vyskytl se mi takový problém ohledně termostatu na Fiatu Punto.
Auto mělo origo termostat cca 10let ale už to nebylo ono (i při delší jízdě teplota nepřelezla 80C podle diagnostiky). Tak jsem koupil novej termostat WAHLER namontoval a auto jezdilo celé léto teď přišli mrazy a auto se neohřálo ani po 20km jízdy, šáhnu na trubku za termostatem a ta byla horká i když motor měl cca 50C (chladič samozřejmě taky teplej). Tak reklamace koupě opět nového termostatu zase WAHLER namontování, zahřeju na cca 30-40C a trubka do chladiče zase teplá tak mi nejni jasný jak to může zase propouštět.
Ještě jsem oba zkoušel vařit ve vodě otevírat se začali při cca 80C.
Je to normální že trubka za termostatem je vždycky teplá ? u beňálu.
Nebo Wahler je sračka a má koupit origo FIAT ?
Fiat Punto 1,2 16V - termostat
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Fiat Punto 1,2 16V - termostat
Oktopod 1,9 TDI, r.v. 2000, AHF, 81kW -> 113kW/355 Nm (MUDr. TDI Fun)
PP764, HDS57+VR6, EGR off, KAT off, zadní puky TT, 605.000km, první majitel
WEBASTO Thermo Top C, ETKA 8.1, VAG-ína 18.9.0, VIS 6.5, FiatEcuScan, FordDiag
PP764, HDS57+VR6, EGR off, KAT off, zadní puky TT, 605.000km, první majitel
WEBASTO Thermo Top C, ETKA 8.1, VAG-ína 18.9.0, VIS 6.5, FiatEcuScan, FordDiag
