santa fe 2.0 crdi 92kw

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
poengineering
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 15 srp 2013, 06:33
Odpovědi: 0

santa fe 2.0 crdi 92kw

Příspěvek od poengineering »

Ahoj nevím na co se už podívat, točí ale nenaskočí. byl problém s podávacím čerpadlem u nádrže. diagnostika čistá. Díky za info
sathol
Přispěvovatel
Příspěvky: 948
Registrován: 03 lis 2007, 08:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od sathol »

strikni neco do sani pokud naskoci vstikovace..
Aero200
Přispěvovatel
Příspěvky: 309
Registrován: 26 lis 2006, 17:18
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Aero200 »

Chtělo by to více rozvést co se dělalo či kontrolovalo, pokud bylo v háji podávací čerpadlo a vyměnilo se za nové, tak zde by už neměl být problém. Problém bych asi viděl ve vstřikovačích, chtělo by změřit přepady, podle mne ti tam utíká tlak paliva a proto to nenaskočí.
poengineering
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 15 srp 2013, 06:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od poengineering »

na startovaci sprej to naskoci ale jen na něj. vstřikovače byly dělany loni, z přepadových hadiček se nic nevrací
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Ono motor naskočí na startspray , ale nemusí na vstřikovače./ Pokud je slabá komprese nebo hnuté časování ./Proto se startspray používá často v zimě...
nepropadat panice...
poengineering
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 15 srp 2013, 06:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od poengineering »

rozvody a hlava se dělaly před měsícem, teď naposledy přestalo jet vyměnilo se čerpadlo a ujel 20 km a konec
Aero200
Přispěvovatel
Příspěvky: 309
Registrován: 26 lis 2006, 17:18
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Aero200 »

Ono je sice hezké že píšeš že se to dělalo, ale závada může být i na tom co se dělalo, prvotně bych zkontroloval nastavení rozvodů, změřil bych komprese a i ty přepady bych znova zkontroloval. ještě zkusit povolit trubky na vstřikách a startovat jestli jde vůbec nafta.
poengineering
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 15 srp 2013, 06:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od poengineering »

ahoj rozvody jsou v pořádku, zajímá mě jaké napětí má být pro otěvření vstřiku
Uživatelský avatar
Toledak
Aktivista
Příspěvky: 1091
Registrován: 12 kvě 2006, 21:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Opava

Příspěvek od Toledak »

poengineering píše:ahoj rozvody jsou v pořádku, zajímá mě jaké napětí má být pro otěvření vstřiku
Ahoj, než řešit vstřikovače, řešil bych spíše tlak v railu, jaký je ten tlak při startování motoru?
Pokud jednotka nemá žádné chyby, tak nemá důvod neotevírat vstřikovače, chce to projet měřené hodnoty při startování motoru a kontrolovat vše, od teplot až po tlak.
Nafta patří do TDi!
Odpovědět

Zpět na „Hyundai“