Zvýšení výkonu TDi PD 74kw...

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Fire
Přispěvovatel
Příspěvky: 380
Registrován: 23 kvě 2007, 21:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Zvýšení výkonu TDi PD 74kw...

Příspěvek od Fire »

Přemýšlím o CHIPU u tohoto typu motoru..ovšem mám dotaz, kolik stojí tento chip u firmy "DIESELPOWER race engineering" ? chtěl bych výkon upravovat zatím jen chipem. Z tohoto motoru přehrátím ŘJ dostanu prý cca 100 kw +snížení spotřeby, když s tím budu jezdit opatrně ! chci se optat, jak moc je ten CHIP znát na výkonu ( jestli se teda vůbec vyplatí ), o kolik může klesnout spotřeba cca ?
Uživatelský avatar
Luďan
Přispěvovatel
Příspěvky: 64
Registrován: 23 led 2006, 17:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Baška

Příspěvek od Luďan »

mám tenhle motor ajsem spokojenej, už mám 333.000km, po chipu to jede skvěle, teda chvíli, nez si na to zvyneš 8) pak stejně budeš chtít víc, tak raději nejdříve vyměň trysky, dej větší turbo a pak teprve chip, ušetříš.......můj názor
jinak spotřeba zůstane skoro stejná, naopak půjde trochu výš, poněvač budeš mít určitě těžší nohu ;)
Fabia 1,9tdi combi, chip, vstřiky z ARL 456.000km a stále jezdím :)
Fire
Přispěvovatel
Příspěvky: 380
Registrován: 23 kvě 2007, 21:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Fire »

Luďan píše:mám tenhle motor ajsem spokojenej, už mám 333.000km, po chipu to jede skvěle, teda chvíli, nez si na to zvyneš 8) pak stejně budeš chtít víc, tak raději nejdříve vyměň trysky, dej větší turbo a pak teprve chip, ušetříš.......můj názor
jinak spotřeba zůstane skoro stejná, naopak půjde trochu výš, poněvač budeš mít určitě těžší nohu ;)
Jako nechce se mi vrážet zatím do turba ( kolik stojí ? ) a do trysek ( taktéž cena ? )..vidím to zatím na ten CHIPna cca 100kw, pak bych, až mě to nebude stačit jak říkáš, začal řešit ostatní :)
Kolik ten CHIP teda stál a od koho ? + při normálnm ježdění jde spotřeba dolů teda ? je mi jasný,že dyž tomu dám "hašte", tak to vysaje nádrž (wallbash)
Petr98
Přispěvovatel
Příspěvky: 665
Registrován: 15 kvě 2007, 10:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Řepiště
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr98 »

Luďan píše: po chipu to jede skvěle, teda chvíli, nez si na to zvyneš 8) pak stejně budeš chtít víc, tak raději nejdříve vyměň trysky, dej větší turbo a pak teprve chip, ušetříš.......můj názor
jinak spotřeba zůstane skoro stejná, naopak půjde trochu výš, poněvač budeš mít určitě těžší nohu ;)
Má pravdu. Dávám Ti týden a budeš chtít víc
Golf IV Long,TDI- ARL,H&R, K&N, RS Brakes, 60mm stainless exhaust, Alu 18" 202PS - minulost
Thalia na litačku okolo chalupy
Pug 206, 1.6 16V automat
Škoda 1000 MB. 1964- 31 kW
Škoda 1000 MBG, 1967 38kW
Škoda 1000 MBX- shanim
737428559
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Re: Zvýšení výkonu TDi PD 74kw...

Příspěvek od Huml »

Fire píše:Přemýšlím o CHIPU u tohoto typu motoru..ovšem mám dotaz, kolik stojí tento chip u firmy "DIESELPOWER race engineering" ? chtěl bych výkon upravovat zatím jen chipem. Z tohoto motoru přehrátím ŘJ dostanu prý cca 100 kw +snížení spotřeby, když s tím budu jezdit opatrně ! chci se optat, jak moc je ten CHIP znát na výkonu ( jestli se teda vůbec vyplatí ), o kolik může klesnout spotřeba cca ?
ptáš se jestli je to znát ten nárust, to by asi mělo být znát zhruba 36koní
Uživatelský avatar
Dukes
Site Admin
Příspěvky: 1130
Registrován: 22 led 2006, 23:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha city

Příspěvek od Dukes »

Ceník chipů je ZDE.
Konkrétně v tvém případě to vychází na 9519Kč vč. DPH.
Obrázek
LancerEVO10
Sběrač informací
Příspěvky: 32
Registrován: 15 kvě 2007, 12:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od LancerEVO10 »

Mám stejný motor a chip jsem dělal zhruba před 2 měsícema. A pokud můžu doporučit, tak by jsem taky první udělal trysky a turbo a pak až chip, protože už moc dobře vím, že jsem prachy za chip vyhodil zbytečně a na podzim to budu udělat už komplet :) . A co se týká spotřeby, tak mně taky trochu ztěžkla noha, takže spotřebu mám asi o půl litru víc a pneumatikám jsem asi o třetinu zmenšil životnost (LOL)
dist01
Aktivista
Příspěvky: 1348
Registrován: 29 kvě 2007, 22:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od dist01 »

