elektrický ohrev 220V pre TDi
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 987
- Registrován: 15 črc 2010, 16:45
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 987
- Registrován: 15 črc 2010, 16:45
zdá sa že téma, alebo prispievatelia sú vyčerpaní . Ďakujem všetkým za pomoc , rady a postrehy.
Preverím kde a ako je umiestnená v bloku mrazová poistka a tiež ,či je možné namiesto nej inštalovať vyhrievacie teleso. Toto riešenie nie je najjednoduchšie , ale určite najlacnejšie a najspoľahlivejšie.
Preverím kde a ako je umiestnená v bloku mrazová poistka a tiež ,či je možné namiesto nej inštalovať vyhrievacie teleso. Toto riešenie nie je najjednoduchšie , ale určite najlacnejšie a najspoľahlivejšie.
A3/TDI AGR 66kw/r 1998/EGR OFF .Návšteva servisu je posledný zúfalý pokus o spojazdnenie auta.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 987
- Registrován: 15 črc 2010, 16:45
V jednom z predošlých príspevkov som písal, že pred rokmi som mal niekoľko T603 a tam som si rozkoše s teplovzdušným " bufíkom" užil.Je jasné, že ak niekto parkuje na ulici ( myslím že väčšina) a nemá tam prístup k 220V , potom každé iné riešenie je lepšie ako nič.Mne primárne nejde o teplo v aute, pretože po štarte zapnem vyhrievanie sedačiek a po 5. km začína kúriť. Nápad s ohrevom je prejav súcitu s motorom a baterkou.Čert píše:Jestli není lepší a jednodušší namontovat teplovzdušné topení typu Air Top. Nejsem závislý na vnější elektřině, parkuji na ulici. Mám odmrazené, popř. suchá okna, teplo v autě, ovšem pokud nemám vyloženě problémy se starty v zimě.
A3/TDI AGR 66kw/r 1998/EGR OFF .Návšteva servisu je posledný zúfalý pokus o spojazdnenie auta.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 987
- Registrován: 15 črc 2010, 16:45
Napíš prosím cenu bez montáže a tiež ako je to možné od Teba kúpiť .Martinsek píše:Mám tělísko 1 Kw komplet s čerpadlem a termostatem. Montuje se to na okruh topení a motor..cena s montáží 3 000.Kč. Už jsem jich namontoval více..Hlavně VW 1.9 TDI.. ale třeba i do IVECO Daily.
A3/TDI AGR 66kw/r 1998/EGR OFF .Návšteva servisu je posledný zúfalý pokus o spojazdnenie auta.
Trochu oprášim túto tému. Nemá nikto skúsenosť s ohrevom olejovej vane na 1,9 TDI PD 77KW BLS ?
http://www.defa.com/file/1cc8db320161/413850.pdf

http://www.defa.com/file/1cc8db320161/413850.pdf

EX......Seat Altea XL 2007 >>> 1.9 77kW PD BLS, DPF-ON...
Škoda Karoq Style+ 2018 >>> 1.5 TSI 110kW DADA >>> 7AT DQ200
Škoda Fabia Elegance 2008 >>> 1.9 TDI 77kW BSW
Škoda Karoq Style+ 2018 >>> 1.5 TSI 110kW DADA >>> 7AT DQ200
Škoda Fabia Elegance 2008 >>> 1.9 TDI 77kW BSW
Já mam elektrický ohřev na 12V
7 žhaviček do vody. Chtělo to 140 altík, 100 ah baterku a dobrý.
Při teplotách kolem nuly to po 1 km topí za 5km mam ohřáto na 90.
Jen to neni do města. několikrát pák km cesta a baterka KO
7 žhaviček do vody. Chtělo to 140 altík, 100 ah baterku a dobrý.
Při teplotách kolem nuly to po 1 km topí za 5km mam ohřáto na 90.
Jen to neni do města. několikrát pák km cesta a baterka KO

R. LAGUNA II 2,0 DCi 110 KW 530 TIS KM
O1 SLX RV 8.96 Jedna z prvníchTDi :AGR, Vstřiky 502 FB + úprava ECU RudisTDic. 1,2bar, EGR off, kat ON,dlouhá 5 ka.
EX AR 147 JTD 85 kw
EX B5 Synro 1,9 TDi AFN combi
O1 SLX RV 8.96 Jedna z prvníchTDi :AGR, Vstřiky 502 FB + úprava ECU RudisTDic. 1,2bar, EGR off, kat ON,dlouhá 5 ka.
EX AR 147 JTD 85 kw
EX B5 Synro 1,9 TDi AFN combi
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 987
- Registrován: 15 črc 2010, 16:45
Pravidelne aktuálna téma ak teplota klesne hlboko pod nulu . Ja som však problém vyriešil pred dvoma mesiacmi a namontoval som toto :
http://allegro.pl/podgrzewacz-grzalka-c ... 84968.html
Spokojnosť s výkonom . Z nuly na 40 za polhodiny . Štart ako v lete a je to výrazne poznať na spotrebe. Komfort obsluhy som zabezpečil dialkovým ovládaním zasuvky .
http://allegro.pl/podgrzewacz-grzalka-c ... 84968.html
Spokojnosť s výkonom . Z nuly na 40 za polhodiny . Štart ako v lete a je to výrazne poznať na spotrebe. Komfort obsluhy som zabezpečil dialkovým ovládaním zasuvky .
A3/TDI AGR 66kw/r 1998/EGR OFF .Návšteva servisu je posledný zúfalý pokus o spojazdnenie auta.