopni i samotnej (vstřícnej a často i trpělivej) přístup ocenit kolikrát líp než práci samotnou ... to samý s tim spěchem nebo staršíma plečkama sotva udržovanejma při životě - naposled jsem měnil řemen altíku na vpravdě už veteránovi (taky staršího pána, pův.problém v "kontrolkách, relé,..." - no popravdě jsem se toho trochu bál, ale příznaky byly zjevný), bohužel se posunul termín dodání více dílů, tak jsem zajel do prvního shopu pro dvakrát dražší řemen, na fakturu popsal, co jsem dělal (v jeho nepřítomnosti), zkouknul baterku,atd. očistil kontakty, nabil, zkontroloval odběr na prázdno, atp. a místo keců, že on by (nebo já sám jsem) ten řemen mohl mít za necelou půlku ceny, jsem dostal víc peněz, než jsem si řekl a všichni jsou spokojení ... and live happily ever after
 ) dražší než jsem mohl sehnat já, tak jsem to samozřejmě nechal rovnou udělat a nakonec to i cenově vyšlo relativně dobře, ačkoliv "detaily" jsem ještě dolaďoval i odtamtud(např. na víku vzducháče jsem místo jedný chybějící spony měl aspoň "provizorní" z přesně padnoucího a "funkčního" kusu pružiny, pro kterou jsem tam ještě jel - i když chápu, že zrovna na tohle zapomněli, ale "na svou vyhlášenost" to neni zrovna precizní přístup ... ) ... bohužel (nebo možná spíš bohudík) nemam zkušenost s autorizákama (jako klient, i když pár příběhů z obou stran taky znám), ale skutečnej profík by si měl uvědomit, že z nich přijdou zprvu třeba až "osinově" nedůvěřivý zákazníci a ti jsou schopni i samotnej (vstřícnej a často i trpělivej) přístup ocenit kolikrát líp než práci samotnou ... to samý s tim spěchem nebo staršíma plečkama sotva udržovanejma při životě - naposled jsem měnil řemen altíku na vpravdě už veteránovi (taky staršího pána, pův.problém v "kontrolkách, relé,..." - no popravdě jsem se toho trochu bál, ale příznaky byly zjevný), bohužel se posunul termín dodání více dílů, tak jsem zajel do prvního shopu pro dvakrát dražší řemen, na fakturu popsal, co jsem dělal (v jeho nepřítomnosti), zkouknul baterku,atd. očistil kontakty, nabil, zkontroloval odběr na prázdno, atp. a místo keců, že on by (nebo já sám jsem) ten řemen mohl mít za necelou půlku ceny, jsem dostal víc peněz, než jsem si řekl a všichni jsou spokojení ... and live happily ever after   
 
 
  , nebo geometrie....v servise udělaj geometrii ve škodovce a dojede borec že se mu divně vrací volant z jedné strany, tak to zvednu a jeden čep namontovanej opačně a ještě k tomu levej čep dali na pravou stranu na rameni. Proč já mám dělat doma za 150kč za hodinu, když ve škodovce berou cca 3 kila a dělaj práci ani ne na 50% a ještě blbě?
, nebo geometrie....v servise udělaj geometrii ve škodovce a dojede borec že se mu divně vrací volant z jedné strany, tak to zvednu a jeden čep namontovanej opačně a ještě k tomu levej čep dali na pravou stranu na rameni. Proč já mám dělat doma za 150kč za hodinu, když ve škodovce berou cca 3 kila a dělaj práci ani ne na 50% a ještě blbě? , tak sem ho poslal slušně do prdele
, tak sem ho poslal slušně do prdele  lidi co mi budou vykládat jak se maj dělat brzdy nesnáším, obzvlášť když vidím krásnou věc jako je felicia MPI a pod palivovým filtrem namotaná brzdová trubka a omotaná 5X do závitu na pruměr cca 10CM, ptám se na STK, co to je za prasárnu a paní technička řekla, že to ještě neviděla a došel majitel té feldy (zároveň mechanik) a řekl, pani to je novinka, to je chlazení brzd
 lidi co mi budou vykládat jak se maj dělat brzdy nesnáším, obzvlášť když vidím krásnou věc jako je felicia MPI a pod palivovým filtrem namotaná brzdová trubka a omotaná 5X do závitu na pruměr cca 10CM, ptám se na STK, co to je za prasárnu a paní technička řekla, že to ještě neviděla a došel majitel té feldy (zároveň mechanik) a řekl, pani to je novinka, to je chlazení brzd  Praskl sem smíchy a STK dostal na 2 ROKY
 Praskl sem smíchy a STK dostal na 2 ROKY  mě nesvitila jedna SPZ, páč prostě svitila doma a na STK už ne a za zástěrku mě vykopli
 mě nesvitila jedna SPZ, páč prostě svitila doma a na STK už ne a za zástěrku mě vykopli 
 !Ani hovno a pálkuju to jak se patří,chceš?nechceš, stejně dojdeš
 !Ani hovno a pálkuju to jak se patří,chceš?nechceš, stejně dojdeš  a budeš mi poděkovat.
 a budeš mi poděkovat.
 a jede jim to
 a jede jim to  a mě někdo bude vykládat co je norma 505 01 a proč to tak je drahý ten olej !!
 a mě někdo bude vykládat co je norma 505 01 a proč to tak je drahý ten olej !!
