vibrování celé karoserie při akcelerace
Moderátoři: šulda, Moderátoři
vibrování celé karoserie při akcelerace
Ahoj kluci. dělá mi to už hrozně dlouho. tak tedy k problému:
při akceleraci se mi rozvibruje celé auto (hlavně při větším zatížení auta to dělá furt., a když jedu sám tak taky ale míň (nejvíce je to vidět na palubovce, cítím to i v nohách) hlavně tedy od 3 stupně
když to šolíchám a jenom udržuji rychlost tak je to krása nic nevibruje
mám největší obavy že je to setrvačník. moc se mi do toho nechce raději bych si byl víc jak 60 % jist. Pak jsem slyšel že to mohou dělat poloosy
tak chlapi prosím vás ujasněte mi tu někdo co by dělali poloosy a co by dělal setrvačník. (spojka je OK) tušim že tam bude dvouhmota je to seat leon tdi 1.9 ALH r.v 2001 mám tam chip (detonace to snad nebude)
moc vám díky
při akceleraci se mi rozvibruje celé auto (hlavně při větším zatížení auta to dělá furt., a když jedu sám tak taky ale míň (nejvíce je to vidět na palubovce, cítím to i v nohách) hlavně tedy od 3 stupně
když to šolíchám a jenom udržuji rychlost tak je to krása nic nevibruje
mám největší obavy že je to setrvačník. moc se mi do toho nechce raději bych si byl víc jak 60 % jist. Pak jsem slyšel že to mohou dělat poloosy
tak chlapi prosím vás ujasněte mi tu někdo co by dělali poloosy a co by dělal setrvačník. (spojka je OK) tušim že tam bude dvouhmota je to seat leon tdi 1.9 ALH r.v 2001 mám tam chip (detonace to snad nebude)
moc vám díky
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 495
- Registrován: 08 pro 2012, 21:23
rozhodne to zkusim z nizkych otacek do vyssich a treba tak na 4 stupen od 1500 vis ? je to svinstvo pro setrvak ale ok
ja davam plnej od 1900 otacek
dela to i pri polovicnim plynu. zda se mi to vibrovani ze hybe s karoserii ze strany na stranu
ale asi je to nejaky klam
presne tak pri pusteni nohy z plynu je auto v klidu i dojizdeni ke krizovatce je v pohode. ( samozrejme nedojizdim kvalt az do otacek volnobehu..) takze pokud je setrvak OK tak by mel pri akceleraci vibrovat a postupne od vibrovani odpustit? tak poloosy jsou zrejme puvodni auto ma 300 000.




-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 495
- Registrován: 08 pro 2012, 21:23
to je kloub na ose, jak rikam vnitrni, mel sem to taky, auto se jakoby hybe ze strany na stranu, je to citit i do volantu, ze se rozvibruje, jinak na CC-autodily ho maj za 700 myslim, vyroba SRN
tady
http://www.cc-autodily.cz/kloub-vnitni- ... el=OCTAVIA
kolem 300t odchazej, jinak u me kdyz jsme zkouseli vuly, tak jsme zadnou nezaznamenaly, ale byl to on
tady
http://www.cc-autodily.cz/kloub-vnitni- ... el=OCTAVIA
kolem 300t odchazej, jinak u me kdyz jsme zkouseli vuly, tak jsme zadnou nezaznamenaly, ale byl to on
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 495
- Registrován: 08 pro 2012, 21:23
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 935
- Registrován: 19 črc 2009, 20:47
me to dela u fabie to,ze kdyz jedu okolo 50 vibruje mi volant,kdyz zrychlim vytrati se t. mechosi rikaji,ze to dlea vymlety vnitrni kloub dale mi to vibruje pri rozjezdu podobne jako kdybby byla KO dvouhmota,ale ta tam neni. zkousel sme otacet poloosou a ma brutalni vuly,ale protoze je menena za origo pred asi 2 roky,tak prej KO diferak. nevim nerozumim tomu,ale vibrovat to viubruje pekne pri zatezi kdyz se treba rozjizdim s vozikem
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
vibruje to po celou dobu akcelerace
HUML: na místě to nedělá.. dvouhmota by byla znát i při dojíždění bez plynu na kvalt prý.. a to mi nedělá.
navíc jsem zjistil že když je auto studené tak to není tak moc.jak se zahřeje je to horší ale to muze byt stejne poloosou treba jak se ten kloub zahreje dostane vetsi vuly (roztaznost)
moje teorie jeste jsem to ale nevymenil..
HUML: na místě to nedělá.. dvouhmota by byla znát i při dojíždění bez plynu na kvalt prý.. a to mi nedělá.
navíc jsem zjistil že když je auto studené tak to není tak moc.jak se zahřeje je to horší ale to muze byt stejne poloosou treba jak se ten kloub zahreje dostane vetsi vuly (roztaznost)
