Fabia RS Tdi asz-čidlo teploty chladící kapaliny
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Fabia RS Tdi asz-čidlo teploty chladící kapaliny
Prosím poradte, kde najdu na motoru asz-1.9Tdi 96kw čidlo-snímač teploty chladí kapaliny. Mám ho koupené již, chystám se na výměnu, zběžně sem to nenašel..Díky moc
Naposledy upravil(a) NOB dne 01 říj 2013, 19:36, celkem upraveno 1 x.
super to sem potreboval vedet sice sem to zrovna nasel na jednom webu,ale dobre. prej se blbe meni je tak?
uvazuju taky o vymene,protoze zaprve kdyz mi diagnostika ukazuje okolo 60 stupnu budik se sotva hne od nuly, zadruhe i dkyz je novej termostat,tak se motor nezahreje nad nejakych 82 stupnu a to mluvim o lete coz je taky podivne a zatreti mi nefunguje zhaveni jakoby si motor myslel,ze je motor teply:D,ale to nejak si nejak protireci s tim co sem napsal zejo.
uvazuju taky o vymene,protoze zaprve kdyz mi diagnostika ukazuje okolo 60 stupnu budik se sotva hne od nuly, zadruhe i dkyz je novej termostat,tak se motor nezahreje nad nejakych 82 stupnu a to mluvim o lete coz je taky podivne a zatreti mi nefunguje zhaveni jakoby si motor myslel,ze je motor teply:D,ale to nejak si nejak protireci s tim co sem napsal zejo.
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
pojistka a vytáhnout ale jestli se na to necejtíš svěř to radši servisu bacha je tam gumička co to těsní
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
to tesneni neni u novyho cidla? jaky je cislo toho tesneni pripadne.jo a jak je TDI citlivy na nahradni vyrobce cidel? nevim jaky vybrat mame v nabidce asi 15
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
nejrdši dávám origo a těsnění si beru k tomu a objednávám v dílech kde jen řeknu že to chci i těsněním....
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
aha:D no ja zkusim ten zhavic a pak uvidim. ted me zase kamos presvedcuje,ze TDI startuje taky bez zhaveni jako CR. ja mam to cidlo skladem od VERNETU tam tesneni asik nebude
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
TDI bez žhavení nastartuje i v -23 osobní test na slovensku start po 2denním stání
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
ale prosim te az tak ne. sleduju videa a vseci zhavi 3x uz pri -15 a pak to startuje daleko hur jak to moje. musim vyjet smesky co mam v nadrzi a nalit vervu a poradne to protahnout pripadne na procisteni vstriku pres palivak jakoby
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Musíš mít v pořádku trysky předvstřik baterku starter a v nádrži naftu pak to to čapne jako prd
až bude zima stav se ukážu ti jak to má vypadat....
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
ted sem odpojil cidlo a zhavilo to,takze zhaveni asi bude OK. chytlo to uplne krasne,ale nemuzu dleat zavery,protoze auto pred 4 hodinama ujelo 5 km.
to cidlo se bude menit desne malem sem ten konektor neodpojil. hele muzu bez toho zapojenyho cidla normalne jet? a jak poznam,ze je pripadne vadne?
to cidlo se bude menit desne malem sem ten konektor neodpojil. hele muzu bez toho zapojenyho cidla normalne jet? a jak poznam,ze je pripadne vadne?
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
čidlo poznáš že je vadné pouze vagem v měřených hodnotách skupina 007...někdy se vypíše chyba,ale tokdyž je elektricky přerušeno (např odpojeno)....jsou tam čidla tři.palivo,vzduch a kapalina.ta je v posledním okně.za studena musí všechny tři ukazovat cca stejně...po zahřátí na provozní teplotu je voda cca 85st,palivo ovlivněno teplem motoru asi 42st a i ten vzduch bývá ovlivněn teplem cca 32st (toť mé poslední měření v + 15st) samozřejmě může se to různě lišit podle momentálních podmínek...netvrdím,že je to vždy takhle...žhavení před startem se spíná pokud je teplota menší než +5st....TDi pokud je v pořádku,je nový filtr a hlavně kvalitní nafta chytne bez žhavení i v mrazech,ale lepší je,když žhavení funguje tak,jak má...pokud odpojíš konektor čidla,řj si myslí že je mínus kdovíkolik,tak žhavení sepne na max dobu...to se pak nediv,že ti to krásně chytne...já dávám taky origo.číně nevěřím...okroužek taky raději nový.jezdit s odpojeným,no nouzově můžeš,ale vypíše se ti chyba v řj a podle mě to ovlivní spotřebu (tady si nejsem jistý,jestli řj nepřevezme nouzově hodnotu od čidla paliva).kdyžtak někdo doplňte
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
tak sem s tim ted jel s odpojenym cidlem spotreba nepatrne vyssi asi o pul litra. jede to asi lip nouzak to neni urcite spis tam de fakt bohata davka paliva.
me VAG ukazuje teplotu vody i v lete max nejakych 82 ted v zime se neohreje pres 75 a muzu jezdit jak chcu. termostat je 2x novej. zadelany chladic. palivak sem jeste nemenil chstam se na to. jo a jeste k te teplote teplot paliva byva pres 50 mel sem aj 69 to nevim jestli je dobry.takze cidlo teda asi menit nemusim. chci dat ted plnou VERVY,ale mam proad nejakou naftu bokem,tak je nadrz nekonecna:D zitra namontuju novy zhavic
me VAG ukazuje teplotu vody i v lete max nejakych 82 ted v zime se neohreje pres 75 a muzu jezdit jak chcu. termostat je 2x novej. zadelany chladic. palivak sem jeste nemenil chstam se na to. jo a jeste k te teplote teplot paliva byva pres 50 mel sem aj 69 to nevim jestli je dobry.takze cidlo teda asi menit nemusim. chci dat ted plnou VERVY,ale mam proad nejakou naftu bokem,tak je nadrz nekonecna:D zitra namontuju novy zhavic
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ty máš příhřev vody? funguje? jinak já bych asi zkusil nové čidlo vody,jak píšeš,že máš koupené...podle mě ti to pomůže...co egr,nemáš zaslepený? to taky pak ovlivní ohřívání motoru v zimě
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23