BMW 325 TD TDS

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Registrován: 01 čer 2007, 22:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od oldaf »

Obrázek
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
Uživatelský avatar
Bueno
Přispěvovatel
Příspěvky: 106
Registrován: 25 čer 2013, 08:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bueno »

Oldo, vypadá to moc dobře :-) doufám, že necháváš vyrobit víc kusů :D
Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Registrován: 01 čer 2007, 22:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od oldaf »

Bueno píše:Oldo, vypadá to moc dobře :-) doufám, že necháváš vyrobit víc kusů :D
Zatím jen jeden prototyp pro mě :D
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
Uživatelský avatar
Bueno
Přispěvovatel
Příspěvky: 106
Registrován: 25 čer 2013, 08:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bueno »

oldaf píše:
Bueno píše:Oldo, vypadá to moc dobře :-) doufám, že necháváš vyrobit víc kusů :D
Zatím jen jeden prototyp pro mě :D
tak my zatím budeme nedočkavě čekat na postřehy, jak se to bude chovat :-)))
Napuram
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Registrován: 27 říj 2013, 07:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od Napuram »

Šmankote to je krása. S tímhle bych se schoval pod peřinu a zamkl zdevře. Teď mi teprv docvaklo jaký jsi kalibr.
E36 TDS el.pumpa 10mm, K26+výfuk trubka+IC Avia+vložka K&N do origo airboxu+olejový chladič E39 TDS. Zatím 0-100 za 8s @ 1,8 bar.
Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Registrován: 01 čer 2007, 22:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od oldaf »

Ale kdepak, to není můj výrobek ani jsem to nevymyslel , podle toho to jen budu vyrábět :D
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
Uživatelský avatar
Bueno
Přispěvovatel
Příspěvky: 106
Registrován: 25 čer 2013, 08:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bueno »

Vřelé díky uživateli Pirát za kastli.. Budu se o ní starat a udělám z toho zase pěkný a rychlý auto. Převoz proběhl naprosto v pořádku přes celou ČR. Ještě jsem jí neviděl za světla, ale asi mám celou zimu co dělat :D
Uživatelský avatar
Pirat
Sběrač informací
Příspěvky: 35
Registrován: 15 zář 2007, 07:49
Odpovědi: 0
Bydliště: cesky tesin

Příspěvek od Pirat »

No neni zač :) jsem rad ze bude jezdit dal a to pekelne :D
Jinak skoda ze se uz tak brzo stmiva no :(
318tds R.I.P
M5 E34 3,6
525 tds tour e34
Napuram
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Registrován: 27 říj 2013, 07:29
Odpovědi: 0

Tak první poznatky s propanem

Příspěvek od Napuram »

Hlavně se nesmát provedení, je to pouze sobotní kratochvíle, při které jsem si to chtěl ověřit prakticky.
Obrázek
Asi není co dodat
Obrázek
Spínání plynu je zajištěno selenoidem s EGR ventilu+externím negrem na sedadle spolujezdce
Obrázek
Jasně vidět, jak je provedení praktické a ergonomické
Obrázek
Sypačka přímo do turba pomocí ventilku z kola a léty ztěřelé hadice
Obrázek
Další příklad praktičnosti provedení

Nu jelikož se po okolí motala známa červená ochcávka s bradavicí, která mě již stála 7bodů a 6000Kč (a to bylo to auto ještě v ukecatelném stavu, bez holých pneumatik, bez rozbitého čelního skla, bez dýmu a řevu, no a ta bomba napojená někam do motorraumu by tomu taky nepřidala), testování bylo velmi strohé. Vcelku mám ověřeno vše, co jsem čekal, nebo zde padlo. Za normálního režimu (bez nalívání) bez gasu jsem ten špunt v laufu roztočil max tak na 0,6baru. Když kolega sepnul gas okolo 2000, auto začalo ochotněji zrychlovat a maximální tlak se dostal někam k 1baru. Přičemž ale stále spojka neklouzla, nárůst výkonu však znatelný, dým téměř nulový. Při nalívání těžko soudit, páč od 2500ot. spojka jak po špeku. Ale záběr turba se posunul minimálně o 500ot. níže, takže jakousi energii ten plyn odevzdá. Dle očekávání i clona znatelně menší, řekl bych tak o 30-50%. Samozřejmě být to vstřikování nějak řízené, bude to jiná. Takto při zapnutí na volnoběh se to mocně zatřáslo a v detonacích zdechlo, při vysokém zatížení téměř neznatelné. Když jsem si s tím ventilem k vařiči na bombě zkoušel hrát na volnoběh, dalo by se to přirovnat téměř k posouvání hlavy čerpadla. Nejhorší ale je ta regulační prodleva mezi změnou na vstupu a odezvou motoru, tipuju tak něco přes sekundu. Je jasné, že kamión s malým rozpětím otáček a ustáleným chodem by z toho vytěžil víc.
E36 TDS el.pumpa 10mm, K26+výfuk trubka+IC Avia+vložka K&N do origo airboxu+olejový chladič E39 TDS. Zatím 0-100 za 8s @ 1,8 bar.
dawe2706
Aktivista
Příspěvky: 1103
Registrován: 06 čer 2008, 06:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od dawe2706 »

