elektrický ohrev 220V pre TDi

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
senioring1
Přispěvovatel
Příspěvky: 987
Registrován: 15 črc 2010, 16:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od senioring1 »

to: Johny RS. Ja som na tom linku vyčítal, že doprava na Slovensko je zadarmo. Alebo sa mýlim?
A3/TDI AGR 66kw/r 1998/EGR OFF .Návšteva servisu je posledný zúfalý pokus o spojazdnenie auta.
senioring1
Přispěvovatel
Příspěvky: 987
Registrován: 15 črc 2010, 16:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od senioring1 »

zdá sa že téma, alebo prispievatelia sú vyčerpaní . Ďakujem všetkým za pomoc , rady a postrehy.
Preverím kde a ako je umiestnená v bloku mrazová poistka a tiež ,či je možné namiesto nej inštalovať vyhrievacie teleso. Toto riešenie nie je najjednoduchšie , ale určite najlacnejšie a najspoľahlivejšie.
A3/TDI AGR 66kw/r 1998/EGR OFF .Návšteva servisu je posledný zúfalý pokus o spojazdnenie auta.
Uživatelský avatar
Čert
Přispěvovatel
Příspěvky: 867
Registrován: 26 led 2006, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Prágl

Příspěvek od Čert »

Jestli není lepší a jednodušší namontovat teplovzdušné topení typu Air Top. Nejsem závislý na vnější elektřině, parkuji na ulici. Mám odmrazené, popř. suchá okna, teplo v autě, ovšem pokud nemám vyloženě problémy se starty v zimě. :kun:
senioring1
Přispěvovatel
Příspěvky: 987
Registrován: 15 črc 2010, 16:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od senioring1 »

Čert píše:Jestli není lepší a jednodušší namontovat teplovzdušné topení typu Air Top. Nejsem závislý na vnější elektřině, parkuji na ulici. Mám odmrazené, popř. suchá okna, teplo v autě, ovšem pokud nemám vyloženě problémy se starty v zimě. :kun:
V jednom z predošlých príspevkov som písal, že pred rokmi som mal niekoľko T603 a tam som si rozkoše s teplovzdušným " bufíkom" užil.Je jasné, že ak niekto parkuje na ulici ( myslím že väčšina) a nemá tam prístup k 220V , potom každé iné riešenie je lepšie ako nič.Mne primárne nejde o teplo v aute, pretože po štarte zapnem vyhrievanie sedačiek a po 5. km začína kúriť. Nápad s ohrevom je prejav súcitu s motorom a baterkou.
A3/TDI AGR 66kw/r 1998/EGR OFF .Návšteva servisu je posledný zúfalý pokus o spojazdnenie auta.
Uživatelský avatar
Čert
Přispěvovatel
Příspěvky: 867
Registrován: 26 led 2006, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Prágl

Příspěvek od Čert »

Souhlasím. Každý máme nějakou prioritu. Já jezdím do práce / z práce po 7km a jsem rád, když nemám celou cestu u nosu nudli...
Když odejde baterka nebo motor, koupím jiný ale zdraví mám jen jedno.
Martinsek
Přispěvovatel
Příspěvky: 81
Registrován: 24 led 2006, 21:11
Odpovědi: 0
Bydliště: sev.morava

Příspěvek od Martinsek »

Mám tělísko 1 Kw komplet s čerpadlem a termostatem. Montuje se to na okruh topení a motor..cena s montáží 3 000.Kč. Už jsem jich namontoval více..Hlavně VW 1.9 TDI.. ale třeba i do IVECO Daily.Obrázek
Uživatelský avatar
mir77
Aktivista
Příspěvky: 1735
Registrován: 16 zář 2008, 23:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Příspěvek od mir77 »

A zkušenosti? Nějaký čísla? Jak dlouho to musí topit a tak?
Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002

V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
Martinsek
Přispěvovatel
Příspěvky: 81
Registrován: 24 led 2006, 21:11
Odpovědi: 0
Bydliště: sev.morava

