rada 3.2 fsi 195 kw audi a4 r. 2008

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Autoservisdily
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 31 led 2014, 14:53
Odpovědi: 0

rada 3.2 fsi 195 kw audi a4 r. 2008

Příspěvek od Autoservisdily »

Zdravim chci se zeptat na motor 3.2 fsi 195kw ma najeto 217 tis km je to v a4 uz v te nove. Po faceliftu. Co ten motor vydrzi na co si davat pozor jestli je dobra prestavba na plyn ci to dat do alkoholu (rofl) . Co jsem cetl a zkoumal a byl se projet. Tak jsem byl spokojen s jizdnimi vlastnostni. Jen ta spotreba je takova zajimava ale da se to. Navic je to v manualu. Mam a6 v sku ale v nafte jen uprava s6 a jako proti te a4 se to neda rovnat sice je to 4Fko ale proste a4 super. Nazory rady panove man dilema jestly vymenit. Je v plne vybave a cena je 340tis kc
Uživatelský avatar
peeeetr
Aktivista
Příspěvky: 1289
Registrován: 27 zář 2011, 09:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Severní Čechy

Příspěvek od peeeetr »

Muze mi nekdo rozumne vysvetlit, proc clovek kterej pokukuje po 3.2motoru ma vubec myslenku o nejakym alkoholu a nebo o spotrebe? Chapu ze v dnesni dobe je kazda koruna dobra, kazdej se snazi trosku setrit, to vsechno je spravne a chvalim to, ale v tom pripade pokud nemam na to, abych zivil auto co bere 15l benzinu na 100km tak si ho proste nekoupim.
Seat Leon 1.9TDI 100kw - Ukradeno
Audi A4 - FB S764, EGR & KAT OFF, 288 brzdy, jednohmota HDS, FK -40mm, 17" alu, celopolep silver-grey matt
Aktual : Seat Toledo 1.9tdi ASV - zatim jen zakl servis a 17ky :)
Autoservisdily
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 31 led 2014, 14:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od Autoservisdily »

Chapu ptam se otazka jestli se s tim nekdo setkal. Nic bych neprestavoval. Proste je to 6valec o kterym nevim moc co se tyce opotrebeni nevim jestly ma vlozku nebo upravu jako nekasil. Co vydrzej civky. Co rozvod motoru. Std..Max 3.2 165kw v medu.
jear ewing
Přispěvovatel
Příspěvky: 935
Registrován: 19 črc 2009, 20:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od jear ewing »

peeeetr píše:Muze mi nekdo rozumne vysvetlit, proc clovek kterej pokukuje po 3.2motoru ma vubec myslenku o nejakym alkoholu a nebo o spotrebe? Chapu ze v dnesni dobe je kazda koruna dobra, kazdej se snazi trosku setrit, to vsechno je spravne a chvalim to, ale v tom pripade pokud nemam na to, abych zivil auto co bere 15l benzinu na 100km tak si ho proste nekoupim.
He, he, he Já ani Ty to nikdy nepochopíme.

Lidská mysl je nevyzpytatelná!
Subaru Forester 2.0D-nemá rád zimu-už je zablaťbůh v praku!
Autoservisdily
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 31 led 2014, 14:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od Autoservisdily »

sorry ale mam dojem že jste tak trochu zakomlexovany idioti. každopadně díky
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

Autoservisdily píše:sorry ale mam dojem že jste tak trochu zakomlexovany idioti. každopadně díky
Hoď se do klidu a nauč se alespoň trochu gramatiky a slušného chování...
Také ti nikdo nepíše, že má z tvých příspěvků pocit, že jsi dyslektik-dysgrafik s nedostatečným sebevědomím, který si potřebuje masírovat EGO 8)
Ta domněnka o zakomplexovaných idiotech pak dostává velmi úsměvný rozměr :D

... sorry za OT
GIV Variant TDi ???kW
tanner540i
Sběrač informací
Příspěvky: 49
Registrován: 30 pro 2011, 20:28
Odpovědi: 0

Příspěvek od tanner540i »

Muze mi nekdo rozumne vysvetlit, proc clovek kterej pokukuje po 3.2motoru ma vubec myslenku o nejakym alkoholu a nebo o spotrebe? Chapu ze v dnesni dobe je kazda koruna dobra, kazdej se snazi trosku setrit, to vsechno je spravne a chvalim to, ale v tom pripade pokud nemam na to, abych zivil auto co bere 15l benzinu na 100km tak si ho proste nekoupim.
Ja ti to klidne vyvetlim. Sam mam 5er s 4,4l V8 s lpg. Jezdim za 13l lpg (tj tady u nas asi 2,5kc/km), kdykoliv mam k dispozici 300 koni a 440nm s uzasnym zvukem a kultivivovanosti. Kdyz vezu nekoho neznaleho, na krizovatce si mysli ze chcipnul motor, protoze neni slyset a citit zadne vybrace.
Jako bonus na motoru nejsou zadne turba, kompresory, vysokotlaka cerpadla a nema se co posrat.
Kdyz pak jedu sluzebni OII 1.9tdi 77kw a na krizovatce mi drkotaji o sebe zuby, vzpomenu si na dizkuse tohoto typu a jsem rad ze lide jako ty ziji jeste v nevedomosti. Protoze kdyby vsichni jezdiy na lpg, stal by litr 50kc

Ps: Muze mi nekdo rozumne vysvetlit proc si koupit tdi? :)
Uživatelský avatar
Mnau
Přispěvovatel
Příspěvky: 175
Registrován: 10 led 2012, 14:26
Odpovědi: 0

Příspěvek od Mnau »

Čtyř litr vé osmička f EL PÉ GÉ, no tak to jsi asi nejvetsi traktoristický boss ne :-D LPG patří tak možná do fakáče, feliny, fábky maximálně ochcávky 1.6, ale dát to do VÉ OSMIČKY tak to chce velkou kuráž a rolls royce s pneu kormorán, nebo Vraník bys nechtěl ? Ale tak sme v česku no, příště si takovéto vtipy nech na 1 dubna :-D a přístě až zas pojedeš se svou plynovou VÉ OSMIČKOU tak si vem učebnici češtiny abys nevYbroval na křižovatce, jako nechci vysírat s češtinou vím, že tohle je technické fórum, ale základy ZŠ by nebyly od boku, ať to tady za chvíly nevypadá jak v opičárně. Jinak porovnávat V8 s V4 je taky dobrý, a nechtěl by jsi náhodou porovnávat ochcávku s výletní lodí, že ne.

Ps: Může mi někdo vysvětlit proč si někdo kupuje auto s V8 na machrovani a naprat do toho LPG a udělat z toho auto pro sociála ? Vítejte v Česku ...
boobika
Aktivista
Příspěvky: 1158
Registrován: 02 srp 2009, 16:41
Odpovědi: 0

Příspěvek od boobika »

a není jedno co si kdo a kam dá? pokud bude chtít mít v kombíku vzadu kachlema obloženej wc, tak proč ne, je to jeho věc.
jear ewing
Přispěvovatel
Příspěvky: 935
Registrován: 19 črc 2009, 20:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od jear ewing »

Chlapi každý máme na něco nějaký názor, já jsem při koupi noveho Forestra také uvažoval o koupi benzina s přestavby na LPG, mistr na dílně v autorizovanem servisu mě upozorňoval s problémy, motor není konstruovany na LPG, ihned ztráta záruky a 100% snížení životnosti.
LPG proč ne ale pouze do starých kocaru s nepřímým vstřikem paliva (například A8 I generace ve 4,2- dobrá kára, motor ale nejlepší léta má za sebou)maximálně do 150.tis Kč.
Dávat LPG do vozů nad 200.tis Kč je podle mě absolutně nerentabilni.
Vše výše je můj názor, neni to objektivní hodnocení.
Subaru Forester 2.0D-nemá rád zimu-už je zablaťbůh v praku!
tanner540i
Sběrač informací
Příspěvky: 49
Registrován: 30 pro 2011, 20:28
Odpovědi: 0

Příspěvek od tanner540i »

Čtyř litr vé osmička f EL PÉ GÉ, no tak to jsi asi nejvetsi traktoristický boss ne Very Happy LPG patří tak možná do fakáče, feliny, fábky maximálně ochcávky 1.6, ale dát to do VÉ OSMIČKY tak to chce velkou kuráž a rolls royce s pneu kormorán, nebo Vraník bys nechtěl ? Ale tak sme v česku no, příště si takovéto vtipy nech na 1 dubna Very Happy a přístě až zas pojedeš se svou plynovou VÉ OSMIČKOU tak si vem učebnici češtiny abys nevYbroval na křižovatce, jako nechci vysírat s češtinou vím, že tohle je technické fórum, ale základy ZŠ by nebyly od boku, ať to tady za chvíly nevypadá jak v opičárně. Jinak porovnávat V8 s V4 je taky dobrý, a nechtěl by jsi náhodou porovnávat ochcávku s výletní lodí, že ne.

Ps: Může mi někdo vysvětlit proč si někdo kupuje auto s V8 na machrovani a naprat do toho LPG a udělat z toho auto pro sociála ? Vítejte v Česku ...
Porovnaval sem to s ochcavkou, protoze nakldy na provoz jsou stejne. Nekdo, kdo si mysli ze ma ve svem koncernovem zazraku V4 (ano, opravdu nemas ve svem vagenu na hlinach vydlicovy ctyrvalec tdi (LOL) me nemusi poucovat, v cem mam jezdit.
Mam legalni zamestnani a na danich platim tolik, ze bych si za to kazde vanoce mohl kupovat novou fabii junior :) . Nevidim jediny duvod, proc bych mel na danich platit jeste jednou tolik a jezdit kostitrasem bez vykonu...

