
rada 3.2 fsi 195 kw audi a4 r. 2008
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Nováček
- Příspěvky: 11
- Registrován: 31 led 2014, 14:53
rada 3.2 fsi 195 kw audi a4 r. 2008
Zdravim chci se zeptat na motor 3.2 fsi 195kw ma najeto 217 tis km je to v a4 uz v te nove. Po faceliftu. Co ten motor vydrzi na co si davat pozor jestli je dobra prestavba na plyn ci to dat do alkoholu
. Co jsem cetl a zkoumal a byl se projet. Tak jsem byl spokojen s jizdnimi vlastnostni. Jen ta spotreba je takova zajimava ale da se to. Navic je to v manualu. Mam a6 v sku ale v nafte jen uprava s6 a jako proti te a4 se to neda rovnat sice je to 4Fko ale proste a4 super. Nazory rady panove man dilema jestly vymenit. Je v plne vybave a cena je 340tis kc

Muze mi nekdo rozumne vysvetlit, proc clovek kterej pokukuje po 3.2motoru ma vubec myslenku o nejakym alkoholu a nebo o spotrebe? Chapu ze v dnesni dobe je kazda koruna dobra, kazdej se snazi trosku setrit, to vsechno je spravne a chvalim to, ale v tom pripade pokud nemam na to, abych zivil auto co bere 15l benzinu na 100km tak si ho proste nekoupim.
Seat Leon 1.9TDI 100kw - Ukradeno
Audi A4 - FB S764, EGR & KAT OFF, 288 brzdy, jednohmota HDS, FK -40mm, 17" alu, celopolep silver-grey matt
Aktual : Seat Toledo 1.9tdi ASV - zatim jen zakl servis a 17ky
Audi A4 - FB S764, EGR & KAT OFF, 288 brzdy, jednohmota HDS, FK -40mm, 17" alu, celopolep silver-grey matt
Aktual : Seat Toledo 1.9tdi ASV - zatim jen zakl servis a 17ky

-
- Nováček
- Příspěvky: 11
- Registrován: 31 led 2014, 14:53
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 935
- Registrován: 19 črc 2009, 20:47
He, he, he Já ani Ty to nikdy nepochopíme.peeeetr píše:Muze mi nekdo rozumne vysvetlit, proc clovek kterej pokukuje po 3.2motoru ma vubec myslenku o nejakym alkoholu a nebo o spotrebe? Chapu ze v dnesni dobe je kazda koruna dobra, kazdej se snazi trosku setrit, to vsechno je spravne a chvalim to, ale v tom pripade pokud nemam na to, abych zivil auto co bere 15l benzinu na 100km tak si ho proste nekoupim.
Lidská mysl je nevyzpytatelná!
Subaru Forester 2.0D-nemá rád zimu-už je zablaťbůh v praku!
-
- Nováček
- Příspěvky: 11
- Registrován: 31 led 2014, 14:53
Hoď se do klidu a nauč se alespoň trochu gramatiky a slušného chování...Autoservisdily píše:sorry ale mam dojem že jste tak trochu zakomlexovany idioti. každopadně díky
Také ti nikdo nepíše, že má z tvých příspěvků pocit, že jsi dyslektik-dysgrafik s nedostatečným sebevědomím, který si potřebuje masírovat EGO

Ta domněnka o zakomplexovaných idiotech pak dostává velmi úsměvný rozměr

... sorry za OT
GIV Variant TDi ???kW
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 49
- Registrován: 30 pro 2011, 20:28
Ja ti to klidne vyvetlim. Sam mam 5er s 4,4l V8 s lpg. Jezdim za 13l lpg (tj tady u nas asi 2,5kc/km), kdykoliv mam k dispozici 300 koni a 440nm s uzasnym zvukem a kultivivovanosti. Kdyz vezu nekoho neznaleho, na krizovatce si mysli ze chcipnul motor, protoze neni slyset a citit zadne vybrace.Muze mi nekdo rozumne vysvetlit, proc clovek kterej pokukuje po 3.2motoru ma vubec myslenku o nejakym alkoholu a nebo o spotrebe? Chapu ze v dnesni dobe je kazda koruna dobra, kazdej se snazi trosku setrit, to vsechno je spravne a chvalim to, ale v tom pripade pokud nemam na to, abych zivil auto co bere 15l benzinu na 100km tak si ho proste nekoupim.
Jako bonus na motoru nejsou zadne turba, kompresory, vysokotlaka cerpadla a nema se co posrat.
Kdyz pak jedu sluzebni OII 1.9tdi 77kw a na krizovatce mi drkotaji o sebe zuby, vzpomenu si na dizkuse tohoto typu a jsem rad ze lide jako ty ziji jeste v nevedomosti. Protoze kdyby vsichni jezdiy na lpg, stal by litr 50kc
Ps: Muze mi nekdo rozumne vysvetlit proc si koupit tdi?

