vibrování celé karoserie při akcelerace

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
bandbula
Přispěvovatel
Příspěvky: 81
Registrován: 25 čer 2013, 22:23
Odpovědi: 0

vibrování celé karoserie při akcelerace

Příspěvek od bandbula »

Ahoj kluci. dělá mi to už hrozně dlouho. tak tedy k problému:
při akceleraci se mi rozvibruje celé auto (hlavně při větším zatížení auta to dělá furt., a když jedu sám tak taky ale míň (nejvíce je to vidět na palubovce, cítím to i v nohách) hlavně tedy od 3 stupně
když to šolíchám a jenom udržuji rychlost tak je to krása nic nevibruje
mám největší obavy že je to setrvačník. moc se mi do toho nechce raději bych si byl víc jak 60 % jist. Pak jsem slyšel že to mohou dělat poloosy
tak chlapi prosím vás ujasněte mi tu někdo co by dělali poloosy a co by dělal setrvačník. (spojka je OK) tušim že tam bude dvouhmota je to seat leon tdi 1.9 ALH r.v 2001 mám tam chip (detonace to snad nebude)
moc vám díky
Franciktdi
Přispěvovatel
Příspěvky: 495
Registrován: 08 pro 2012, 21:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od Franciktdi »

setrvak by byl nejznatelnejsi pri prudkem zrychleni z nizkych ot, pak by se mel zklidnit...jestli se vybrace po pusteni plynu zmirni ci zmizi a pri opetovnem seslapnuti se znovu objevi, tak to vidim na vnitrni klouby poloos, spise kloub na vetsi ose...ale samozrejme jen napad
Uživatelský avatar
bandbula
Přispěvovatel
Příspěvky: 81
Registrován: 25 čer 2013, 22:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od bandbula »

rozhodne to zkusim z nizkych otacek do vyssich a treba tak na 4 stupen od 1500 vis ? je to svinstvo pro setrvak ale ok :) ja davam plnej od 1900 otacek :) dela to i pri polovicnim plynu. zda se mi to vibrovani ze hybe s karoserii ze strany na stranu :) ale asi je to nejaky klam :( presne tak pri pusteni nohy z plynu je auto v klidu i dojizdeni ke krizovatce je v pohode. ( samozrejme nedojizdim kvalt az do otacek volnobehu..) takze pokud je setrvak OK tak by mel pri akceleraci vibrovat a postupne od vibrovani odpustit? tak poloosy jsou zrejme puvodni auto ma 300 000.
Franciktdi
Přispěvovatel
Příspěvky: 495
Registrován: 08 pro 2012, 21:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od Franciktdi »

to je kloub na ose, jak rikam vnitrni, mel sem to taky, auto se jakoby hybe ze strany na stranu, je to citit i do volantu, ze se rozvibruje, jinak na CC-autodily ho maj za 700 myslim, vyroba SRN

tady

http://www.cc-autodily.cz/kloub-vnitni- ... el=OCTAVIA

kolem 300t odchazej, jinak u me kdyz jsme zkouseli vuly, tak jsme zadnou nezaznamenaly, ale byl to on
Uživatelský avatar
bandbula
Přispěvovatel
Příspěvky: 81
Registrován: 25 čer 2013, 22:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od bandbula »

dekuji vrele.i za odkaz ke koupi, ale kupuji jenom original tak asi trw diky moc :) sem rad ze to je jen "malickost" snad toto tema bude napomocne i pro ostatni
Uživatelský avatar
bandbula
Přispěvovatel
Příspěvky: 81
Registrován: 25 čer 2013, 22:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od bandbula »

dam vedet zda se problem vyresil ;)
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

originál poloosa u mě cená nová 2500.-
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
bandbula
Přispěvovatel
Příspěvky: 81
Registrován: 25 čer 2013, 22:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od bandbula »

jezdim s tim uz nejakou dobu asi 20tkm je mozne ze to trhani mohlo uz nejak poskodit tisicihran v prevodovce ?
Uživatelský avatar
bandbula
Přispěvovatel
Příspěvky: 81
Registrován: 25 čer 2013, 22:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od bandbula »

lado celou si kupovat nebudu uz mam menenej vnejsi kloub tak je to zbytecne
Franciktdi
Přispěvovatel
Příspěvky: 495
Registrován: 08 pro 2012, 21:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od Franciktdi »

nova cela osa za 2500 je top cena, mozna nejlip koupt ji....protoze original klou bude min 1500 spis vic
jear ewing
Přispěvovatel
Příspěvky: 935
Registrován: 19 črc 2009, 20:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od jear ewing »

Ladas píše:originál poloosa u mě cená nová 2500.-
Jo, jo to je TOP cena jen za originální kloub dáš od Spidana 1100-1200,-Kč ve VW 3000-4000,-Kč
Subaru Forester 2.0D-nemá rád zimu-už je zablaťbůh v praku!
anydraj
Aktivista
Příspěvky: 1422
Registrován: 27 črc 2006, 07:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Island

Příspěvek od anydraj »

Vibruje to 1700-2100 ?
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od sikin1987 »

me to dela u fabie to,ze kdyz jedu okolo 50 vibruje mi volant,kdyz zrychlim vytrati se t. mechosi rikaji,ze to dlea vymlety vnitrni kloub dale mi to vibruje pri rozjezdu podobne jako kdybby byla KO dvouhmota,ale ta tam neni. zkousel sme otacet poloosou a ma brutalni vuly,ale protoze je menena za origo pred asi 2 roky,tak prej KO diferak. nevim nerozumim tomu,ale vibrovat to viubruje pekne pri zatezi kdyz se treba rozjizdim s vozikem
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

u Octavek má ALHčko Sachsáckou dvouhmotu co stojí uplně za hovno a nejčastěji se vys..e tak, že se rozsype to středový složení těch dvou hmot a vibruje to celým autem jak ždímačka, jestli jsou vibrace cítit i když to otůruješ na místě, je to 100% dvouhmota
Uživatelský avatar
bandbula
Přispěvovatel
Příspěvky: 81
Registrován: 25 čer 2013, 22:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od bandbula »

vibruje to po celou dobu akcelerace
HUML: na místě to nedělá.. dvouhmota by byla znát i při dojíždění bez plynu na kvalt prý.. a to mi nedělá.
navíc jsem zjistil že když je auto studené tak to není tak moc.jak se zahřeje je to horší ale to muze byt stejne poloosou treba jak se ten kloub zahreje dostane vetsi vuly (roztaznost) :) moje teorie jeste jsem to ale nevymenil..
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“