Ahojda kluci
Tahle chyba se me dnes obevila po vymene vahy znacky Delphi.Starou vahu jsem vymenil ponevac me davala vic vzduchu nez mela.Stal jsem na krizovace a koukam (mam autodiagnostiku v mobilu s programem Torque)ze spotreba za hodinu na volnobe obcas sama stoupa z 0.9 na 1.3 a pritom otacky jse ani nehnou jen vaha vzduchu ukazuje misto tech 50 jednotek 70 a vice a zase to za chvili skoci do normalu nebo pri lechkem proslapnuti pedalu spadne na 0.9.Rozhodl jsem se,ze koupim novou.A dnes jsem na ni ujel asi 60 km znacka vahy je Delphi.Je fakt ,ze kdyz jse se koukal po ceste na volnobech tak jsem nemel 0.9 ale 1 litru za hodinu ale tato jednotka stala a nepreskakovala na 1.3 litru a podobne.
Predtim jsem cistil cidlo tlaku v sani.To cidlo bylo zakarbovane.Vycistil jsem acetonem.
Myslel jsem si,ze to dela vaha vzduchu a ted premyslim,zda ten kousek neni spatny od Delphi nebo to cidlo tlaku sani v sacim prostoru a nebo je nejaka netestnost.
Ma nekdo nejake zkusenosti ?Pripadne je nekdo z Brna na porovnani a ma lepsi autodiagnostiku ?
Jedna jse o auto Fiat punto 2 1.3 multijet 51 kw
chyba Po101
Moderátoři: šulda, Moderátoři
chyba Po101
fiat punto 2 1.3 multijet 51kw r.v. 2005 3 dverak.Kuaa zapomeli vyrezat dvere 
Dik za nazor,ale oprav me pokud rikam blbost..
Logicky pokud jse odevre egr ventil tak do sani jde vice vzduchu a tim padem by mela vaha vzduchu snizit prutok a ne naopak zvysovat i pri odevrenem erg ventilu ?Mozna rikam blbost,ale snazim se prijit na to cim to je.Nicmene nova vaha me haze porad tuhle chybu Po 101 a to je ta vaha nova,ikdyz me udava na volnobeh 1 litru za hodinu otacky se nemeni motora ta stara davala 0.9 az 1.3.Otazkou je zda ta nova vaha je opravdu v riti nebo neco dalsiho a jen ta stara nedavala takovy prutok vzduchu jak nova a tudis se to mohlo odrazit jeste nekde jinde.Zitra jdu na diagnostiku,ale tusim,ze me reknou jen tu chybu a nezjisti presneji cim to je
Logicky pokud jse odevre egr ventil tak do sani jde vice vzduchu a tim padem by mela vaha vzduchu snizit prutok a ne naopak zvysovat i pri odevrenem erg ventilu ?Mozna rikam blbost,ale snazim se prijit na to cim to je.Nicmene nova vaha me haze porad tuhle chybu Po 101 a to je ta vaha nova,ikdyz me udava na volnobeh 1 litru za hodinu otacky se nemeni motora ta stara davala 0.9 az 1.3.Otazkou je zda ta nova vaha je opravdu v riti nebo neco dalsiho a jen ta stara nedavala takovy prutok vzduchu jak nova a tudis se to mohlo odrazit jeste nekde jinde.Zitra jdu na diagnostiku,ale tusim,ze me reknou jen tu chybu a nezjisti presneji cim to je
fiat punto 2 1.3 multijet 51kw r.v. 2005 3 dverak.Kuaa zapomeli vyrezat dvere 
ked je egr otvoreny taha cez neho a nieco cez vahu zvicajne je v tedy hodnota totozna z pozadovanov pokial ho zaslepis alebo zavres tak hodnoty narastu lebo setko ide cez vahu apri zaslepeni byvaju aj hodnoty vysie cizevasibtak;-) skus prepucovat egr;-) alebo ho odstavit
159 2.4 JTDM Na objednavku fuul EGR OFF DPF OFF KAT OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V tlak 1.9bar davka 100mm3 cca 290 ps 550nm Sarkan cip ON 
Uz jsem ho jednou cistil.Je fakt,ze jsem nemohl povolit hadici od sani do erg ventilu.A ta bude radne zacpana.Spis zhodit cele sani,ale nevim na kolika sroubu to drzi spis sehnat kdo to uz delal a nejaky postup by bodl.Ale to bych chtel asi moc.Ale i tak diky za info.
fiat punto 2 1.3 multijet 51kw r.v. 2005 3 dverak.Kuaa zapomeli vyrezat dvere 