
BMW 325 TD TDS
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Tak první poznatky s propanem
Hlavně se nesmát provedení, je to pouze sobotní kratochvíle, při které jsem si to chtěl ověřit prakticky.

Asi není co dodat

Spínání plynu je zajištěno selenoidem s EGR ventilu+externím negrem na sedadle spolujezdce

Jasně vidět, jak je provedení praktické a ergonomické

Sypačka přímo do turba pomocí ventilku z kola a léty ztěřelé hadice

Další příklad praktičnosti provedení
Nu jelikož se po okolí motala známa červená ochcávka s bradavicí, která mě již stála 7bodů a 6000Kč (a to bylo to auto ještě v ukecatelném stavu, bez holých pneumatik, bez rozbitého čelního skla, bez dýmu a řevu, no a ta bomba napojená někam do motorraumu by tomu taky nepřidala), testování bylo velmi strohé. Vcelku mám ověřeno vše, co jsem čekal, nebo zde padlo. Za normálního režimu (bez nalívání) bez gasu jsem ten špunt v laufu roztočil max tak na 0,6baru. Když kolega sepnul gas okolo 2000, auto začalo ochotněji zrychlovat a maximální tlak se dostal někam k 1baru. Přičemž ale stále spojka neklouzla, nárůst výkonu však znatelný, dým téměř nulový. Při nalívání těžko soudit, páč od 2500ot. spojka jak po špeku. Ale záběr turba se posunul minimálně o 500ot. níže, takže jakousi energii ten plyn odevzdá. Dle očekávání i clona znatelně menší, řekl bych tak o 30-50%. Samozřejmě být to vstřikování nějak řízené, bude to jiná. Takto při zapnutí na volnoběh se to mocně zatřáslo a v detonacích zdechlo, při vysokém zatížení téměř neznatelné. Když jsem si s tím ventilem k vařiči na bombě zkoušel hrát na volnoběh, dalo by se to přirovnat téměř k posouvání hlavy čerpadla. Nejhorší ale je ta regulační prodleva mezi změnou na vstupu a odezvou motoru, tipuju tak něco přes sekundu. Je jasné, že kamión s malým rozpětím otáček a ustáleným chodem by z toho vytěžil víc.

Asi není co dodat

Spínání plynu je zajištěno selenoidem s EGR ventilu+externím negrem na sedadle spolujezdce

Jasně vidět, jak je provedení praktické a ergonomické

Sypačka přímo do turba pomocí ventilku z kola a léty ztěřelé hadice

Další příklad praktičnosti provedení
Nu jelikož se po okolí motala známa červená ochcávka s bradavicí, která mě již stála 7bodů a 6000Kč (a to bylo to auto ještě v ukecatelném stavu, bez holých pneumatik, bez rozbitého čelního skla, bez dýmu a řevu, no a ta bomba napojená někam do motorraumu by tomu taky nepřidala), testování bylo velmi strohé. Vcelku mám ověřeno vše, co jsem čekal, nebo zde padlo. Za normálního režimu (bez nalívání) bez gasu jsem ten špunt v laufu roztočil max tak na 0,6baru. Když kolega sepnul gas okolo 2000, auto začalo ochotněji zrychlovat a maximální tlak se dostal někam k 1baru. Přičemž ale stále spojka neklouzla, nárůst výkonu však znatelný, dým téměř nulový. Při nalívání těžko soudit, páč od 2500ot. spojka jak po špeku. Ale záběr turba se posunul minimálně o 500ot. níže, takže jakousi energii ten plyn odevzdá. Dle očekávání i clona znatelně menší, řekl bych tak o 30-50%. Samozřejmě být to vstřikování nějak řízené, bude to jiná. Takto při zapnutí na volnoběh se to mocně zatřáslo a v detonacích zdechlo, při vysokém zatížení téměř neznatelné. Když jsem si s tím ventilem k vařiči na bombě zkoušel hrát na volnoběh, dalo by se to přirovnat téměř k posouvání hlavy čerpadla. Nejhorší ale je ta regulační prodleva mezi změnou na vstupu a odezvou motoru, tipuju tak něco přes sekundu. Je jasné, že kamión s malým rozpětím otáček a ustáleným chodem by z toho vytěžil víc.
E36 TDS el.pumpa 10mm, K26+výfuk trubka+IC Avia+vložka K&N do origo airboxu+olejový chladič E39 TDS. Zatím 0-100 za 8s @ 1,8 bar.
Joo tohle jsem testoval taky ještě na omeze. Je to přesně jak píšeš..zrychlení v určitých otáčkách je o něco lepší,ale v točkách už to nemá žádný vliv. a to "klepání" při vpuštění plynu je dobrý 

BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
No.. koukám,že to tu nějak uvadlo, tak přikládám alespoň pár fotek ze stavby e36 mTds mk2.. Rozhodl jsem se pro celolak Avus Blau a už se v tý kose proklínám.. každopádně z toho něco možná bude
Samozřejmě bude znovu projekt k26, ale vyjetí nejspíš až na jaře
Čeká mě výměna celý zadní nápravy, předek kompletně brzdy, takže nejspíš rovnou sáhnu po nějakých silnějších brzdách, zadek rovnou čeká renovace a když je kardan venku, tak bych rovnou asi i pořešil kříže.. Tím asi směřuju dotaz na oldu.. Z čeho mám použít kříže prosim? Už mám pevnější žirafu, tak bych to rád pořešil, než tam vrazim motor 













no zadní nápravu jsem dnes skoro doskládal, měl sem ji celou rozebranou, otryskanou, komaxit a nové tvrdé silentbloky strongflex race, zítra to snad dokončím a jsem zvědavý jak se to bude chovat, pak se na zimu zavřu do garáže a vyjedu až s toho bude pořádné monstrum, olda ví o čem mluvím 

BMW e36 325Mtds, race mechanika by Oldaf, podávačka 800l/h 3,6baru, turbo serie 2.2baru bez přidavače 2.5bar+ s přidavačem, duralová jednohmota 8kg, podvozek M3 3.2 + strongflex
BMW e46 330d 150kw kompletní Mpaket ERG off cca 230hp
Fabia 1.9 SDI 47kw
BMW e46 330d 150kw kompletní Mpaket ERG off cca 230hp
Fabia 1.9 SDI 47kw
ty silentbloky k diferáku sis nechal vyrobit? nebo taky jdou koupit. já právě přemejšlel co tam dát u diferáku apod... zkrátka všechny na zadní nápravě..
Naposledy upravil(a) Bueno dne 16 lis 2013, 18:11, celkem upraveno 1 x.
co jsou silentbloky co drží diferák tak ty jsem dal nové origo, ty je blbost dávat tvrdé, strongflexi mam jen na uložení nápravnice a ramen, bral sem kompletní sadu 18silentbloku na e36 a cena byla něco kolem 7tis + origo silentbloky na diferak takže to neni zrovna levne ale aspon budu mit klid, ty stare silentbloky byly už jak žvýkačka a ja se mohl divit že mi připadalo jako by se kroudilo celé auto...Bueno píše:ty silentbloky k diferáku sis nechal vyrobit? nebo taky jdou koupit. já právě přemejšlel co tam dát u diferáku apod... zkrátka všechny na zadní nápravě..
BMW e36 325Mtds, race mechanika by Oldaf, podávačka 800l/h 3,6baru, turbo serie 2.2baru bez přidavače 2.5bar+ s přidavačem, duralová jednohmota 8kg, podvozek M3 3.2 + strongflex
BMW e46 330d 150kw kompletní Mpaket ERG off cca 230hp
Fabia 1.9 SDI 47kw
BMW e46 330d 150kw kompletní Mpaket ERG off cca 230hp
Fabia 1.9 SDI 47kw