BMW 325 TD TDS

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Míšánek
Přispěvovatel
Příspěvky: 683
Registrován: 15 úno 2010, 16:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Míšánek »

už tak brzo?? To mohl být velmi sympatický průběh křivky krouťáku :)
Uživatelský avatar
picimuri
Přispěvovatel
Příspěvky: 71
Registrován: 26 lis 2009, 17:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od picimuri »

Bueno píše:
picimuri píše::o V tom případě beru zpět, takhle velkou K26 Jsem ještě neviděl :D Jsetli jsi to turbo vybíral od oka bez jedinýho výpočtu tak seš hodně dobrej :) A v přibližně jakejch otáčkách se ti to nafouklo na ty 2,2bary?
tohle turbo doporučil olda.. fungovalo asi až moc dobře, na to jak dopadl první model :D při podlaze odhaduju 2,2b mezi 1500-1700ot
1500-1700? Tak to už překračuje moje chápání (crazy)
Naposledy upravil(a) picimuri dne 07 led 2014, 00:23, celkem upraveno 1 x.
BMW 325tds - Velký cooler + Chip = 131kW / 370N.m
BMW 325td + GT2559V - R.I.P.
BMW 325tds + GT2260V + 12mm na elektrice ;-) 400m - 13,8s
K27 R.I.P.
Uživatelský avatar
Bueno
Přispěvovatel
Příspěvky: 106
Registrován: 25 čer 2013, 08:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bueno »

Míšánek píše:už tak brzo?? To mohl být velmi sympatický průběh křivky krouťáku :)
jak se to turbo roztočilo, tak tlak stoupal dost rychle.. těžko si vybavim v jakých to bylo otáčkách, ale na 100% před 2000ot.. tam už jen bylo cítit klesnutí zadní části auta a silnej pohyb vpřed :-)))
Míšánek
Přispěvovatel
Příspěvky: 683
Registrován: 15 úno 2010, 16:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Míšánek »

A tos měl teda kombinaci s 12mm pomaluběžnou mechanikou?
Uživatelský avatar
Bueno
Přispěvovatel
Příspěvky: 106
Registrován: 25 čer 2013, 08:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bueno »

12mm rychloběh.. druhej kousek už bude i s vačkou s vyššim zdvihem od ldy, tak uvidíme, co to udělá 8)
mev1
Přispěvovatel
Příspěvky: 332
Registrován: 15 úno 2012, 19:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Hranice

Příspěvek od mev1 »

Bueno píše:
picimuri píše::o V tom případě beru zpět, takhle velkou K26 Jsem ještě neviděl :D Jsetli jsi to turbo vybíral od oka bez jedinýho výpočtu tak seš hodně dobrej :) A v přibližně jakejch otáčkách se ti to nafouklo na ty 2,2bary?
tohle turbo doporučil olda.. fungovalo asi až moc dobře, na to jak dopadl první model :D při podlaze odhaduju 2,2b mezi 1500-1700ot
to je blbost takhle se nesbírá ani seriové turbo nebo gt2260v a co olda říkal tak naběh byl horší než u jeho gt3271 ta že nabýhá rychleji ta k26 pry nabíhala pomaleji ale tlačila už něco i naspodu ale určitě ne 2,2 baru v 1500-1700ot
BMW e36 325Mtds, race mechanika by Oldaf, podávačka 800l/h 3,6baru, turbo serie 2.2baru bez přidavače 2.5bar+ s přidavačem, duralová jednohmota 8kg, podvozek M3 3.2 + strongflex
BMW e46 330d 150kw kompletní Mpaket ERG off cca 230hp
Fabia 1.9 SDI 47kw
mev1
Přispěvovatel
Příspěvky: 332
Registrován: 15 úno 2012, 19:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Hranice

Příspěvek od mev1 »

jinak ja měl s gt2260v 2,3baru v 1900ot ale nedalo se to přesně změřit v kolika otáčkách přesně a to jsem to testoval přez rok, a měl jsem budik na tlak na palubce, ale ten tlak vystřelil tak rychla že bylo těžké odhadnout ve kterých otáčkách byl už plný tlak protože i ty otáčky už pak vyletěly tak rychle že to bylo během chviličky v červeném a sledovat tlak turba, otáčkoměr a ještě řadit nebylo jednoduché
BMW e36 325Mtds, race mechanika by Oldaf, podávačka 800l/h 3,6baru, turbo serie 2.2baru bez přidavače 2.5bar+ s přidavačem, duralová jednohmota 8kg, podvozek M3 3.2 + strongflex
BMW e46 330d 150kw kompletní Mpaket ERG off cca 230hp
Fabia 1.9 SDI 47kw
Uživatelský avatar
Bueno
Přispěvovatel
Příspěvky: 106
Registrován: 25 čer 2013, 08:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bueno »