Joo tohle jsem testoval taky ještě na omeze. Je to přesně jak píšeš..zrychlení v určitých otáčkách je o něco lepší,ale v točkách už to nemá žádný vliv. a to "klepání" při vpuštění plynu je dobrý (LOL)
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
Uživatelský avatar
Bueno
Přispěvovatel
Příspěvky: 106
Registrován: 25 čer 2013, 08:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bueno »

No.. koukám,že to tu nějak uvadlo, tak přikládám alespoň pár fotek ze stavby e36 mTds mk2.. Rozhodl jsem se pro celolak Avus Blau a už se v tý kose proklínám.. každopádně z toho něco možná bude :D Samozřejmě bude znovu projekt k26, ale vyjetí nejspíš až na jaře :-) Čeká mě výměna celý zadní nápravy, předek kompletně brzdy, takže nejspíš rovnou sáhnu po nějakých silnějších brzdách, zadek rovnou čeká renovace a když je kardan venku, tak bych rovnou asi i pořešil kříže.. Tím asi směřuju dotaz na oldu.. Z čeho mám použít kříže prosim? Už mám pevnější žirafu, tak bych to rád pořešil, než tam vrazim motor :D
ObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
mev1
Přispěvovatel
Příspěvky: 332
Registrován: 15 úno 2012, 19:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Hranice

Příspěvek od mev1 »

no zadní nápravu jsem dnes skoro doskládal, měl sem ji celou rozebranou, otryskanou, komaxit a nové tvrdé silentbloky strongflex race, zítra to snad dokončím a jsem zvědavý jak se to bude chovat, pak se na zimu zavřu do garáže a vyjedu až s toho bude pořádné monstrum, olda ví o čem mluvím :D
BMW e36 325Mtds, race mechanika by Oldaf, podávačka 800l/h 3,6baru, turbo serie 2.2baru bez přidavače 2.5bar+ s přidavačem, duralová jednohmota 8kg, podvozek M3 3.2 + strongflex
BMW e46 330d 150kw kompletní Mpaket ERG off cca 230hp
Fabia 1.9 SDI 47kw
Uživatelský avatar
Bueno
Přispěvovatel
Příspěvky: 106
Registrován: 25 čer 2013, 08:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bueno »

ty silentbloky k diferáku sis nechal vyrobit? nebo taky jdou koupit. já právě přemejšlel co tam dát u diferáku apod... zkrátka všechny na zadní nápravě..
Naposledy upravil(a) Bueno dne 16 lis 2013, 18:11, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
Bueno
Přispěvovatel
Příspěvky: 106
Registrován: 25 čer 2013, 08:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bueno »

nepotřebuju z toho mít zase stíhačku :D dobře odlazená k26 mi postačí :-)))
mev1
Přispěvovatel
Příspěvky: 332
Registrován: 15 úno 2012, 19:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Hranice

Příspěvek od mev1 »

Bueno píše:ty silentbloky k diferáku sis nechal vyrobit? nebo taky jdou koupit. já právě přemejšlel co tam dát u diferáku apod... zkrátka všechny na zadní nápravě..
co jsou silentbloky co drží diferák tak ty jsem dal nové origo, ty je blbost dávat tvrdé, strongflexi mam jen na uložení nápravnice a ramen, bral sem kompletní sadu 18silentbloku na e36 a cena byla něco kolem 7tis + origo silentbloky na diferak takže to neni zrovna levne ale aspon budu mit klid, ty stare silentbloky byly už jak žvýkačka a ja se mohl divit že mi připadalo jako by se kroudilo celé auto...
BMW e36 325Mtds, race mechanika by Oldaf, podávačka 800l/h 3,6baru, turbo serie 2.2baru bez přidavače 2.5bar+ s přidavačem, duralová jednohmota 8kg, podvozek M3 3.2 + strongflex
BMW e46 330d 150kw kompletní Mpaket ERG off cca 230hp
Fabia 1.9 SDI 47kw
Odpovědět

Zpět na „BMW“