Čtyř litr vé osmička f EL PÉ GÉ, no tak to jsi asi nejvetsi traktoristický boss ne
LPG patří tak možná do fakáče, feliny, fábky maximálně ochcávky 1.6, ale dát to do VÉ OSMIČKY tak to chce velkou kuráž a rolls royce s pneu kormorán, nebo Vraník bys nechtěl ? Ale tak sme v česku no, příště si takovéto vtipy nech na 1 dubna
a přístě až zas pojedeš se svou plynovou VÉ OSMIČKOU tak si vem učebnici češtiny abys nevYbroval na křižovatce, jako nechci vysírat s češtinou vím, že tohle je technické fórum, ale základy ZŠ by nebyly od boku, ať to tady za chvíly nevypadá jak v opičárně. Jinak porovnávat V8 s V4 je taky dobrý, a nechtěl by jsi náhodou porovnávat ochcávku s výletní lodí, že ne.
Ps: Může mi někdo vysvětlit proč si někdo kupuje auto s V8 na machrovani a naprat do toho LPG a udělat z toho auto pro sociála ? Vítejte v Česku ...


Ps: Může mi někdo vysvětlit proč si někdo kupuje auto s V8 na machrovani a naprat do toho LPG a udělat z toho auto pro sociála ? Vítejte v Česku ...
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 935
- Registrován: 19 črc 2009, 20:47
Chlapi každý máme na něco nějaký názor, já jsem při koupi noveho Forestra také uvažoval o koupi benzina s přestavby na LPG, mistr na dílně v autorizovanem servisu mě upozorňoval s problémy, motor není konstruovany na LPG, ihned ztráta záruky a 100% snížení životnosti.
LPG proč ne ale pouze do starých kocaru s nepřímým vstřikem paliva (například A8 I generace ve 4,2- dobrá kára, motor ale nejlepší léta má za sebou)maximálně do 150.tis Kč.
Dávat LPG do vozů nad 200.tis Kč je podle mě absolutně nerentabilni.
Vše výše je můj názor, neni to objektivní hodnocení.
LPG proč ne ale pouze do starých kocaru s nepřímým vstřikem paliva (například A8 I generace ve 4,2- dobrá kára, motor ale nejlepší léta má za sebou)maximálně do 150.tis Kč.
Dávat LPG do vozů nad 200.tis Kč je podle mě absolutně nerentabilni.
Vše výše je můj názor, neni to objektivní hodnocení.
Subaru Forester 2.0D-nemá rád zimu-už je zablaťbůh v praku!
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 49
- Registrován: 30 pro 2011, 20:28
Porovnaval sem to s ochcavkou, protoze nakldy na provoz jsou stejne. Nekdo, kdo si mysli ze ma ve svem koncernovem zazraku V4 (ano, opravdu nemas ve svem vagenu na hlinach vydlicovy ctyrvalec tdiČtyř litr vé osmička f EL PÉ GÉ, no tak to jsi asi nejvetsi traktoristický boss ne Very Happy LPG patří tak možná do fakáče, feliny, fábky maximálně ochcávky 1.6, ale dát to do VÉ OSMIČKY tak to chce velkou kuráž a rolls royce s pneu kormorán, nebo Vraník bys nechtěl ? Ale tak sme v česku no, příště si takovéto vtipy nech na 1 dubna Very Happy a přístě až zas pojedeš se svou plynovou VÉ OSMIČKOU tak si vem učebnici češtiny abys nevYbroval na křižovatce, jako nechci vysírat s češtinou vím, že tohle je technické fórum, ale základy ZŠ by nebyly od boku, ať to tady za chvíly nevypadá jak v opičárně. Jinak porovnávat V8 s V4 je taky dobrý, a nechtěl by jsi náhodou porovnávat ochcávku s výletní lodí, že ne.
Ps: Může mi někdo vysvětlit proč si někdo kupuje auto s V8 na machrovani a naprat do toho LPG a udělat z toho auto pro sociála ? Vítejte v Česku ...