Az to bude jezdit, natocim to na kameru zvladajici slowmotion, at se tu nedohadujem o par set otacek.. sledovat to v realu nejde, jak pise mev
Uživatelský avatar
picimuri
Přispěvovatel
Příspěvky: 71
Registrován: 26 lis 2009, 17:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od picimuri »

Nechci ted nikoho obhajovat jen budu psát fakta.
Sériové turbo v kombinaci s el. čerpadlem bez chipu se nerozfouká tak rychle , protože je v ř.j. dávka do 2000ot. ořezaná. Kdyz jsem já dával GT2559V tak jsem se taky bál že se to rozfouká až nekde v půlce otáčkoměru ale dost mě to překvapilo. A když tam místo celýho vejfuku byla jen metrová trubka, tak to bylo jeste pekelnější. Bohužel už si nepamatuju v kolika otáčkách kolik bylo ani nemám video kde je 'turbometr' společně s otáčkoměrem.. mám jen tohle video kde můžete zkusit odhadnout otáčky podle zvuku: https://www.youtube.com/watch?v=Cz1p1OWGooQ
BMW 325tds - Velký cooler + Chip = 131kW / 370N.m
BMW 325td + GT2559V - R.I.P.
BMW 325tds + GT2260V + 12mm na elektrice ;-) 400m - 13,8s
K27 R.I.P.
Uživatelský avatar
Bueno
Přispěvovatel
Příspěvky: 106
Registrován: 25 čer 2013, 08:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bueno »

http://www.youtube.com/watch?v=NKazym6z ... ture=share

Tak hoši, kdy nám to bude jezdit takhle? :D
Míšánek
Přispěvovatel
Příspěvky: 683
Registrován: 15 úno 2010, 16:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Míšánek »

Heh, moc pěkné! :) řekl bych výhoda řadového čerpadla a o půl litru vyššího obsahu
mev1
Přispěvovatel
Příspěvky: 332
Registrován: 15 úno 2012, 19:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Hranice

Příspěvek od mev1 »

No vyhoda om606 je hlavne 24ventilu oproti nasim 12... :-( jinak je to sada to uz bych mel asi i respekt s toho auta... :-D
BMW e36 325Mtds, race mechanika by Oldaf, podávačka 800l/h 3,6baru, turbo serie 2.2baru bez přidavače 2.5bar+ s přidavačem, duralová jednohmota 8kg, podvozek M3 3.2 + strongflex
BMW e46 330d 150kw kompletní Mpaket ERG off cca 230hp
Fabia 1.9 SDI 47kw
Uživatelský avatar
Bueno
Přispěvovatel
Příspěvky: 106
Registrován: 25 čer 2013, 08:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bueno »

už je to fakt brutalita.. koukal jsem na jeho další videa a jen kroutim hlavou :D
mev1
Přispěvovatel
Příspěvky: 332
Registrován: 15 úno 2012, 19:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Hranice

Příspěvek od mev1 »

BMW e36 325Mtds, race mechanika by Oldaf, podávačka 800l/h 3,6baru, turbo serie 2.2baru bez přidavače 2.5bar+ s přidavačem, duralová jednohmota 8kg, podvozek M3 3.2 + strongflex
BMW e46 330d 150kw kompletní Mpaket ERG off cca 230hp
Fabia 1.9 SDI 47kw
mev1
Přispěvovatel
Příspěvky: 332
Registrován: 15 úno 2012, 19:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Hranice

Příspěvek od mev1 »

oldaf píše:
mev1 píše:
dawe2706 píše: Myslím,že s big turbem a hodně nafty to musí dát 300ps.
kazdopadne ja uz to nezjisím :-D
Jsi odpadlík (offtopic)
tak odpadlík se vrací a jde zase zautočit na zlato :-D go tds go :-D
BMW e36 325Mtds, race mechanika by Oldaf, podávačka 800l/h 3,6baru, turbo serie 2.2baru bez přidavače 2.5bar+ s přidavačem, duralová jednohmota 8kg, podvozek M3 3.2 + strongflex
BMW e46 330d 150kw kompletní Mpaket ERG off cca 230hp
Fabia 1.9 SDI 47kw
Odpovědět

Zpět na „BMW“