BMW 325 TD TDS

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Registrován: 01 čer 2007, 22:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od oldaf »

Napuram píše:A jak máš řešené to původní provedení? Ono zvětšit průměr talíře o 2mm udělá mordu v celkovém průtoku...ale stejně tak zdvih vačky. Ale jak bys´ toho dosáhnul? Ono ventil z lokomotivy je velmi variabilní věc, dá se z něho vytočit ledasco. Zdvih vačky jedině navařením původní, a to teda už jsem viděl vystrouhaných vaček v tomto provedení. Asi se hloupě ptám, ale máš zahlazené všechny hrany u všech přírub? S plastelínou, dremlem a nekonečným mořem času člověk zvládne i s původním vyplachováním udělat divy.
Právě že opačně, navařovat vačku je nesmysl, dělá se to podbroušením původní vačky, s tím už jsem laboroval před 10-ti rokama na motoru M30 a M21. Vačku z M30 mám ještě dodnes uloženou. Změní se tím úplně celá charakteristika motoru, chová se to pak úplně jinak než sériovej motor. Slícování všech přechodů je základ, Dokonce i na spoje gumových hadic mám vysoustružené trubky do úhlu aby se tam vzduch nevířil.
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
dawe2706
Aktivista
Příspěvky: 1103
Registrován: 06 čer 2008, 06:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od dawe2706 »

mev1 píše:
dawe2706 píše:na 300ps by mělo být už víc než 600Nm.. Beru to podle svého...ale to by měla ukázat brzda..
zase ale počítej s tím, že je to předkomůrka a jak měl ten na youtube gt32 tak tam měl na tlaku 2,2baru 280hp a necelých 500Nm takže to asi nebude tak vysoké jak u tebe
No ,ale třeba na Omeze jsem měl 209ps a 429Nm...Zase je fakt,že tam nebylo obtokový turbo.
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
mev1
Přispěvovatel
Příspěvky: 332
Registrován: 15 úno 2012, 19:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Hranice

Příspěvek od mev1 »

no co se týče dávky paliva tak třeba Olda je už téměř na max takže by nebylo špatné ještě přidat, ale z 12mm hlavy už víc nedostane a co se týče vzduchu tam je pořád co dohánět, ale tlakem na turbu už to taky nepůjde přece jen pokoušet to přez 3bary je blbost takže je poslední možnost a to množství kyslíku takže to chce nasáváný vzduch za turbem ochlazovat... jinak co se týče hlavy ventylů a vačky tak doufám, že to finance dovolí a udělám to stejně jak planuje tds king Olda :-)
BMW e36 325Mtds, race mechanika by Oldaf, podávačka 800l/h 3,6baru, turbo serie 2.2baru bez přidavače 2.5bar+ s přidavačem, duralová jednohmota 8kg, podvozek M3 3.2 + strongflex
BMW e46 330d 150kw kompletní Mpaket ERG off cca 230hp
Fabia 1.9 SDI 47kw
mev1
Přispěvovatel
Příspěvky: 332
Registrován: 15 úno 2012, 19:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Hranice

Příspěvek od mev1 »

dawe2706 píše:
mev1 píše:
dawe2706 píše:na 300ps by mělo být už víc než 600Nm.. Beru to podle svého...ale to by měla ukázat brzda..
zase ale počítej s tím, že je to předkomůrka a jak měl ten na youtube gt32 tak tam měl na tlaku 2,2baru 280hp a necelých 500Nm takže to asi nebude tak vysoké jak u tebe
No ,ale třeba na Omeze jsem měl 209ps a 429Nm...Zase je fakt,že tam nebylo obtokový turbo.
mě by docela zajímaly parametry mojí e36ky jak sme ji doladily s 2260kou a byla v nejlepší formě to znamená konec roku 2012 myslím, že tam musel ten krouták byt dost zajímavý byla to fakt lokomotiva od 2000rpm
BMW e36 325Mtds, race mechanika by Oldaf, podávačka 800l/h 3,6baru, turbo serie 2.2baru bez přidavače 2.5bar+ s přidavačem, duralová jednohmota 8kg, podvozek M3 3.2 + strongflex
BMW e46 330d 150kw kompletní Mpaket ERG off cca 230hp
Fabia 1.9 SDI 47kw
dawe2706
Aktivista
Příspěvky: 1103
Registrován: 06 čer 2008, 06:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od dawe2706 »

mev1 píše:
dawe2706 píše:
mev1 píše: zase ale počítej s tím, že je to předkomůrka a jak měl ten na youtube gt32 tak tam měl na tlaku 2,2baru 280hp a necelých 500Nm takže to asi nebude tak vysoké jak u tebe
No ,ale třeba na Omeze jsem měl 209ps a 429Nm...Zase je fakt,že tam nebylo obtokový turbo.
mě by docela zajímaly parametry mojí e36ky jak sme ji doladily s 2260kou a byla v nejlepší formě to znamená konec roku 2012 myslím, že tam musel ten krouták byt dost zajímavý byla to fakt lokomotiva od 2000rpm
jj to tlačilo dobře do sedačky. Byl tam hodně znát ten váhovej rozdíl mezi Omegou a E36..hlavně na těch časech. Škoda toho Olomouce.Tam vím,že je každej rok stejná časomíra i dráha (né jako ve Vyškově) a tak i když jsem už Omegu neměl,tak by se daly porovnat časy.
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Registrován: 01 čer 2007, 22:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od oldaf »

mev1 píše:no co se týče dávky paliva tak třeba Olda je už téměř na max takže by nebylo špatné ještě přidat, ale z 12mm hlavy už víc nedostane a co se týče vzduchu tam je pořád co dohánět, ale tlakem na turbu už to taky nepůjde přece jen pokoušet to přez 3bary je blbost takže je poslední možnost a to množství kyslíku takže to chce nasáváný vzduch za turbem ochlazovat... jinak co se týče hlavy ventylů a vačky tak doufám, že to finance dovolí a udělám to stejně jak planuje tds king Olda :-)
Max paliva tam ještě zdaleka není :D rezerva tam furt je ale nedá se to v tom motoru využít pokud se nezlepší vyplachování motoru. Musím udělat ještě to sání (víš jaký, už na něj mám materiál a příruby) A pak už jen to zrychlit okolo ventilů, aby to šlo rychleji dovnitř i ven :D A cenově to ani nevyjde na raketu, na to kolik se do toho už nacpalo je to maličkost, vždyť to znáš i u sebe :D
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
dawe2706
Aktivista
Příspěvky: 1103
Registrován: 06 čer 2008, 06:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od dawe2706 »

oldaf píše:
mev1 píše:no co se týče dávky paliva tak třeba Olda je už téměř na max takže by nebylo špatné ještě přidat, ale z 12mm hlavy už víc nedostane a co se týče vzduchu tam je pořád co dohánět, ale tlakem na turbu už to taky nepůjde přece jen pokoušet to přez 3bary je blbost takže je poslední možnost a to množství kyslíku takže to chce nasáváný vzduch za turbem ochlazovat... jinak co se týče hlavy ventylů a vačky tak doufám, že to finance dovolí a udělám to stejně jak planuje tds king Olda :-)
Max paliva tam ještě zdaleka není :D rezerva tam furt je ale nedá se to v tom motoru využít pokud se nezlepší vyplachování motoru. Musím udělat ještě to sání (víš jaký, už na něj mám materiál a příruby) A pak už jen to zrychlit okolo ventilů, aby to šlo rychleji dovnitř i ven :D A cenově to ani nevyjde na raketu, na to kolik se do toho už nacpalo je to maličkost, vždyť to znáš i u sebe :D
Já jsem do Omega nasypal 100000,- (LOL) a to jsem zdaleka nebyl tak daleko,jak jste teť (rofl)
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Registrován: 01 čer 2007, 22:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od oldaf »

dawe2706 píše:
mev1 píše:
dawe2706 píše: No ,ale třeba na Omeze jsem měl 209ps a 429Nm...Zase je fakt,že tam nebylo obtokový turbo.
mě by docela zajímaly parametry mojí e36ky jak sme ji doladily s 2260kou a byla v nejlepší formě to znamená konec roku 2012 myslím, že tam musel ten krouták byt dost zajímavý byla to fakt lokomotiva od 2000rpm
jj to tlačilo dobře do sedačky. Byl tam hodně znát ten váhovej rozdíl mezi Omegou a E36..hlavně na těch časech. Škoda toho Olomouce.Tam vím,že je každej rok stejná časomíra i dráha (né jako ve Vyškově) a tak i když jsem už Omegu neměl,tak by se daly porovnat časy.
Jojo, E36 má výhodu v tý váze, když jsem testoval při ladění Buenovu E36 tak jsem si po chvilce řekl že už na to kašlu , nebo to někde rozsekám. Už na tom nebylo poznat jestli to po nějakým zásahu jede líp nebo hůř, jelo to jak sviň furt :D
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
Napuram
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Registrován: 27 říj 2013, 07:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od Napuram »

Dawe ale Tobě zase nikdo neupře, že jsi v ČR vznítil prapor TDS. Spousty lidí, co se do podobných volovin pouštějí, jsi inspiroval svou Omegou. Takže investice neinvestice, pokud děcka nežerou trávu, tak děkuji.
E36 TDS el.pumpa 10mm, K26+výfuk trubka+IC Avia+vložka K&N do origo airboxu+olejový chladič E39 TDS. Zatím 0-100 za 8s @ 1,8 bar.
dawe2706
Aktivista
Příspěvky: 1103
Registrován: 06 čer 2008, 06:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od dawe2706 »

Napuram píše:Dawe ale Tobě zase nikdo neupře, že jsi v ČR vznítil prapor TDS. Spousty lidí, co se do podobných volovin pouštějí, jsi inspiroval svou Omegou. Takže investice neinvestice, pokud děcka nežerou trávu, tak děkuji.
On ještě předemnou byl Oldaf,ale na sprinty nejezdil a tak nebyl tolik "vidět" myslím, bych ani nespočítal,kolik emailů jsme si vyměnily (LOL)
Ale jo.. svým způsobem TDS nikdo neladil,protože jim přeci praskají hlavy (rofl) (rofl) (rofl) (rofl)
Posun a znovuzrození se stalo až ve chvíli,kdy byla sehnatelná 12mm hlava. Pak se to rozjeo a fičí to pořád. 8)
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
mev1
Přispěvovatel
Příspěvky: 332
Registrován: 15 úno 2012, 19:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Hranice

Příspěvek od mev1 »

