race 520, životnosť + tlaky

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

vilozx6
Aktivista
Příspěvky: 1953
Registrován: 30 pro 2010, 20:41
Odpovědi: 0
Bydliště: SVK

race 520, životnosť + tlaky

Příspěvek od vilozx6 »

Nazdar. Neviete mi poradiť ako sa dá odmerať či je tryska race 520 v poriadku? Nejaké hodnoty, prípadne kto by to odmeral na východe. Obehal som pár servisov a nikto nič kua. Meral som dnes tlaky vo valcoch tak výsledok je následovný: 12bar, 25bar,25bar,25bar... Ide o to , že ak sa vymení piest a tryska zalieva opäť ho dodrbe, či nie? Životnosť RACE 520 je asi aká? Posraté úpravy - nikdy viac. Človek už by mal nové auto. :?
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

dones mi ju kuknem ti ju na skusacke ;)
vilozx6
Aktivista
Příspěvky: 1953
Registrován: 30 pro 2010, 20:41
Odpovědi: 0
Bydliště: SVK

Příspěvek od vilozx6 »

TDItech: Nevieš aké hodnoty majú mať? Inak vraj je možné vymeniť piest zo spodu. Aby sa nedavala hlava dole. Dole vaňa, rozšrubovať ojnicu....Nemá nikto skúsenosť? Cca pred 3 týždňami som mal hlavu na magnet brúske, plus zvody od turba boli krivé, tak neviem, či je opäť nutné platiť a všetko to rozoberať, keď to nabehalo možno 3 tisíc km.... :(
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
Joey22
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 08 bře 2013, 06:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Litovel

Příspěvek od Joey22 »

Co třeba podpálenej ventil, nebo přetáhnout hlavu, třeba netěsní těsnění kdyžs to měl teďka dole. Jako aby toto dělal píst tak to by muselo být něco...
Uživatelský avatar
marena tdi
Aktivista
Příspěvky: 3597
Registrován: 02 dub 2009, 09:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od marena tdi »

spodem to nejde . hlava dolu . tlaky jsou slabe v podstate všechny . dobre tdi 30-32 baru.
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
Joey22
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 08 bře 2013, 06:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Litovel

Příspěvek od Joey22 »

Já myslím že to bude ta hlava :). Nejdřív to zkus přetáhnout - pak změř, pokud to bude špatný, sundat hlavu a mrknout na ventily
Martin.R
Aktivista
Příspěvky: 2228
Registrován: 22 srp 2007, 11:07
Odpovědi: 1
Bydliště: Kousek od Vlašimi

Příspěvek od Martin.R »

Vyndej žhavky, udělej si ze starý žhavky redukci, natoč motor tak aby byli zavřený ventily v daném válci redukci natoč do hlavy a foukni tam kompresorem a poznáš kudy ten tlak frčí ven.
Elektronika auta a technika........
776 829390
Uživatelský avatar
Wena
Přispěvovatel
Příspěvky: 430
Registrován: 11 srp 2009, 17:02
Odpovědi: 0

Příspěvek od Wena »

Jo no..nic nevydrží většně ;)

Blok si rovnal???ty tlaky jsou vážně nahraně.
Dej si spodek ASZ/ARL pěkně si ho poskládej a budeš mít klid.
GIV...1.9 AHF 12 mm Race 520,GTB1756VK,FMIC 230,Sání50/60,downpipe72/63,5 KAT OFF EGR OFF SOft....::MORAVIA-TUNING::...230 PS 520 NM

Golf MkI 1,6D-renovace
Uživatelský avatar
brankar30
Aktivista
Příspěvky: 1282
Registrován: 06 led 2009, 16:45
Odpovědi: 0
Bydliště: Vranov nad Topľou,SK

Příspěvek od brankar30 »

Joey22 píše:Co třeba podpálenej ventil, nebo přetáhnout hlavu, třeba netěsní těsnění kdyžs to měl teďka dole. Jako aby toto dělal píst tak to by muselo být něco...
mizne olej ako svina..typujem piest.. :roll:
AUDI A4 AVANT 3,0TDI QUATTRO EX golf IV TDI 188ps 402nm...
vilozx6
Aktivista
Příspěvky: 1953
Registrován: 30 pro 2010, 20:41
Odpovědi: 0
Bydliště: SVK

Příspěvek od vilozx6 »

marena tdi píše:spodem to nejde . hlava dolu . tlaky jsou slabe v podstate všechny . dobre tdi 30-32 baru.
waw, ja žijem v tom, že do 20-22bar je to v pohode.
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
vilozx6
Aktivista
Příspěvky: 1953
Registrován: 30 pro 2010, 20:41
Odpovědi: 0
Bydliště: SVK

Příspěvek od vilozx6 »

brankar30 píše:
Joey22 píše:Co třeba podpálenej ventil, nebo přetáhnout hlavu, třeba netěsní těsnění kdyžs to měl teďka dole. Jako aby toto dělal píst tak to by muselo být něco...
mizne olej ako svina..typujem piest.. :roll:
Mizne jura, z Prahy domov to spapalo 0,7litra
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
vilozx6
Aktivista
Příspěvky: 1953
Registrován: 30 pro 2010, 20:41
Odpovědi: 0
Bydliště: SVK

Příspěvek od vilozx6 »

Wena píše:Jo no..nic nevydrží většně ;)

Blok si rovnal???ty tlaky jsou vážně nahraně.
Dej si spodek ASZ/ARL pěkně si ho poskládej a budeš mít klid.
Wena - ja keď spočítam výdavky, tak by som sa na to najradšej vyprdol. O auto sa starám, no financie nepustia a čo je veľa, je veľa. Možno to spočítam a drbnem to sem. Mám uloženku ALH, myslím, že som to bral od Kornouta - údajne 120tisíc km tak skúsim asi výmenu, len do motora človek nevidí, no a že nič nevydrží večne, je jasné, len tu čítam - 500tis km, bez problémov, 600tisíc km bez problémov.....a ja nemám rok, aby som niečo neriešil, ale bude to asi aj o šťastí...
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
vilozx6
Aktivista
Příspěvky: 1953
Registrován: 30 pro 2010, 20:41
Odpovědi: 0
Bydliště: SVK

Příspěvek od vilozx6 »

marena tdi píše:spodem to nejde . hlava dolu . tlaky jsou slabe v podstate všechny . dobre tdi 30-32 baru.
Mne sa zdá, že sme raz robili na škode 1000 spodom piest. Ojnicu povolíš, kľuku sme si natočili ako bolo treba a vybrali piest, no to som mal možno 15 rokov a asistoval som. Nie je to možné technický, alebo sa to nedá?
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Sa ti zda zle, spodom to proste nejde. Skus gynekologa moznoze ti to spravy ambulantne cez vyfuk (noteeth)
vilozx6
Aktivista
Příspěvky: 1953
Registrován: 30 pro 2010, 20:41
Odpovědi: 0
Bydliště: SVK

Příspěvek od vilozx6 »

TDI tech píše:Sa ti zda zle, spodom to proste nejde. Skus gynekologa moznoze ti to spravy ambulantne cez vyfuk (noteeth)

skúsim kolonoskopiu
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“