Zhasol motor TDI AXR pocas jazdy, nejde nastartovat

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Lumix
Sběrač informací
Příspěvky: 48
Registrován: 29 bře 2008, 21:29
Odpovědi: 0
Bydliště: SR

Zhasol motor TDI AXR pocas jazdy, nejde nastartovat

Příspěvek od Lumix »

Zdravim vsetkych,
Vcera pocas kratkej jazdy mi zhasol motor. Priebeh bol asi takyto: 2 kratke jazdy- vsetko OK
Po druhej jazde start, presiel som asi 30m a motor zacal mat nepravidelny chod akoby na 3 valce, nasledne motor zhasol a nejde nastartovat.
Diagnostika neukazuje chybu.
Dnes som vyskusal odpojit privodnu hadicu k palivovemu filtru, tlak ziaden- nevytieklo nic, kluc do polohy I nafta isla, poloha II- start tiez
Premeral som napatie na konektore k podavaciemu cerpadlu, po zapnuti do polohy I ma asi na 1s napatie 12V, potom cvakne rele a odopne. Pri starte ma tiez 12V.
Zvuk cerpadla v polohe I nepocujem. Cerpadlo by malo ist vzdy po otoceni kluca do polohy I alebo len ked poklesne tlak?
Alebo mate nejaku inu radu co by to mohlo byt?
Naposledy upravil(a) Lumix dne 01 úno 2014, 12:50, celkem upraveno 1 x.
TDI PD
Uživatelský avatar
vojta_TDi
Přispěvovatel
Příspěvky: 285
Registrován: 19 čer 2011, 13:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od vojta_TDi »

po každém otočením klíčku by mělo čerpadlo v nádrži natlačit naftu
Octavia I. 1.9 TDi PD Combi 4x4 74kw / EGR OFF
Lumix
Sběrač informací
Příspěvky: 48
Registrován: 29 bře 2008, 21:29
Odpovědi: 0
Bydliště: SR

Příspěvek od Lumix »

OK takze skusim vybrat cerpadlo. Tie hadicky z vika vysuniem len tahom smerom hore, ci je tam nejaka poistka?
TDI PD
Lumix
Sběrač informací
Příspěvky: 48
Registrován: 29 bře 2008, 21:29
Odpovědi: 0
Bydliště: SR

Příspěvek od Lumix »

Po par hodinach som skusil klucom na I a cerpadlo nic. Snazim sa odpojit hadice z nadrze a nejako sa nedari, nechcem to polamat.
V prirucke sa pise""u nekterych modelu musime zmacknout vystupky na pripojkach palivovych vedeni"
Akoze ake vystupky?
Obrázek
TDI PD
djvlada
Přispěvovatel
Příspěvky: 372
Registrován: 04 lis 2007, 22:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od djvlada »

meli by tam byt takovy bily pojistky ty zamacknes a vytahnes hadice vetsinou to jde dost blbe a na vetsinou si pomuzu sroubovackem
OCTAVIA 2 TDI 77KW 320Tis km najeto a spojka se ozyva o vymenu jinak jede kraaaaasne
Uživatelský avatar
vojta_TDi
Přispěvovatel
Příspěvky: 285
Registrován: 19 čer 2011, 13:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od vojta_TDi »

je tam jakoby takové tlačítko a někdy to jde dost blbě a hlavně to nezkurvit protože to tam pak nedrží.

Obrázek
Octavia I. 1.9 TDi PD Combi 4x4 74kw / EGR OFF
Lumix
Sběrač informací
Příspěvky: 48
Registrován: 29 bře 2008, 21:29
Odpovědi: 0
Bydliště: SR

Příspěvek od Lumix »

Ak si to teda robil kde to je presne? Dalo by sa to na tej fotke oznacit? Fotka je aktualna z toho auta.
TDI PD
Lumix
Sběrač informací
Příspěvky: 48
Registrován: 29 bře 2008, 21:29
Odpovědi: 0
Bydliště: SR

Příspěvek od Lumix »

Si rychlejsi ako ja.
No ako vidis nic tam neni.
TDI PD
Uživatelský avatar
vojta_TDi
Přispěvovatel
Příspěvky: 285
Registrován: 19 čer 2011, 13:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od vojta_TDi »

je jenom je třeba se pořádně podívat. je to na tom rozšířeném konci
Octavia I. 1.9 TDi PD Combi 4x4 74kw / EGR OFF
Uživatelský avatar
vojta_TDi
Přispěvovatel
Příspěvky: 285
Registrován: 19 čer 2011, 13:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od vojta_TDi »

Obrázek
Octavia I. 1.9 TDi PD Combi 4x4 74kw / EGR OFF
Lumix
Sběrač informací
Příspěvky: 48
Registrován: 29 bře 2008, 21:29
Odpovědi: 0
Bydliště: SR

Příspěvek od Lumix »

Idem to pozret
TDI PD
Lumix
Sběrač informací
Příspěvky: 48
Registrován: 29 bře 2008, 21:29
Odpovědi: 0
Bydliště: SR

Příspěvek od Lumix »

Jasne, taka prkotina az sa hambim, diky
Cerpadlo mam vonku
TDI PD
Uživatelský avatar
vojta_TDi
Přispěvovatel
Příspěvky: 285
Registrován: 19 čer 2011, 13:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od vojta_TDi »

a jede to čerpadlo?
Octavia I. 1.9 TDi PD Combi 4x4 74kw / EGR OFF
Lumix
Sběrač informací
Příspěvky: 48
Registrován: 29 bře 2008, 21:29
Odpovědi: 0
Bydliště: SR

Příspěvek od Lumix »

Zapojil som ho na konektor len tak mimo nadrz, zapol zapalovanie a funguje, na cca 1s sa zopne. Niekolko krat som to zopakoval, potom pokusy mimo auta na externy zdroj a ani raz sa mi nestalo ze by neslo.
Inak medzi skuskami som si vsimol, ze na jednom z tych 4 plochych kontaktov ale zo spodu pod deklom (Cerveny + k cerpadlu) bol ako keby nacaty lahkou koroziou, tak som ho prelestil jemnuckym smirglom a pritlacil konektor.
Zajtra ho vyskusam v nadrzi. Aj ked to pojde uz budem mat iste obavy.
TDI PD
Lumix
Sběrač informací
Příspěvky: 48
Registrován: 29 bře 2008, 21:29
Odpovědi: 0
Bydliště: SR

Příspěvek od Lumix »

Dnes som cerpadlo zabudoval do nadrze, asi 12x som pootocil klucikom na docerpanie paliva, cerpadlo bzucalo, nasledne start a nic. Dalsie docerpanie asi 10x, dlhsi start a chytilo. Nechal som ho kratko na volnobeh, siel bez prerusenia. Poobede po cca 2 hod pauze sa pojdem previezt.
Takze vyzera to, ze VYRIESENE.
Ako pricinu poruchy cerpadla povazujem nozovy kontak pod konetorom, ktorym sa pripaja + vodic od cerpadla. Spoj nebol tesny, siel lahko rozpojit a mal nejaky zoxidovany povrch. Ten som ocistil jemnym smirglom a dotlacil kliestami
Este objednam nove tesnenie na vicko cerpadla - toto povodne bolo akesi roztiahnute.
Som rad, ze sa mi to stalo 500m od domu, inak by som zostal urcite visiet niekde v prdeli.

Díky za pomoc
TDI PD
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“