Zhasol motor TDI AXR pocas jazdy, nejde nastartovat
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Zhasol motor TDI AXR pocas jazdy, nejde nastartovat
Zdravim vsetkych,
Vcera pocas kratkej jazdy mi zhasol motor. Priebeh bol asi takyto: 2 kratke jazdy- vsetko OK
Po druhej jazde start, presiel som asi 30m a motor zacal mat nepravidelny chod akoby na 3 valce, nasledne motor zhasol a nejde nastartovat.
Diagnostika neukazuje chybu.
Dnes som vyskusal odpojit privodnu hadicu k palivovemu filtru, tlak ziaden- nevytieklo nic, kluc do polohy I nafta isla, poloha II- start tiez
Premeral som napatie na konektore k podavaciemu cerpadlu, po zapnuti do polohy I ma asi na 1s napatie 12V, potom cvakne rele a odopne. Pri starte ma tiez 12V.
Zvuk cerpadla v polohe I nepocujem. Cerpadlo by malo ist vzdy po otoceni kluca do polohy I alebo len ked poklesne tlak?
Alebo mate nejaku inu radu co by to mohlo byt?
Vcera pocas kratkej jazdy mi zhasol motor. Priebeh bol asi takyto: 2 kratke jazdy- vsetko OK
Po druhej jazde start, presiel som asi 30m a motor zacal mat nepravidelny chod akoby na 3 valce, nasledne motor zhasol a nejde nastartovat.
Diagnostika neukazuje chybu.
Dnes som vyskusal odpojit privodnu hadicu k palivovemu filtru, tlak ziaden- nevytieklo nic, kluc do polohy I nafta isla, poloha II- start tiez
Premeral som napatie na konektore k podavaciemu cerpadlu, po zapnuti do polohy I ma asi na 1s napatie 12V, potom cvakne rele a odopne. Pri starte ma tiez 12V.
Zvuk cerpadla v polohe I nepocujem. Cerpadlo by malo ist vzdy po otoceni kluca do polohy I alebo len ked poklesne tlak?
Alebo mate nejaku inu radu co by to mohlo byt?
Naposledy upravil(a) Lumix dne 01 úno 2014, 12:50, celkem upraveno 1 x.
TDI PD
Zapojil som ho na konektor len tak mimo nadrz, zapol zapalovanie a funguje, na cca 1s sa zopne. Niekolko krat som to zopakoval, potom pokusy mimo auta na externy zdroj a ani raz sa mi nestalo ze by neslo.
Inak medzi skuskami som si vsimol, ze na jednom z tych 4 plochych kontaktov ale zo spodu pod deklom (Cerveny + k cerpadlu) bol ako keby nacaty lahkou koroziou, tak som ho prelestil jemnuckym smirglom a pritlacil konektor.
Zajtra ho vyskusam v nadrzi. Aj ked to pojde uz budem mat iste obavy.
Inak medzi skuskami som si vsimol, ze na jednom z tych 4 plochych kontaktov ale zo spodu pod deklom (Cerveny + k cerpadlu) bol ako keby nacaty lahkou koroziou, tak som ho prelestil jemnuckym smirglom a pritlacil konektor.
Zajtra ho vyskusam v nadrzi. Aj ked to pojde uz budem mat iste obavy.
TDI PD
Dnes som cerpadlo zabudoval do nadrze, asi 12x som pootocil klucikom na docerpanie paliva, cerpadlo bzucalo, nasledne start a nic. Dalsie docerpanie asi 10x, dlhsi start a chytilo. Nechal som ho kratko na volnobeh, siel bez prerusenia. Poobede po cca 2 hod pauze sa pojdem previezt.
Takze vyzera to, ze VYRIESENE.
Ako pricinu poruchy cerpadla povazujem nozovy kontak pod konetorom, ktorym sa pripaja + vodic od cerpadla. Spoj nebol tesny, siel lahko rozpojit a mal nejaky zoxidovany povrch. Ten som ocistil jemnym smirglom a dotlacil kliestami
Este objednam nove tesnenie na vicko cerpadla - toto povodne bolo akesi roztiahnute.
Som rad, ze sa mi to stalo 500m od domu, inak by som zostal urcite visiet niekde v prdeli.
Díky za pomoc
Takze vyzera to, ze VYRIESENE.
Ako pricinu poruchy cerpadla povazujem nozovy kontak pod konetorom, ktorym sa pripaja + vodic od cerpadla. Spoj nebol tesny, siel lahko rozpojit a mal nejaky zoxidovany povrch. Ten som ocistil jemnym smirglom a dotlacil kliestami
Este objednam nove tesnenie na vicko cerpadla - toto povodne bolo akesi roztiahnute.
Som rad, ze sa mi to stalo 500m od domu, inak by som zostal urcite visiet niekde v prdeli.
Díky za pomoc
TDI PD