tlak

Alfa Romeo, Fiat, Lancia...

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
machy1118
Přispěvovatel
Příspěvky: 203
Registrován: 18 kvě 2006, 20:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Litovel-Chudobín

tlak

Příspěvek od machy1118 »

Nevíte někdo, jak by se dalo oblbnout čitlo na snímání tlaku v sání? když totiž dám tlak větší než 1 bar tak to auto začne ve vyšších otáčkách cukat :(
Lancia Dedra 2,0T HF Integrale
Suzuki Hayabusa 127kW
Lancia Delta HPE HF 2,0T 16V 142kW :)))
Lancia Thema 2,0T 8V 121kW - EX5
Lancia Dedra 2,0T HF Integrale 4x4 124kW - EX4
Lancia Dedra 2,0T 119kW - EX 3
Lancia Dedra 1,9TD 85kW - EX 2
Fiat Regata 1,7D -EX 1
Rasto
Přispěvovatel
Příspěvky: 476
Registrován: 28 led 2006, 17:41
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od Rasto »

mozno odporom nechapem naco chces pridavat tlak vzduchu na benzine to ti skoro nic nespravi na vykone,maximalne tak prepalene piesty
VW Multivan T5
machy1118
Přispěvovatel
Příspěvky: 203
Registrován: 18 kvě 2006, 20:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Litovel-Chudobín

Příspěvek od machy1118 »

tak to by ses divil, co to udělá když jsem přidal tlak z 0,9baru na 1,2 baru a přidal jsem tlak na vstřicich. sice to jelo jen do 5000ot. ale po zvednutí tlaku to auto jelo jako kdyby o kvalt lip. jakej tah byl předtím za 2 tak potom byl na 3.
Suzuki Hayabusa 127kW
Lancia Delta HPE HF 2,0T 16V 142kW :)))
Lancia Thema 2,0T 8V 121kW - EX5
Lancia Dedra 2,0T HF Integrale 4x4 124kW - EX4
Lancia Dedra 2,0T 119kW - EX 3
Lancia Dedra 1,9TD 85kW - EX 2
Fiat Regata 1,7D -EX 1
marosi
Přispěvovatel
Příspěvky: 63
Registrován: 17 led 2007, 08:11
Odpovědi: 0
Bydliště: reca 184, 925 26 reca , sk
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od marosi »

"mozno odporom nechapem naco chces pridavat tlak vzduchu na benzine to ti skoro nic nespravi na vykone,maximalne tak prepalene piesty"

nechápem prečo by malo prepáliť piesty :?
a základnú poučku nepoznáš? výkon motora je závislý od množstva kyslíka vstupujúceho do reakcie, čiiže tlak je podstaný[/quote]
Rasto
Přispěvovatel
Příspěvky: 476
Registrován: 28 led 2006, 17:41
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od Rasto »

chudobna zmes ohrozuje piesty vysokou teplotou, tlak vzuchu nieje vzdy vsetko
VW Multivan T5
marosi
Přispěvovatel
Příspěvky: 63
Registrován: 17 led 2007, 08:11
Odpovědi: 0
Bydliště: reca 184, 925 26 reca , sk
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od marosi »

Iste, však o tom to je, že ked dáš viac vzduchu daš viacej paliva
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Oblbnut to lze děličem tlaku.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
machy1118
Přispěvovatel
Příspěvky: 203
Registrován: 18 kvě 2006, 20:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Litovel-Chudobín

Příspěvek od machy1118 »

origoš píše:Oblbnut to lze děličem tlaku.
a kde by se dal sehnat, nebo jak ho vyrobit. časem tam půjde čip, tím by to mělo jít nějak předělat ale to bude až za dlouho.
Suzuki Hayabusa 127kW
Lancia Delta HPE HF 2,0T 16V 142kW :)))
Lancia Thema 2,0T 8V 121kW - EX5
Lancia Dedra 2,0T HF Integrale 4x4 124kW - EX4
Lancia Dedra 2,0T 119kW - EX 3
Lancia Dedra 1,9TD 85kW - EX 2
Fiat Regata 1,7D -EX 1
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Nějak vyrobit po domácku. Prostě se musí vzduch do čidla trochu přiškrtit a za tím přiškrcením udělat odbočku do atmosfery, kde bude regulační šroubek, kterým se nastaví dělicí poměr.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
Odpovědět

Zpět na „Italské vozy“