Mam legalni zamestnani a na danich platim tolik, ze bych si za to kazde vanoce mohl kupovat novou fabii junior

Myslim ze budes jeden z tech kokotu co na sidlisti obchazi klicem vsechno, co na sobe nema napis Skoda co?
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 935
- Registrován: 19 črc 2009, 20:47
Určitě jsou stejné náklady na provoz:tanner540i píše:Porovnaval sem to s ochcavkou, protoze nakldy na provoz jsou stejne. Nekdo, kdo si mysli ze ma ve svem koncernovem zazraku V4 (ano, opravdu nemas ve svem vagenu na hlinach vydlicovy ctyrvalec tdiČtyř litr vé osmička f EL PÉ GÉ, no tak to jsi asi nejvetsi traktoristický boss ne Very Happy LPG patří tak možná do fakáče, feliny, fábky maximálně ochcávky 1.6, ale dát to do VÉ OSMIČKY tak to chce velkou kuráž a rolls royce s pneu kormorán, nebo Vraník bys nechtěl ? Ale tak sme v česku no, příště si takovéto vtipy nech na 1 dubna Very Happy a přístě až zas pojedeš se svou plynovou VÉ OSMIČKOU tak si vem učebnici češtiny abys nevYbroval na křižovatce, jako nechci vysírat s češtinou vím, že tohle je technické fórum, ale základy ZŠ by nebyly od boku, ať to tady za chvíly nevypadá jak v opičárně. Jinak porovnávat V8 s V4 je taky dobrý, a nechtěl by jsi náhodou porovnávat ochcávku s výletní lodí, že ne.
Ps: Může mi někdo vysvětlit proč si někdo kupuje auto s V8 na machrovani a naprat do toho LPG a udělat z toho auto pro sociála ? Vítejte v Česku ...me nemusi poucovat, v cem mam jezdit.
Mam legalni zamestnani a na danich platim tolik, ze bych si za to kazde vanoce mohl kupovat novou fabii junior. Nevidim jediny duvod, proc bych mel na danich platit jeste jednou tolik a jezdit kostitrasem bez vykonu...
Myslim ze budes jeden z tech kokotu co na sidlisti obchazi klicem vsechno, co na sobe nema napis Skoda co?
spotřeba u Golfa IV 5,5 * 36,2=199,1
spotřeba u bramboráka 13*17,8=231,4
dále Pneu, oleje, filtry kotouče, destičky, zapalovací svíčky, čepy ramena, a tlumiče 540 je to nejlepší ve své třídě a nechá si to zaplatit., nemá turbo ale VANOS, spousta servisu ani neví co to je.
BMW je o zážitcích za volantem, které něco stojí Octavia, Golf IV je pracant, který jezdí, rachotí při startu jako BVP, stávkuje sporadicky při špatném servisu a při velké porci kilometrů.
Diesel banda opěvuje TDI, vzhledem k nízkým provozním nákladům, spotřebě a spolehlivosti a také umí to opravit kdejaká dílna, nikdo ti to nezávidí, neboť to téměř každý má, rychle se to prodá, pokaď je to v dobrém stavu.
Jinak 530i a 540i (pokaď je do roku 2004) dobré káry,ale podle mě víceméně na víkendové vyjížďky, nepraktické i v kombíku z důvodu pohonu zadních kol, můžeš mít vzorek jaký chceš a nevyjedeš ze závěje, na akceleraci můžeš v zimě zapomenout, když prší tak si také dávat safra pozor, jinak kontruješ volantem jako v rally.
P.s. jinak Já mám Felicii nejraději, přispěvovatel ji posílá Fuck a určitě jí nikdy neměl, ceny dílu v desítkách korun, kazí se vše, hnije vše ale je to skvělý pracant, jezdí na ethanol bez předělání, policista mávne rukou a nechá mě bez pokuty a v duchu si říká chudák.
Naposledy upravil(a) jear ewing dne 02 úno 2014, 20:30, celkem upraveno 5 x.
Subaru Forester 2.0D-nemá rád zimu-už je zablaťbůh v praku!
taky dobrýMnau píše:ale základy ZŠ by nebyly od boku, ať to tady za chvíly nevypadá jak v opičárně

já třeba mám naftu, protože jí neplatím a zuby mám zatím dobrý

a až jí platit budu muset, tak jí budu mít furt, protože neznám benzín, který by po letech necukal,nehoupal na volnoběh a neřešilo se furt něco atd..
Až doslouží ty dvě auta co mám, tak už se bude lítat a řešit to nebudu muset

Naposledy upravil(a) Biimbo dne 02 úno 2014, 20:11, celkem upraveno 1 x.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI