uprava ibiza 81 kw,12mm hlava,vyfuk,turbo,dlha prevodovka

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

patrafrix
Přispěvovatel
Příspěvky: 87
Registrován: 10 črc 2013, 23:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od patrafrix »

Když to tady tak čtu, tak mi určitě poradíte. mám O1 alh, s764, turbo VA. mám najeto 380 000km poctivých. Chtěl jsem jen zůstat u trysek, ale naskytl se mi dobrý kup na turbo, tak jsem jej tam dal. Jezdím na sériovém SW. Chtěl bych tam dát IC, abych odlehčil turbu. a nechat to nakonec jenom SLADIT softem, ne tam nahnat výkon. nebo to sladit tak jak to ted je (trysky+VA+soft) kdybych to nechal přiměřeně naladit, asi bych ten motor odrovnal? (nijak extra nekouří a nehrčí jak traktor, je zachovalý) nemluvě o přeobložení spojky. Napište prosím názory a co si o tom myslíte, dík
O1 alh , S764 , egr off, gt1749VA, 400 XXX, sw série, podvozek O1 RS.
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Co to je 380.000km na taky motor ked sa o neho staras a nejazdis na nom ako prasa? Ale prosim ta, taka vonavka. Nic mu nebude. Ked to odladi niekto kto tomu naozaj rozumie a vie co robi, tak budes isto spokojny s vysledkom. A stym IC to neprehanaj. Ten co tam mas teraz ti bude isto sluzit lepsie ako kdeaka noname china. Takze s tym IC rozumne. Urcite by sa lepsi zisiel, ale pamataj ze nie furt plati ze vacsi je aj lepsi. Odporucam SMIC od Forgre. Pasuje tam plug&play ale stoji nehorazne europeniaze. Ale da sa zohnat aj jeho cinska replika za nejakych 200europenazi.
zero1724
Aktivista
Příspěvky: 2489
Registrován: 03 srp 2008, 21:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Jižní Čechy

Příspěvek od zero1724 »

Zdá se mi, že je nějak v módě 300 koní a nesmyslné kroutaky, pritom vice jak 400nm nepreneses, po čase jsem zjistil, že lepší, než mít 300 koní, je koupit kvalitní pneu, mít 100% podvozek a kvalitní brzdy, když vidím ty krásné audiny a BMW co jezdí po Praze a mají Ling long pneu, nebo kotouče, na kterých bych se bál zabrzdit i ve šlapacím auticku... a taky maji přes 200 koní (LOL)
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Uživatelský avatar
Sráč
Přispěvovatel
Příspěvky: 176
Registrován: 18 úno 2008, 18:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

výkon

Příspěvek od Sráč »

Hlavně co je jede musí brzdit!!! :D
leon asv,chip,Race 520,PD pumpa,11mm,GT1749VB,jednohmota SRE HDS57,puky TT,Brake 288mm,FMIC,výfuk durch,egr-váha-kat-off,zatím...3Kw sound
patrafrix
Přispěvovatel
Příspěvky: 87
Registrován: 10 črc 2013, 23:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od patrafrix »

no ten ic mě moc neštve, jediný co musím koupit je chladič a zbytek mi obstará kamarád, který dělá ve zkušebně na turba a každý den dávají různé tvary různých hadic, takže bych se vlezl cca do 4000,- i s vedením. ale právě jsem ho tam chtěl dát jen aby se nenamáhalo turbo a nebyly saze.

s těma brzdama je to pravda, ale s tím výkonem co mám za představu, si myslím, že ty co tam jsou (OI) těch mých pár poníků udrží na uzdě :D . jinak dík za odpovědi
O1 alh , S764 , egr off, gt1749VA, 400 XXX, sw série, podvozek O1 RS.
zero1724
Aktivista
Příspěvky: 2489
Registrován: 03 srp 2008, 21:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Jižní Čechy

Příspěvek od zero1724 »

Až budeš muset zabrzdit v krizi ze 150 na 40 uvidis sam... (LOL)
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
shima
Přispěvovatel
Příspěvky: 355
Registrován: 18 led 2011, 15:17
Odpovědi: 0

Re: uprava ibiza 81 kw,12mm hlava,vyfuk,turbo,dlha prevodovk

Příspěvek od shima »

vilozx6 píše:FRANKIE:nie som si isty ci ti prevodovka z fabie az tak pomoze...
totiz ak mas rotacku v ibize ...mas kolesa tie iste ako fabia.....a pointa
prevodovky z auta s mensim priemerom kolie sa straca...
bude to rovnake ako na fabii...
jedine z 6stkovu aj s kulisou...spojkou...zotrvqkom...poloosi...a pohrat sa
Čo by nepomohla. Každému pomôže len jemu nie? EWT alebo GGU je dlhý 5q - dá sa povedať , že v kvázi náhrada - resp. stred medzi jeho sériou a 6q. Prerábka na 6q ho vyjde majland. Ak jazdí dlhé trasy, EWT a GGU je ideál. On musí vedieť, či chce úsporu paliva, alebo sa blázniť.[/quote]

vilko asi si nepochopil pointu tej prevodovky EWT alebo GGU, preco sa dava do golfu...
ak ju da z fabie do ibizy bude na tom isto ako fabia
vilozx6
Aktivista
Příspěvky: 1953
Registrován: 30 pro 2010, 20:41
Odpovědi: 0
Bydliště: SVK

Re: uprava ibiza 81 kw,12mm hlava,vyfuk,turbo,dlha prevodovk

Příspěvek od vilozx6 »

[quote="shima"

vilko asi si nepochopil pointu tej prevodovky EWT alebo GGU, preco sa dava do golfu...
ak ju da z fabie do ibizy bude na tom isto ako fabia[/quote]

Ja som mal EWT v golfe, ale vysvetlí ako to myslíš. sem s tým :D
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“