Taky mam tento motor na G IV předvčerejšky jsem ho čipnul, teda ten borec mel na výber výc chipů tak jsem si vybral který me výc sedí opravdu je to znát v celým spektru otáček
bobo
Přispěvovatel
Příspěvky: 798
Registrován: 11 zář 2006, 15:35
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bobo »

LancerEVO10 píše:Mám stejný motor a chip jsem dělal zhruba před 2 měsícema. A pokud můžu doporučit, tak by jsem taky první udělal trysky a turbo a pak až chip, protože už moc dobře vím, že jsem prachy za chip vyhodil zbytečně a na podzim to budu udělat už komplet :) . A co se týká spotřeby, tak mně taky trochu ztěžkla noha, takže spotřebu mám asi o půl litru víc a pneumatikám jsem asi o třetinu zmenšil životnost (LOL)
prosím tě, v jakým autu máš 74 kW PD motor a jaký jsi tam dal trysky ? Dík. Jo a kolik máš teď ps ?
TDi fanoušek
turbo 130 PD - Andre
http://www.vyhodnesplatky.cz
bobo
Přispěvovatel
Příspěvky: 798
Registrován: 11 zář 2006, 15:35
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bobo »

dist01 píše:Taky mam tento motor na G IV předvčerejšky jsem ho čipnul, teda ten borec mel na výber výc chipů tak jsem si vybral který me výc sedí opravdu je to znát v celým spektru otáček
na kolik ti ho čipnul ?
TDi fanoušek
turbo 130 PD - Andre
http://www.vyhodnesplatky.cz
LancerEVO10
Sběrač informací
Příspěvky: 32
Registrován: 15 kvě 2007, 12:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od LancerEVO10 »

prosím tě, v jakým autu máš 74 kW PD motor a jaký jsi tam dal trysky ? Dík. Jo a kolik máš teď ps ?[/quote]

Mám tento motor ve Fábce a trysky teprve budu dávat, počítám že někdy v září nebo spíše až se mně podaří sehnat velké turbo z 150PS PD motoru. A ty trysky budu chtít dát tyto BSLA150P1043 (nabízí je tady http://dieselpower.cz/doc/prices/vw_cenik_trysek_mo.pdf). Co se výkonu týká, tak tam teď mám 98kW a 320Nm. Se samotným čipem jsem spokojený, protože to jede mnohem líp a vůbec to nekouří, ale přece jen mě láká představa nějakých 170-180PS.
RaKa
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 14 kvě 2007, 12:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od RaKa »

Kdo ti dělal čip?
Octavia II 2.0 TDI PD
Uživatelský avatar
zajac
Přispěvovatel
Příspěvky: 152
Registrován: 22 zář 2006, 09:31
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od zajac »

Auto mám chipnuté asi mesiac a som spokojný. Poznať to určite je v celom rozsahu otáčok, ide to ovela lepšie za plynom.
Čo sa týka ďalších úprav (trysky, turbo, cooler...) nad tým som síce uvažoval, ale to je cenovo niekde inde. Chip ~ 10000, ale keď chceš meniť aj ďalšie veci dostaneš sa možno aj na 2,5 násobok, nehovoriac o tom, že taký výkon resp. krút. moment nemusí vydržať sériová spojka...
VW Bora 1.9 TDI PD 74kW /ATD/2001, 288/232 GT1749VA, Jednohmota, EGR Off+chip 155Ps 380Nm soft Profitunig + Netopier.
Uživatelský avatar
Luďan
Přispěvovatel
Příspěvky: 64
Registrován: 23 led 2006, 17:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Baška

Příspěvek od Luďan »

mám chip a trysky z ARL, spojka byla OK
kamarád má novou hondu civic 2,2 tdi a moje holka combíková mu ukázala zadek a už ho před sebe nepustila, chudák to teď těžce nese (crazy)
Nedávno mi došel chadič od Andrého, takže ještě turbo hurá přes celou republiku za Reeshou
Jsem fakt zvědavý, co bude pak
Už ted se hodně lidí diví....každý si říká uhni s tou blbou fábii a zatím ta blbá fabia mu natře prdel
a vo tom to je (noteeth)
Fabia 1,9tdi combi, chip, vstřiky z ARL 456.000km a stále jezdím :)
Petr98
Přispěvovatel
Příspěvky: 665
Registrován: 15 kvě 2007, 10:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Řepiště
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr98 »

Přesně tak. Vo tom to je. Já mám taky takové plány. Ale to budou doufám ještě trošku jiné koně. Motor ARL vstřiky RACE, hybridní turbo+ čip. Když to dám do kupy tak těch 200 koníků není nedosažitelných a to potom můj Golfík VARIANT bude ukazovat všem prdel. Můj cíl- nenápadné auto s dobrým výkonem :P
Golf IV Long,TDI- ARL,H&R, K&N, RS Brakes, 60mm stainless exhaust, Alu 18" 202PS - minulost
Thalia na litačku okolo chalupy
Pug 206, 1.6 16V automat
Škoda 1000 MB. 1964- 31 kW
Škoda 1000 MBG, 1967 38kW
Škoda 1000 MBX- shanim
737428559
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“