Myslim ze budes jeden z tech kokotu co na sidlisti obchazi klicem vsechno, co na sobe nema napis Skoda co?
jear ewing
Přispěvovatel
Příspěvky: 935
Registrován: 19 črc 2009, 20:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od jear ewing »

tanner540i píše:
Čtyř litr vé osmička f EL PÉ GÉ, no tak to jsi asi nejvetsi traktoristický boss ne Very Happy LPG patří tak možná do fakáče, feliny, fábky maximálně ochcávky 1.6, ale dát to do VÉ OSMIČKY tak to chce velkou kuráž a rolls royce s pneu kormorán, nebo Vraník bys nechtěl ? Ale tak sme v česku no, příště si takovéto vtipy nech na 1 dubna Very Happy a přístě až zas pojedeš se svou plynovou VÉ OSMIČKOU tak si vem učebnici češtiny abys nevYbroval na křižovatce, jako nechci vysírat s češtinou vím, že tohle je technické fórum, ale základy ZŠ by nebyly od boku, ať to tady za chvíly nevypadá jak v opičárně. Jinak porovnávat V8 s V4 je taky dobrý, a nechtěl by jsi náhodou porovnávat ochcávku s výletní lodí, že ne.

Ps: Může mi někdo vysvětlit proč si někdo kupuje auto s V8 na machrovani a naprat do toho LPG a udělat z toho auto pro sociála ? Vítejte v Česku ...
Porovnaval sem to s ochcavkou, protoze nakldy na provoz jsou stejne. Nekdo, kdo si mysli ze ma ve svem koncernovem zazraku V4 (ano, opravdu nemas ve svem vagenu na hlinach vydlicovy ctyrvalec tdi (LOL) me nemusi poucovat, v cem mam jezdit.
Mam legalni zamestnani a na danich platim tolik, ze bych si za to kazde vanoce mohl kupovat novou fabii junior :) . Nevidim jediny duvod, proc bych mel na danich platit jeste jednou tolik a jezdit kostitrasem bez vykonu...

Myslim ze budes jeden z tech kokotu co na sidlisti obchazi klicem vsechno, co na sobe nema napis Skoda co?
Určitě jsou stejné náklady na provoz:

spotřeba u Golfa IV 5,5 * 36,2=199,1
spotřeba u bramboráka 13*17,8=231,4

dále Pneu, oleje, filtry kotouče, destičky, zapalovací svíčky, čepy ramena, a tlumiče 540 je to nejlepší ve své třídě a nechá si to zaplatit., nemá turbo ale VANOS, spousta servisu ani neví co to je.
BMW je o zážitcích za volantem, které něco stojí Octavia, Golf IV je pracant, který jezdí, rachotí při startu jako BVP, stávkuje sporadicky při špatném servisu a při velké porci kilometrů.
Diesel banda opěvuje TDI, vzhledem k nízkým provozním nákladům, spotřebě a spolehlivosti a také umí to opravit kdejaká dílna, nikdo ti to nezávidí, neboť to téměř každý má, rychle se to prodá, pokaď je to v dobrém stavu.

Jinak 530i a 540i (pokaď je do roku 2004) dobré káry,ale podle mě víceméně na víkendové vyjížďky, nepraktické i v kombíku z důvodu pohonu zadních kol, můžeš mít vzorek jaký chceš a nevyjedeš ze závěje, na akceleraci můžeš v zimě zapomenout, když prší tak si také dávat safra pozor, jinak kontruješ volantem jako v rally.

P.s. jinak Já mám Felicii nejraději, přispěvovatel ji posílá Fuck a určitě jí nikdy neměl, ceny dílu v desítkách korun, kazí se vše, hnije vše ale je to skvělý pracant, jezdí na ethanol bez předělání, policista mávne rukou a nechá mě bez pokuty a v duchu si říká chudák.
Naposledy upravil(a) jear ewing dne 02 úno 2014, 20:30, celkem upraveno 5 x.
Subaru Forester 2.0D-nemá rád zimu-už je zablaťbůh v praku!
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4700
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

Mnau píše:ale základy ZŠ by nebyly od boku, ať to tady za chvíly nevypadá jak v opičárně
taky dobrý :-D



já třeba mám naftu, protože jí neplatím a zuby mám zatím dobrý :-D
a až jí platit budu muset, tak jí budu mít furt, protože neznám benzín, který by po letech necukal,nehoupal na volnoběh a neřešilo se furt něco atd..
Až doslouží ty dvě auta co mám, tak už se bude lítat a řešit to nebudu muset :-)
Naposledy upravil(a) Biimbo dne 02 úno 2014, 20:11, celkem upraveno 1 x.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
burton.b22

Příspěvek od burton.b22 »

Kolik platíš povinné ručení na tu V8 4,4?
Uživatelský avatar
vojta_TDi
Přispěvovatel
Příspěvky: 285
Registrován: 19 čer 2011, 13:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od vojta_TDi »

můj názor je na takový že plyn patří do sporáku a né do auta. (wallbash)
Octavia I. 1.9 TDi PD Combi 4x4 74kw / EGR OFF
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“