jak zbavit vlozku liaz nahromadeneho tuku
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
jak zbavit vlozku liaz nahromadeneho tuku
Ahoj, vzdycky, když se mi ucpe LIAZ vložka tukem, jsem ji umyl horkou vodou, abych se zbavil tuku, ale voda vložku potrha a po druhem mytí vložka propouští tuk do vyfiltrovaneho oleje... něco levného a užitečného čím tuk dostat z filtru, abych furt jen nekupoval filtry? Ještě jedna otázka existuje nějaké mikro sítko které zachytí ten tuk? Ikdyz necham olej usadit vzdycky tam krapet hrcnu...,Či má někdo jiné udelatko?
Ucpal se mi filtr na passatu tím, ze jsem filtroval za tepla a pak jel večer, stačí ho prohnat naftou? Nebo je už odepsanej, měnil jsem ho tak před 10 tis km... díky za odpovědi... Tom.
Ucpal se mi filtr na passatu tím, ze jsem filtroval za tepla a pak jel večer, stačí ho prohnat naftou? Nebo je už odepsanej, měnil jsem ho tak před 10 tis km... díky za odpovědi... Tom.
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
-
Steelstorm
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 52
- Registrován: 15 bře 2013, 01:18
filtrujete to na 2x to palivo? jakože přes tu vložku až nakonec? nemam uplně kalnej ten olej, ale pak to skoro neteče páč to zalepí ten tuk, tak to chce předtim asi přes hadr nabo punčochu, nejleší by bylo mikro sítko, ale to je asi furt moc hrubý...
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Doporučuji předfiltrovat přes staré oblečení než začnete filtrovat LIAZkou. Všechen tuk se uchytí v něm a stejně tak i větší nečistoty.
Filtr nemá smysl čistit, nový stojí u nás v Brně 50Kč. kupte si jich víc do zásoby. jediné co můžete s filtrem vyzkoušet je otočit ho vzhůru nohama - to protože tuk sedá dolů a tak je spodní část mnohem zasranější jak ta horní.
Já běžně otáčím filtr jakmile se začne ucpávat a to ještě pár kanystrů přefiltrovat zvládne.
Filtr nemá smysl čistit, nový stojí u nás v Brně 50Kč. kupte si jich víc do zásoby. jediné co můžete s filtrem vyzkoušet je otočit ho vzhůru nohama - to protože tuk sedá dolů a tak je spodní část mnohem zasranější jak ta horní.
Já běžně otáčím filtr jakmile se začne ucpávat a to ještě pár kanystrů přefiltrovat zvládne.
Mercedes-Benz W210 300D
-
Steelstorm
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 52
- Registrován: 15 bře 2013, 01:18
Ja filtrujem čisto len cez liaz, nahrejem až tak že sa v tom oleji pomaly nedá udržať ani prst, a cez filter to doslova len pretečie. Ale rozmýšlam, že to začnem ohriate valiť najprv cez geotextíliu alebo cez tričko, lebo na hladine plávajú také hrubé nečistoty, tak nech sa to nedostáva zbytočne do toho filtra. Inak neohriate cez geo alebo tričko no way.
-
Steelstorm
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 52
- Registrován: 15 bře 2013, 01:18
Ja filtrujem čisto len cez liaz, nahrejem až tak že sa v tom oleji pomaly nedá udržať ani prst, a cez filter to doslova len pretečie. Ale rozmýšlam, že to začnem ohriate valiť najprv cez geotextíliu alebo cez tričko, lebo na hladine plávajú také hrubé nečistoty, tak nech sa to nedostáva zbytočne do toho filtra. Inak neohriate cez geo alebo tričko no way.
Dříve jsem s čistotou neměl problém, valil jsem to tak v 15-20 stupních doma ve sklepě, to jsem měnil filtr 2x do roka, ted jsem to začal filtrovat na slunku v těch teplech, tak se mi zasral filtr hned, páč jsem jezdil hlavně večer kdy bylo cca 15 st... svému to přes hadr a pak to svému ještě přes liazku...
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)