uprava ibiza 81 kw,12mm hlava,vyfuk,turbo,dlha prevodovka
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Když to tady tak čtu, tak mi určitě poradíte. mám O1 alh, s764, turbo VA. mám najeto 380 000km poctivých. Chtěl jsem jen zůstat u trysek, ale naskytl se mi dobrý kup na turbo, tak jsem jej tam dal. Jezdím na sériovém SW. Chtěl bych tam dát IC, abych odlehčil turbu. a nechat to nakonec jenom SLADIT softem, ne tam nahnat výkon. nebo to sladit tak jak to ted je (trysky+VA+soft) kdybych to nechal přiměřeně naladit, asi bych ten motor odrovnal? (nijak extra nekouří a nehrčí jak traktor, je zachovalý) nemluvě o přeobložení spojky. Napište prosím názory a co si o tom myslíte, dík
O1 alh , S764 , egr off, gt1749VA, 400 XXX, sw série, podvozek O1 RS.
Co to je 380.000km na taky motor ked sa o neho staras a nejazdis na nom ako prasa? Ale prosim ta, taka vonavka. Nic mu nebude. Ked to odladi niekto kto tomu naozaj rozumie a vie co robi, tak budes isto spokojny s vysledkom. A stym IC to neprehanaj. Ten co tam mas teraz ti bude isto sluzit lepsie ako kdeaka noname china. Takze s tym IC rozumne. Urcite by sa lepsi zisiel, ale pamataj ze nie furt plati ze vacsi je aj lepsi. Odporucam SMIC od Forgre. Pasuje tam plug&play ale stoji nehorazne europeniaze. Ale da sa zohnat aj jeho cinska replika za nejakych 200europenazi.
Zdá se mi, že je nějak v módě 300 koní a nesmyslné kroutaky, pritom vice jak 400nm nepreneses, po čase jsem zjistil, že lepší, než mít 300 koní, je koupit kvalitní pneu, mít 100% podvozek a kvalitní brzdy, když vidím ty krásné audiny a BMW co jezdí po Praze a mají Ling long pneu, nebo kotouče, na kterých bych se bál zabrzdit i ve šlapacím auticku... a taky maji přes 200 koní 

Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
no ten ic mě moc neštve, jediný co musím koupit je chladič a zbytek mi obstará kamarád, který dělá ve zkušebně na turba a každý den dávají různé tvary různých hadic, takže bych se vlezl cca do 4000,- i s vedením. ale právě jsem ho tam chtěl dát jen aby se nenamáhalo turbo a nebyly saze.
s těma brzdama je to pravda, ale s tím výkonem co mám za představu, si myslím, že ty co tam jsou (OI) těch mých pár poníků udrží na uzdě
. jinak dík za odpovědi
s těma brzdama je to pravda, ale s tím výkonem co mám za představu, si myslím, že ty co tam jsou (OI) těch mých pár poníků udrží na uzdě
O1 alh , S764 , egr off, gt1749VA, 400 XXX, sw série, podvozek O1 RS.
Re: uprava ibiza 81 kw,12mm hlava,vyfuk,turbo,dlha prevodovk
Čo by nepomohla. Každému pomôže len jemu nie? EWT alebo GGU je dlhý 5q - dá sa povedať , že v kvázi náhrada - resp. stred medzi jeho sériou a 6q. Prerábka na 6q ho vyjde majland. Ak jazdí dlhé trasy, EWT a GGU je ideál. On musí vedieť, či chce úsporu paliva, alebo sa blázniť.[/quote]vilozx6 píše:FRANKIE:nie som si isty ci ti prevodovka z fabie az tak pomoze...
totiz ak mas rotacku v ibize ...mas kolesa tie iste ako fabia.....a pointa
prevodovky z auta s mensim priemerom kolie sa straca...
bude to rovnake ako na fabii...
jedine z 6stkovu aj s kulisou...spojkou...zotrvqkom...poloosi...a pohrat sa
vilko asi si nepochopil pointu tej prevodovky EWT alebo GGU, preco sa dava do golfu...
ak ju da z fabie do ibizy bude na tom isto ako fabia
Re: uprava ibiza 81 kw,12mm hlava,vyfuk,turbo,dlha prevodovk
[quote="shima"
vilko asi si nepochopil pointu tej prevodovky EWT alebo GGU, preco sa dava do golfu...
ak ju da z fabie do ibizy bude na tom isto ako fabia[/quote]
Ja som mal EWT v golfe, ale vysvetlí ako to myslíš. sem s tým
vilko asi si nepochopil pointu tej prevodovky EWT alebo GGU, preco sa dava do golfu...
ak ju da z fabie do ibizy bude na tom isto ako fabia[/quote]
Ja som mal EWT v golfe, ale vysvetlí ako to myslíš. sem s tým
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS