AR 159 r.v.2008 2,4JDTm 147Kw
Moderátoři: šulda, Moderátoři
AR 159 r.v.2008 2,4JDTm 147Kw
Zdarec chlapi,mám problém s AR.
Studený start chytně hned,ale zakopává vynechává,prostě děs,trvá to cca 1minutu pak se srovná,jede hezky nehulí,jen ten první start.
Novej palivák,vstřiky v Pentu-ok,Diagnostika bez závad,EGR OFF,
mám otázečku jaký tlak má bejt na railu při volnoběhu,mě to běží na cca 350 barech,při tom problému když zakopává vyletává až na cca 750bar,raději se ptám,páč regulační ventil na vysokotlak není nejlevnější.
Studený start chytně hned,ale zakopává vynechává,prostě děs,trvá to cca 1minutu pak se srovná,jede hezky nehulí,jen ten první start.
Novej palivák,vstřiky v Pentu-ok,Diagnostika bez závad,EGR OFF,
mám otázečku jaký tlak má bejt na railu při volnoběhu,mě to běží na cca 350 barech,při tom problému když zakopává vyletává až na cca 750bar,raději se ptám,páč regulační ventil na vysokotlak není nejlevnější.
Já vidím jen pod nadobkou podtlaku táhlo se kterým když pohýbu,tak vidím na saní že mě chodí klapky.jurki888 píše:rozoberes skrtiacu klapku a tam to zo zadu zbadas odpojis tiahlo a nechas ich otvorene.azvrchu to zalievam tekutim kovom
Ty klapky něco ovládá? Proč to zlobí,mě to teď startuje a běží zase hezky.
Ahoj,tak mám nový poznatek.... Když auto vždy ráno jen nastartuješ a muže byt i skoro mráz,chytne krásně,pravidelně,zkoušel sem snad 2Dny ráno a večer a vždy ok... ale jakmile do auta sedneš nastartuješ.... jedeš projed-ohřeješ na 90C(tím se udělá tlak v chladícím okruhu) a pak vypneš,zkusíš za cca 8hod,už po startu chvilku taročíjurki888 píše:ano odpoj to tiahlo od toho motorceku neviem pre co to blbne asi za to sem tak zaseone
To mě přivádí na myšlenku,co když prolíná někde prasklinkou v těsnění nedej bože v hlavě voda do spalovacího prostoru a pak po startu než se to vyhází tak to chrchlá?
Vodu když je nadobka otevřená to ven netlačí,když je zavřena,tak se po ohřátí cca o 2cm zvedne hladina....
Já už su bezradný,dělej na tom hlavu jen tak od pasu,co myslíš????
Na hladinu moc nespoléhej. Pokud auto bíle nekouří, nepřehřívá se, dobře topí a voda neubývá, není co řešit. Kdyby to tarokování dělala voda, muselo by auto bíle pokuřovat. A bacha na plný výfuk vody, který je tam z důvodů krátkých tras a velkých změn teplot..Vem ho za oči , otevři ho na 150 km/h , ujeď aspoň v podobném tempu 20 km , zapni topení a sleduj budíky.. 
nepropadat panice...
Z výfukem plným vody by auto takto nejelo... jede to jak prase... Je to v automatu ale zátah dobrej.jericho-3 píše:Na hladinu moc nespoléhej. Pokud auto bíle nekouří, nepřehřívá se, dobře topí a voda neubývá, není co řešit. Kdyby to tarokování dělala voda, muselo by auto bíle pokuřovat. A bacha na plný výfuk vody, který je tam z důvodů krátkých tras a velkých změn teplot..Vem ho za oči , otevři ho na 150 km/h , ujeď aspoň v podobném tempu 20 km , zapni topení a sleduj budíky..
Právě že tu chvíli při tom taročení z toho vyběhne bílej kouř,nemyslím si,že tam ta voda jde pořád,ale jen když to ohrejes,je to natlakované a pak to do rána chládne...
Majitel dojel poprve,že mu ubylo moc vody a ohřál to na 120 stupňu,měl upadlý ovzdušnovací šroubek na hadici do topení.... unik.Opraveno dolito ovzdušněno,voda na max,už tehdy povídal o problemech s tím startem.
Odjel a prijel po cca týdnu,že by na to chtěl přijít proc to tak blbe chytá a vody tam bylo zase pod minimem,otázka je,jestli si to jen nesedlo.
Jo,jo to se stává, když se motor trochu připaří, tak potom nic normálně to funguje, ale třeba při větším kouři nebo stání na křižovatce, kdy se zvedne teplota, frkne-uteče tlak z válce , vlítne do systému, zavzdušní jej , motor pokouří, někdy i zakolísá a jede se dál..Jestli tam měl 120 , tak to bude asi jak píšeš. zkusil bych zatepla jak jsou dotažené šrouby hlavy..Jak půjdou utáhnout, musí to dolu, může být prohlá hlava nebo těsnění-ale plech jen tak neulítne..
Je to právě dilema nedělat zbytečnou práci..
Je to právě dilema nedělat zbytečnou práci..
nepropadat panice...
já dělal totiž kdysi něco podobnýho na Roveru,ale benzín... Ten dělal to samé,špatný start po zchládnutí ohřáteho motoru,pak starty celý den po sobě v krátkých intervalech dobrý...Palica šla dolů a v plechovém těsnění byla prasklina,chlad.kapalina šla do spalovacího prostoru a než to vyhořelo tak jeden válec chvílu šel nešel...jericho-3 píše:Jo,jo to se stává, když se motor trochu připaří, tak potom nic normálně to funguje, ale třeba při větším kouři nebo stání na křižovatce, kdy se zvedne teplota, frkne-uteče tlak z válce , vlítne do systému, zavzdušní jej , motor pokouří, někdy i zakolísá a jede se dál..Jestli tam měl 120 , tak to bude asi jak píšeš. zkusil bych zatepla jak jsou dotažené šrouby hlavy..Jak půjdou utáhnout, musí to dolu, může být prohlá hlava nebo těsnění-ale plech jen tak neulítne..![]()
Je to právě dilema nedělat zbytečnou práci..