dawe2706 píše:
Napuram píše:Dawe ale Tobě zase nikdo neupře, že jsi v ČR vznítil prapor TDS. Spousty lidí, co se do podobných volovin pouštějí, jsi inspiroval svou Omegou. Takže investice neinvestice, pokud děcka nežerou trávu, tak děkuji.
On ještě předemnou byl Oldaf,ale na sprinty nejezdil a tak nebyl tolik "vidět" myslím, bych ani nespočítal,kolik emailů jsme si vyměnily (LOL)
Ale jo.. svým způsobem TDS nikdo neladil,protože jim přeci praskají hlavy (rofl) (rofl) (rofl) (rofl)
Posun a znovuzrození se stalo až ve chvíli,kdy byla sehnatelná 12mm hlava. Pak se to rozjeo a fičí to pořád. 8)
Dawe ale výš dobře, že nebýt tebe tak ted nejsem tam kde sem, tobě vděčím za moc, ty jsi mě dostal na ty závody a díky tobě mělo tds tento rok malem titul mistra čr jen škoda, že jsem pak urval na olomouci ten motor... pak jsem to rozkuchnul a od te doby to moc ani nejelo, ale pokud buh da na jaře jsem zase na závodní dráze a to se budou teprv dít věci, ja toho FUNA jednou dostanu :-D to jsem si odpřísahl :-D a to bud normalně nebo šahnu zas po nitru, tentokrat natvrdo bez trysky :-D jinak Oldo ohledně toho sani budeš to dělat teda s toho nerezu jak sme se bavili nebo hlinik?
BMW e36 325Mtds, race mechanika by Oldaf, podávačka 800l/h 3,6baru, turbo serie 2.2baru bez přidavače 2.5bar+ s přidavačem, duralová jednohmota 8kg, podvozek M3 3.2 + strongflex
BMW e46 330d 150kw kompletní Mpaket ERG off cca 230hp
Fabia 1.9 SDI 47kw
Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Registrován: 01 čer 2007, 22:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od oldaf »

Nerez:-)
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
mev1
Přispěvovatel
Příspěvky: 332
Registrován: 15 úno 2012, 19:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Hranice

Příspěvek od mev1 »

oldaf píše:Nerez:-)
jak budeš mit chvilku poslal bys mi ty fotky s toho hliniku jak sme se bavili zkusim tu druhou možnost :-)
BMW e36 325Mtds, race mechanika by Oldaf, podávačka 800l/h 3,6baru, turbo serie 2.2baru bez přidavače 2.5bar+ s přidavačem, duralová jednohmota 8kg, podvozek M3 3.2 + strongflex
BMW e46 330d 150kw kompletní Mpaket ERG off cca 230hp
Fabia 1.9 SDI 47kw
Uživatelský avatar
Tony1988
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Registrován: 24 říj 2013, 23:42
Odpovědi: 0

Příspěvek od Tony1988 »

mev1 píše:No pokud ti staci jen 170koni tak nemusis nijak moc laborovat, to dostanes i ze seriovyho turba pouze chipem, takze podle me pro tebe bude idealka ta GT2056v a myslim ze pokud das cidlo tlaku do 3baru vcetne atmosferickeho tak budes moct jit s tlakem nekde kolem 1.7baru a pokud na to udelas dobry chip na brzde tak tam bude nejspis o dost vic nez jen 170koni... Jinak my jsme to prekopavali na mechaniky kvuli moznosti si to kdykoli preladit, ale pokud udelas jeden setup na kterem zustanes a ten si nechas na brzde upravit a zmenit na nej mapy v ridici jednotce tak nebude problem ani s elektrikou, jinak GT2260v je na seriove cerpadlo s 10mm hlavou i po chipu dost velka a nabeh je pozde, dost to zlepsi vetsi ice a vetsi vedeni vzduchu ale i jak s 12mm hlavou mam ten nabeh kolem 2tis ot takze nic moc, s tou gt2056v to bude uz nekde kolem 1500ot coz je parada... Ja mam gt2260v protoze se honim za vykonem, ale uz je mi i to male a na tlaku 2.1baru mam celkem vysoky EMP...
Zdravím máte někdo zkušenosti s 325tds s elektrickým čerpadlem chtěl bych tam dát větší turbo ale nevím jestli bude stačit plná dávka nafty co se nastaví na řídící jednotce.Nechtěl bych propálit pisty.Chtěl bych tam dát tohle turbo Turbodmychadlo MAN L2000 114kW 53269886206 díky za info
Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Registrován: 01 čer 2007, 22:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od oldaf »

mev1 píše:
oldaf píše:Nerez:-)
jak budeš mit chvilku poslal bys mi ty fotky s toho hliniku jak sme se bavili zkusim tu druhou možnost :-)
Obrázek
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
Odpovědět

Zpět na „BMW“