Příspěvek od Martinsek »

Má to 1Kw ohřev což je stejně jak se dáva do velkých motoru,tak podle mrazu ale jak je -10 tak to stačí 40 minut až hodina u 1.9 TDI a motor je na 30 stupňů .
Uživatelský avatar
mir77
Aktivista
Příspěvky: 1735
Registrován: 16 zář 2008, 23:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Příspěvek od mir77 »

Díky :)
Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002

V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

To není špatná věc, pro toho, kdo má háklivý zadek a auto před barákem, kde mu nikdo nestáhne proud ..Motor je v pohodě včetně starteru i baterky..
nepropadat panice...
senioring1
Přispěvovatel
Příspěvky: 987
Registrován: 15 črc 2010, 16:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od senioring1 »

Martinsek píše:Mám tělísko 1 Kw komplet s čerpadlem a termostatem. Montuje se to na okruh topení a motor..cena s montáží 3 000.Kč. Už jsem jich namontoval více..Hlavně VW 1.9 TDI.. ale třeba i do IVECO Daily.Obrázek
Napíš prosím cenu bez montáže a tiež ako je to možné od Teba kúpiť .
A3/TDI AGR 66kw/r 1998/EGR OFF .Návšteva servisu je posledný zúfalý pokus o spojazdnenie auta.
Uživatelský avatar
CATDAVID
Aktivista
Příspěvky: 1104
Registrován: 16 kvě 2007, 21:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Olomouc-Litovel

Příspěvek od CATDAVID »

GII-PD 96kw -drobnosti +soft TDIFUN 293ps/525Nm,
TEL: 603742155
EMAIL: cat.david@seznam.cz
Tiger23
Přispěvovatel
Příspěvky: 687
Registrován: 09 říj 2007, 18:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od Tiger23 »

Trochu oprášim túto tému. Nemá nikto skúsenosť s ohrevom olejovej vane na 1,9 TDI PD 77KW BLS ?
http://www.defa.com/file/1cc8db320161/413850.pdf

Obrázek
EX......Seat Altea XL 2007 >>> 1.9 77kW PD BLS, DPF-ON...
Škoda Karoq Style+ 2018 >>> 1.5 TSI 110kW DADA >>> 7AT DQ200
Škoda Fabia Elegance 2008 >>> 1.9 TDI 77kW BSW
maiello
Přispěvovatel
Příspěvky: 553
Registrován: 03 pro 2007, 20:14
Odpovědi: 0
Bydliště: Doksy + Praha

Příspěvek od maiello »

Já mam elektrický ohřev na 12V
7 žhaviček do vody. Chtělo to 140 altík, 100 ah baterku a dobrý.

Při teplotách kolem nuly to po 1 km topí za 5km mam ohřáto na 90.

Jen to neni do města. několikrát pák km cesta a baterka KO :D
R. LAGUNA II 2,0 DCi 110 KW 530 TIS KM
O1 SLX RV 8.96 Jedna z prvníchTDi :AGR, Vstřiky 502 FB + úprava ECU RudisTDic. 1,2bar, EGR off, kat ON,dlouhá 5 ka.
EX AR 147 JTD 85 kw
EX B5 Synro 1,9 TDi AFN combi
senioring1
Přispěvovatel
Příspěvky: 987
Registrován: 15 črc 2010, 16:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od senioring1 »

Pravidelne aktuálna téma ak teplota klesne hlboko pod nulu . Ja som však problém vyriešil pred dvoma mesiacmi a namontoval som toto :
http://allegro.pl/podgrzewacz-grzalka-c ... 84968.html

Spokojnosť s výkonom . Z nuly na 40 za polhodiny . Štart ako v lete a je to výrazne poznať na spotrebe. Komfort obsluhy som zabezpečil dialkovým ovládaním zasuvky .
A3/TDI AGR 66kw/r 1998/EGR OFF .Návšteva servisu je posledný zúfalý pokus o spojazdnenie auta.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“